Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Vedetski

Citaat van: Len Cantello op april 26, 2016, 20:54:25
Nou nou, het is toch wat. Iets meer dan een tientje per match. En daar mag zeker geen reclame voor worden gemaakt...

Gelul over die paar rotcenten. Als je het zonder commentaar voor eredivisie voetbal kan betalen, waarom niet ook voor eerstedivisie voetbal?

Als ik die prijzen op West zo hoor, 270 euro... Is niet niks.
:koffie

denistel

14.21 per wedstrijd..1 rondje in de kroeg of het hertje kost het zelfde een biscoopje
uit eten of wat dan ook 14 euro bist su maar kwiet.

Dokkumer

Citaat van: denistel op april 27, 2016, 22:56:52
14.21 per wedstrijd..1 rondje in de kroeg of het hertje kost het zelfde een biscoopje
uit eten of wat dan ook 14 euro bist su maar kwiet.
verschil is dat je in de kroeg/bioscoop/uit eten niet ineens die 270 euro stuk slaat ;) En laten dat net 3 dingen zijn die ik niet meer doe :P

Ik ga volgend seizoen gewoon eerlijk voor de goedkoopste kaart op Zuid. Helemaal omdat mijn zoon waarschijnlijk ook een sk wil. Dat is wel 320 euro die je ineens op moet hoesten.

AL

Citaat van: Vedetski op april 27, 2016, 22:24:18
Als ik die prijzen op West zo hoor, 270 euro... Is niet niks.

Als ik een avondje ga stappen of naar een dancefeest ga, ben ik dat ook kwijt.
Wat Denistel zegt 14,21 per wedstrijd is immers niets.
Al kost dat ding 1000 euro, die SK Komt er!


Unify

Volgend seizoen weer present!
Kost misschien wat, maar het gaat wel naar een goed doel! :P

Geelblauwstiens

Stel:
Je zit in de huidige situatie. Dan treed je toch als directie eerst maar eens naar buiten om tekst en uitleg te geven over de club? Hebben we nog een nieuwsbrief? Forumavond?
Het Lc schrijft de voorpagina vol. Honderduizenden mensen zijn op die manier getriggerd en zijn benieuwd naar de werkelijke stand van zaken. Nog sterker, criticasters nemen de pen op en grijpen hun kans. Kom op Cambuur, we moeten trots zijn!
Dan de club zelf. Nooit zien we de leiding van vlees en bloed de microfoon of camera pakken. Zelfs winterstopversterkingen worden door HdJ gepresenteerd. Wie zijn de mannen die de lijnen uitzetten? Wat zijn de plannen? Wat gaan we volgend jaar doen? Ik snap, we zijn nog niet gedegradeerd, maar toch. De kapitein moet de gasten toespreken in een storm en niet via een berichtje op Facebook.
Nee, er is gekozen voor een lullig mail/social media-actie om seizoenkaarten te verlengen.
Maar volgens mij hoort daar een stuk daadkracht bij vanuit de directie. Die moeten ambities uitspreken. Die moeten mij vertellen of er om promotie gespeeld gaat worden of dat er gekozen gaat worden voor een financiële downgrade bijvoorbeeld. Die moeten schermen met redenen om de prijzen zo idioot hoog te maken. (Let op:Dat is wat anders dan houden)
Er wordt geschitterd door afwezigheid!!!!! Cambuur is op deze manier een instantie in plaats van een club waar we het met z'n allen doen. Neem je sponsoren, personeel en supporters serieus en communiceer op een persoonlijke manier!!

siepelsjeu


Bij veel jupiler leauge clubs zit je al voor 8 euro (als volwassene) op de hoofdtribune. Dat is toch aardig wat duurder dan bij cambuur.

denistel

Citaat van: siepelsjeu op april 28, 2016, 09:55:49
Bij veel jupiler leauge clubs zit je al voor 8 euro (als volwassene) op de hoofdtribune. Dat is toch aardig wat duurder dan bij cambuur.

duurder? ik denk dat je goedkoper bedoeld.,,,bij de meesten zit je ook naar een ander niveau te kijken en
sommigen hebben niet eens een stadion. niet dat dat van ons een pronkstuk is maar toch.

en dat 200 en 270 euro in 1 keer een beste hap geld is dat klopt maar je kan altijd nog
overleggen met de club toch over de betaling.

NRG

270 euro is misschien niet duur, maar het is wel veel geld. Als wij met ons gezin op West willen zitten, zijn we ongeveer 1000 euro kwijt. Veel clubs bieden de mogelijkheid aan om in 3 of 4 keer te betalen. Cambuur niet. Zou volgens mij wel verkoop bevorderend werken.

