Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Casuals-lwd

In het tweede seizoen eredivisie was de sfeer op enkele wedstrijden na ook niet best

666

Citaat van: Casuals-lwd op juni 10, 2016, 11:58:36
In het tweede seizoen eredivisie was de sfeer op enkele wedstrijden na ook niet best

Spijtig om te zeggen maar toen de trommel weg was was er minder sfeer.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

kickandrush

Citaat van: 666 op juni 10, 2016, 12:15:37
Spijtig om te zeggen maar toen de trommel weg was was er minder sfeer.

Trommel is mijn inziens ook 1 van de factoren. Ik zat vandeweek in de auto en de tsunami kwam langs op de radio en moest terugdenken aan de pot dkv uit, waar het spontaan begon, maar ook aan alle andere keren waar tienduizend man helemaal uit hun plaat gingen. Ik snap ook werkelijk waar niet waar ineens de weerstand tegen dit nummer vandaan kwam.

Vlampiep

Citaat van: Casuals-lwd op juni 10, 2016, 11:58:36
In het tweede seizoen eredivisie was de sfeer op enkele wedstrijden na ook niet best
Als het spel abominabel is slaat de vonk niet over naar het publiek.
Ik en velen om mij heen hebben afgelopen seizoen en dan met name na de winterstop, zich meerdere malen zitten ergeren aan het slechte spel.
Dit is niet bevorderlijk voor de sfeer gedurende de wedstrijd.
Het moet op het veld gebeuren, daardoor ontstaat emotie en gaat een stadion "kolken".

jeff

Citaat van: kickandrush op juni 10, 2016, 13:38:00
Trommel is mijn inziens ook 1 van de factoren. Ik zat vandeweek in de auto en de tsunami kwam langs op de radio en moest terugdenken aan de pot dkv uit, waar het spontaan begon, maar ook aan alle andere keren waar tienduizend man helemaal uit hun plaat gingen. Ik snap ook werkelijk waar niet waar ineens de weerstand tegen dit nummer vandaan kwam.
Dat kwam omdat Cambuur ging oproepen om van te voren op je plek te zijn zodat iedereen kon gaan springen op dat nummer.

Casuals-lwd

Citaat van: Vlampiep op juni 10, 2016, 14:39:27
Als het spel abominabel is slaat de vonk niet over naar het publiek.
Ik en velen om mij heen hebben afgelopen seizoen en dan met name na de winterstop, zich meerdere malen zitten ergeren aan het slechte spel.
Dit is niet bevorderlijk voor de sfeer gedurende de wedstrijd.
Het moet op het veld gebeuren, daardoor ontstaat emotie en gaat een stadion "kolken".
NEC, Zwolle, Ajax thuis. Er was genoeg strijd (want dat willen we ) maar waar was de sfeer.

carlo de leeuw

Citaat van: kickandrush op juni 10, 2016, 13:38:00
Trommel is mijn inziens ook 1 van de factoren. Ik zat vandeweek in de auto en de tsunami kwam langs op de radio en moest terugdenken aan de pot dkv uit, waar het spontaan begon, maar ook aan alle andere keren waar tienduizend man helemaal uit hun plaat gingen. Ik snap ook werkelijk waar niet waar ineens de weerstand tegen dit nummer vandaan kwam.
Kom al heel wat jaartjes bij Cambuur maar de eredivisie, en zeker in het begin met de tsunami, is toch echt veel leuker qua sfeer, beleving  enz. dan in de juup!

Geelblauwstiens

Tsunami is van ons. Idd geboren voorafgaand bij dkv uit.
Moeten we koesteren. Tsunami is ook serious request Lwd. En dat gezeur over de trommel.
Die hebben we gewoon nodig. Want als wij in vak 11 inhaken, zijn de mensen die hebben ingezet, alweer gestopt. De trommelaar snel weer de tribune op en wat meer doorzetten mannen op vak 14,13 en 12!!

Zuid1991

Tikken we de 5000 al bijna aan?
|:)

Jandehulk

Citaat van: Geelblauwstiens op juni 10, 2016, 18:10:07
Tsunami is van ons. Idd geboren voorafgaand bij dkv uit.
Moeten we koesteren. Tsunami is ook serious request Lwd. En dat gezeur over de trommel.
Die hebben we gewoon nodig. Want als wij in vak 11 inhaken, zijn de mensen die hebben ingezet, alweer gestopt. De trommelaar snel weer de tribune op en wat meer doorzetten mannen op vak 14,13 en 12!!
gaat goedkomen....hef nu ook een seizoenkaart op Noord.. Vakje 13

Dokkumer

Citaat van: Geelblauwstiens op juni 10, 2016, 18:10:07
Tsunami is van ons. Idd geboren voorafgaand bij dkv uit.
Moeten we koesteren. Tsunami is ook serious request Lwd. En dat gezeur over de trommel.
Die hebben we gewoon nodig. Want als wij in vak 11 inhaken, zijn de mensen die hebben ingezet, alweer gestopt. De trommelaar snel weer de tribune op en wat meer doorzetten mannen op vak 14,13 en 12!!
Het is in mijn ogen meer de slechte wisselwerking tussen 12, 13 en 14. Als 14 wat inzet zingt 13 weer wat anders en 12 weer wat anders. Teveel kliekjesvorming en verdeeldheid tussen de vakken in plaats van een eenheid, die er af en toe zeker wel was.

Bolle

Vakkie 10 doet oek al n paar jaar hun best... 8)

Dokkumer

Citaat van: Bolle op juni 11, 2016, 16:31:54
Vakkie 10 doet oek al n paar jaar hun best... 8)
Bij de kiosk ja :devil

Bolle

Citaat van: Dokkumer op juni 11, 2016, 17:22:15
Bij de kiosk ja :devil

:hein :zweep

Seizoenskaarten voor zoonlief en mezelf uiteraard gelijk weer verlengd.

Ik kreeg trouwens zo'n 2 dagen later een email vanuit de club & FOX en kreeg er een abonnement bij op FOX Sports Go (tot 1/8). Van anderen begreep ik dat zij die mailing niet hebben ontvangen...

michello

Ouwe  :fant  Het Jupiler bier kunnen we weer ruiken en Bolle is weer back.... :jupiler  :proost

On:  Nog 2.954 seizoenskaarten to go  :D