Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Zuid1991 op juni 16, 2022, 19:13:14
Nou suh ut meer skandalig fiene at wij, helemaal in dit laatste jaar in dit stadion, in de eredivisie, niet 7000 scc kenne verkopen.
nou nou

Bernardo

Citaat van: Zuid1991 op juni 16, 2022, 19:13:14
Nou suh ut meer skandalig fiene at wij, helemaal in dit laatste jaar in dit stadion, in de eredivisie, niet 7000 scc kenne verkopen.

Makkelijk man, mensen hebben nog 2 weken. Daarna ook nog 1300 man op wachtlijst.

Eewal

Citaat van: Zuid1991 op juni 16, 2022, 18:55:00
Misschien heb je gelijk. Maar een club als Fortuna zit (al) op 4000 terwijl die normaliter minder scc hebben dan ons.
Eagles 7000, nec idem.
ik dacht dat je een grapje maakte,maar blijkbaar niet. Kerel,mensen hebben nog 2 weken, waarom zouden ze haasten... wat is dat toch met jou en die cijfers. Komende jaren zijn we uitverkocht, ook in het nieuwe stadion.

Zuid1991

Citaat van: Eewal op juni 16, 2022, 20:06:25
ik dacht dat je een grapje maakte,maar blijkbaar niet. Kerel,mensen hebben nog 2 weken, waarom zouden ze haasten... wat is dat toch met jou en die cijfers. Komende jaren zijn we uitverkocht, ook in het nieuwe stadion.
Verklaar mij waarom eagles al weken vol zit.
Is dat dan alleen omdat wij bij Cambuur minder haast hebben? Zou kunnen maar we gaan ut sien.

Eewal

Citaat van: Zuid1991 op juni 16, 2022, 20:33:00
Verklaar mij waarom eagles al weken vol zit.
Is dat dan alleen omdat wij bij Cambuur minder haast hebben? Zou kunnen maar we gaan ut sien.
ik ga hier verder maar niet op in. Pas op je hart!

Zuid1991

Citaat van: Eewal op juni 16, 2022, 20:56:55
ik ga hier verder maar niet op in. Pas op je hart!
Stel die an juh. :_schater
Laat mij lekker hier af en toe mee bezig zijn.
Proost  :proost

BestJ

Citaat van: Zuid1991 op juni 16, 2022, 20:33:00
Verklaar mij waarom eagles al weken vol zit.
Is dat dan alleen omdat wij bij Cambuur minder haast hebben? Zou kunnen maar we gaan ut sien.
Bij de Eagles moesten ze al voor 1 mei verlengen.

zeewolde

Citaat van: Zuid1991 op juni 16, 2022, 21:01:26
Stel die an juh. :_schater
Laat mij lekker hier af en toe mee bezig zijn.
Proost  :proost

4055 nu

weestwel

Citaat van: Eewal op juni 16, 2022, 20:06:25
ik dacht dat je een grapje maakte,maar blijkbaar niet. Kerel,mensen hebben nog 2 weken, waarom zouden ze haasten... wat is dat toch met jou en die cijfers. Komende jaren zijn we uitverkocht, ook in het nieuwe stadion.

Bij een eventuele degradatie zitten er heus niet 13000 man in het stadion. Niet teveel naar de tweede Bundesliga en championship kijken waar dit soort aantallen of (veel) hoger wel normaal zijn.

Zuid1991

Citaat van: weestwel op juni 17, 2022, 10:52:42
Bij een eventuele degradatie zitten er heus niet 13000 man in het stadion. Niet teveel naar de tweede Bundesliga en championship kijken waar dit soort aantallen of (veel) hoger wel normaal zijn.
Eens. Daarom wel belangrijk om in ieder geval uit te verkopen in het oude stadion , in eredivisie spelen bij opening nieuw stadion. Zodat je toch groter kan worden in aantal.

Eewal

Citaat van: weestwel op juni 17, 2022, 10:52:42
Bij een eventuele degradatie zitten er heus niet 13000 man in het stadion. Niet teveel naar de tweede Bundesliga en championship kijken waar dit soort aantallen of (veel) hoger wel normaal zijn.
moet jij eens kijken wat een nieuw stadion met een club doet. Mochten we degraderen zal het idd iets lastiger worden, maar verkopen we alsnog meer kaarten dan dat we nu doen.

Bankzitter

Als we geen missers maken in het transferbeleid, dan spelen we nog zeker 5 jaar eredivisie.
Dan  kan het daarna eens zijn dat we door nieuwe directie en intern gerommel weer eens degraderen. Zoals Zwolle, Heracles, WII? paar seizoen stabiel en dan een pech seizoen.

Viper

Nog een week om je seizoenkaart te verlengen. Waar blijft de update?

michello

#1858
En die is er inmiddels.  5025 supporters hebben verlengd.

Huizen

Hoeveel seizoenskaarten waren er vorig jaar verkocht? En wat is het maximaal aantal wat ze willen verkopen?