Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt


Zuid1991

Hopelijk begroet men bij scc dit weekend de 4000-ste seizoenkaart?
Suh mooi wesuh  |:)

rudie

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juni 05, 2018, 20:08:09
Ja h dat weet ik...
Succes!
Dank! Kwam hier niet terecht omdat ik automatisch ingelogd werd op mijn verleng account. Na verplaatsing helaas iets verder van het doel, maar hopelijk wel zonder paal voor mijn neus (op Zuid).

ChantiSCC

Ken heel veel mensen die pas op de laatste dag verlengen, dus komt nog mooi wat bij!

Bernardo

Bij ons moeten ook nog 3 a 4 verlengen |:)

Collingwood

De grens van 4000 is bereikt. Vorig jaar gebeurde dat op 9 juni. :proost
Kalmte alleen kan u redden.

Zuid1991

Citaat van: Collingwood op juni 08, 2018, 13:14:43
De grens van 4000 is bereikt. Vorig jaar gebeurde dat op 9 juni. :proost
Hoppa!!!! Fantastisch!
Publiek is cynisch, kritisch, maar hondstrouw met zn twaalfde man!
Op naar 5000! En ondanks de sterke tegenstanders laat het weer spoken in het stadion. |:)

Oosttribune

Als je zo'n waardeloos seizoen draait met een belachelijk eind en je hebt nu al 4000 verlengingen dan is dat een groot compliment en zegt heel veel over de aanhang. Nog 500 erbij voor 13 juni dan zit jij bij de start op 5000.

Bens

Hoeveel Seizoenskaarten waren het vorig seizoen verkocht?

Vlampiep

Citaat van: Oosttribune op juni 08, 2018, 15:00:49
Als je zo'n waardeloos seizoen draait met een belachelijk eind en je hebt nu al 4000 verlengingen dan is dat een groot compliment en zegt heel veel over de aanhang. Nog 500 erbij voor 13 juni dan zit jij bij de start op 5000.
Dit zegt inderdaad veel over de trouwe aanhang van onze club.
Vanuit de club is er nog geen signaal gekomen wat de doelstelling van het komend seizoen zal zijn.
De club zal zich terdege bewust moeten zijn, dat deze aanhang zich geen tweede keer laat besodemieteren.
Maar er zijn nog geen signalen naar buiten gekomen waaruit opgemaakt kan worden dat het dit seizoen anders zal gaan dan voorgaand.



Zuid1991

Citaat van: Bens op juni 08, 2018, 15:18:04
Hoeveel Seizoenskaarten waren het vorig seizoen verkocht?
Ik dacht 5000, dus we zitten perfect op schema |:)

Lore

Citaat van: Vlampiep op juni 08, 2018, 15:22:34
Dit zegt inderdaad veel over de trouwe aanhang van onze club.
Vanuit de club is er nog geen signaal gekomen wat de doelstelling van het komend seizoen zal zijn.
De club zal zich terdege bewust moeten zijn, dat deze aanhang zich geen tweede keer laat besodemieteren.
Maar er zijn nog geen signalen naar buiten gekomen waaruit opgemaakt kan worden dat het dit seizoen anders zal gaan dan voorgaand.

Wat zou jij een reële doelstelling vinden? En wanneer zou je teleurgesteld zijn?

Vlampiep

Citaat van: Lore op juni 09, 2018, 18:24:36
Wat zou jij een reële doelstelling vinden? En wanneer zou je teleurgesteld zijn?
Het stellen van een doelstelling is uiteraard afhankelijk van een besteedbaar budget.
Onze club zou met nog twee echte versterkingen, een op het middenveld en een vleugelspeler toch echt wel na competitie moeten kunnen halen met aantrekkelijk voetbal.
Ik zou teleurgesteld zijn als we geen aantrekkelijk voetbal te zien krijgen, dit los van wel of geen na competitie.

Lore

Citaat van: Vlampiep op juni 09, 2018, 21:04:36
Het stellen van een doelstelling is uiteraard afhankelijk van een besteedbaar budget.
Onze club zou met nog twee echte versterkingen, een op het middenveld en een vleugelspeler toch echt wel na competitie moeten kunnen halen met aantrekkelijk voetbal.
Ik zou teleurgesteld zijn als we geen aantrekkelijk voetbal te zien krijgen, dit los van wel of geen na competitie.

Ja, zo zie ik het eigenlijk ook wel. Ben heel benieuwd wat er nog bij komt!