De Gast

Citaat van: Geelblauwstiens op april 28, 2016, 09:36:20
Stel:
Je zit in de huidige situatie. Dan treed je toch als directie eerst maar eens naar buiten om tekst en uitleg te geven over de club? Hebben we nog een nieuwsbrief? Forumavond?
Het Lc schrijft de voorpagina vol. Honderduizenden mensen zijn op die manier getriggerd en zijn benieuwd naar de werkelijke stand van zaken. Nog sterker, criticasters nemen de pen op en grijpen hun kans. Kom op Cambuur, we moeten trots zijn!
Dan de club zelf. Nooit zien we de leiding van vlees en bloed de microfoon of camera pakken. Zelfs winterstopversterkingen worden door HdJ gepresenteerd. Wie zijn de mannen die de lijnen uitzetten? Wat zijn de plannen? Wat gaan we volgend jaar doen? Ik snap, we zijn nog niet gedegradeerd, maar toch. De kapitein moet de gasten toespreken in een storm en niet via een berichtje op Facebook.
Nee, er is gekozen voor een lullig mail/social media-actie om seizoenkaarten te verlengen.
Maar volgens mij hoort daar een stuk daadkracht bij vanuit de directie. Die moeten ambities uitspreken. Die moeten mij vertellen of er om promotie gespeeld gaat worden of dat er gekozen gaat worden voor een financiële downgrade bijvoorbeeld. Die moeten schermen met redenen om de prijzen zo idioot hoog te maken. (Let op:Dat is wat anders dan houden)
Er wordt geschitterd door afwezigheid!!!!! Cambuur is op deze manier een instantie in plaats van een club waar we het met z'n allen doen. Neem je sponsoren, personeel en supporters serieus en communiceer op een persoonlijke manier!!

Zo is het.. je hoort he-le-maal niks op zo'n stomme propaganda actie na.
Je mag toch aannemen dat er na dit weekend wel duidelijkheid komt als bekend is dat we roemloos zijn afgedaald naar die nietszeggende biercompetitie waarvan de samenvattingen niet eens op een fatsoenlijk tijdstip kunnen worden uitgezonden.
Maar goed.. er is nog hoop zolang we een H vd Vegt nog niets hebben horen zeggen over volgend seizoen.

PePe

Citaat van: Unify op april 28, 2016, 09:24:18
Volgend seizoen weer present!
Kost misschien wat, maar het gaat wel naar een goed doel! :P

Is Henry het goede doel?

speculeter

Zolang Henry er zit is het een verrot doel.

Unify

Citaat van: PePe op april 28, 2016, 11:53:24
Is Henry het goede doel?

Haha ik ga d'r vanuit dat hij dan inmiddels al fut is! :rodekaart

Vlampiep

Citaat van: Geelblauwstiens op april 28, 2016, 09:36:20
Stel:
Je zit in de huidige situatie. Dan treed je toch als directie eerst maar eens naar buiten om tekst en uitleg te geven over de club? Hebben we nog een nieuwsbrief? Forumavond?
Het Lc schrijft de voorpagina vol. Honderduizenden mensen zijn op die manier getriggerd en zijn benieuwd naar de werkelijke stand van zaken. Nog sterker, criticasters nemen de pen op en grijpen hun kans. Kom op Cambuur, we moeten trots zijn!
Dan de club zelf. Nooit zien we de leiding van vlees en bloed de microfoon of camera pakken. Zelfs winterstopversterkingen worden door HdJ gepresenteerd. Wie zijn de mannen die de lijnen uitzetten? Wat zijn de plannen? Wat gaan we volgend jaar doen? Ik snap, we zijn nog niet gedegradeerd, maar toch. De kapitein moet de gasten toespreken in een storm en niet via een berichtje op Facebook.
Nee, er is gekozen voor een lullig mail/social media-actie om seizoenkaarten te verlengen.
Maar volgens mij hoort daar een stuk daadkracht bij vanuit de directie. Die moeten ambities uitspreken. Die moeten mij vertellen of er om promotie gespeeld gaat worden of dat er gekozen gaat worden voor een financiële downgrade bijvoorbeeld. Die moeten schermen met redenen om de prijzen zo idioot hoog te maken. (Let op:Dat is wat anders dan houden)
Er wordt geschitterd door afwezigheid!!!!! Cambuur is op deze manier een instantie in plaats van een club waar we het met z'n allen doen. Neem je sponsoren, personeel en supporters serieus en communiceer op een persoonlijke manier!!
Je hebt helemaal gelijk.
Het bestuur heeft geen affiniteit met de voetbalwereld en daarbij beschikken de bestuursleden ook niet over de competenties die je bij deze functie mag verwachten.
Er is 2,5 jaar geleund op de trainers, eerst Lodeweges en later Henk de Jong en nu Keizer.
Het bestuur is een club als Cambuur onwaardig en zou zo snel als mogelijk hun biezen moeten pakken.
Maar deze mooie club met een rijke historie zal ik ook blijven steunen en heb de seizoenskaart de zelfde dag bij binnen komen van de mail verlengd.
Tevens ben ik blij dat we voorlopig nog in ons vertrouwde stadion stadion blijven spelen, want dat geeft mij iedere keer bij binnen komst een blij nostalgisch gevoel.
Stel je voor een stel autisten aan het bewind in een kil modern stadion, moet er voorlopig niet aan denken.

papier

In het huidige fantastische stadion blijf ik nog gerust een jaar zitten. Twee stuks verlengd.