Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

Citaat van: Dokkumer op april 20, 2016, 20:32:11
Oh ja, dan krijgen we ook Ajax en PSV... En zelfs met winstkansen!! Dan vind ik die korting eigenlijk onnodig. OMHOOG die prijs!
Die 2 wedstrijden verdienen een algehele boycot.

Harry L.

Citaat van: Bernardo op april 20, 2016, 20:30:20
Pas als vd Vegt weg is..anders steek ik men geld in een bodemloze put

Je vergeet keizer. Nog 2 jaar afbraak voetbal zit ik niet op te wachten. Hij zal wel blij zijn want nu kan Barto ook gewoon het hele seizoen weer spelen

Dokkumer

Citaat van: SCC-J op april 20, 2016, 20:35:29
Die 2 wedstrijden verdienen een algehele boycot.
Dat ben ik absoluut met je eens. Beloftenteams zijn de doodsteek van de Jupiler League. Deze clubs beïnvloeden veel te veel het verloop van de competitie en voegen HELEMAAL NIKS toe.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dokkumer op april 20, 2016, 20:41:45
Dat ben ik absoluut met je eens. Beloftenteams zijn de doodsteek van de Jupiler League. Deze clubs beïnvloeden veel te veel het verloop van de competitie en voegen HELEMAAL NIKS toe.

Jezus wat erg dat we het hier nu serieus over kunnen hebben....
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 20, 2016, 20:47:49
Jezus wat erg dat we het hier nu serieus over kunnen hebben....
Heb heel lang mijn ogen willen sluiten voor dit scenario, maar nu zijn ze helaas wagenwijd open.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dokkumer op april 20, 2016, 20:57:58
Heb heel lang mijn ogen willen sluiten voor dit scenario, maar nu zijn ze helaas wagenwijd open.

Klopt, een beetje hoop houden tegen beter weten in....  :zucht
Henk, held, bedankt

hobbes

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 20, 2016, 21:00:46
Klopt, een beetje hoop houden tegen beter weten in....  :zucht

Morgen wordt al beslissend, verlies je die is het over en uit. Anders kunnen we ze nog steeds in halen

DayDreamer

Citaat van: Harry L. op april 20, 2016, 20:36:13
Je vergeet keizer. Nog 2 jaar afbraak voetbal zit ik niet op te wachten. Hij zal wel blij zijn want nu kan Barto ook gewoon het hele seizoen weer spelen

Alleen al het idee dat die vent hier nog 2 jaar zit geeft mij al de rillingen. Los van de degradatie wat ontzettend klote is, vind ik het vooruitzicht volgend seizoen met Keizer aan het roer en HvdV  :X :rodekaart ;( :O :R die de spelers haalt ook niet heel fijn.

Dokkumer

Het grootste manco aan deze selectie is dat er amper ijzervreters in deze selectie rondlopen.
Postte het ook al elders, ik begrijp het verdedigender beginnen van Keizer wel, je wilt niet binnen een half uur met 3-0 achter staan, want dan is die kale nono ook een dikke dweil die er niks van kan.

DayDreamer

Citaat van: Dokkumer op april 20, 2016, 21:48:16
Het grootste manco aan deze selectie is dat er amper ijzervreters in deze selectie rondlopen.
Postte het ook al elders, ik begrijp het verdedigender beginnen van Keizer wel, je wilt niet binnen een half uur met 3-0 achter staan, want dan is die kale nono ook een dikke dweil die er niks van kan.

In sommigen uitwedstrijden en thuis tegen Ajax kan ik me voorstellen, maar thuis tegen Roda, uit bij de Graafschap en NEC had je echt wel wat aanvallender mogen spelen, nu ga je eruit met dit klote voetbal op het netvlies en de gedachte dat bij aanvallender voetbal er misschien meer in had gezeten. Als ik met mijn maten naar Cambuur fiets hebben we het eigenlijk al niet eens meer over voetbal, en hebben eigenlijk al geen wedstrijdspanning meer, en gaan er maar heen omdat het je club is he  |:)

Dokkumer

Bij NEC kan ik het heel goed begrijpen, die draaien ook een topseizoen. De Graafschap klapt er vanaf minuut 1 op, zodat de kans groot is dat je overlopen wordt. Roda thuis had inderdaad niet gehoeven.

Casuals-lwd

Gaat nergens over zulke schandelijke hoge prijzen, wat ook nog eens naar het wanbeleid gaat.  :R :R :R

Casuals-lwd

Citaat van: wiekie1969 op april 20, 2016, 19:27:55
5 procent korting bij degradatie. Poeh poeh. 4 euro 85.  :_schater :_schater :_schater
Dit noemt zich dan een volksclub.

koosZevenaar

Citaat van: Harry L. op april 20, 2016, 20:36:13
Je vergeet keizer. Nog 2 jaar afbraak voetbal zit ik niet op te wachten. Hij zal wel blij zijn want nu kan Barto ook gewoon het hele seizoen weer spelen
Zelfs als het over seizoenkaarten gaat wordt de naam BARTO weer misbruikt.
Vreselijk, wat ben jij een zielig hoopje mens

Casuals-lwd

Citaat van: koosZevenaar op april 20, 2016, 23:40:37
Zelfs als het over seizoenkaarten gaat wordt de naam BARTO weer misbruikt.
Vreselijk, wat ben jij een zielig hoopje mens
Is Barto je wief ofzo?