Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Zuid1991

Citaat van: hobbes op juni 29, 2022, 15:32:14
Maar net hoe je het wil zien, het glas 93% vol of 7% leeg ;)  Geen idee hoeveel procent de vorige jaren standaard wel verlengd, dat zal toch ook niet altijd 100% geweest zijn?
Bij geen enkele club is het na verlengprocudure 100%

Bernardo

Citaat van: Galdiano op juni 29, 2022, 15:24:29
Ik vind 7% een behoorlijk aantal eerlijk gezegd.
Hoe is dat te verklaren? Geen geld? Ziekte? Ouderdom? Sv's?

Volgens de Graaf inde LC ligt het altijd rond dat percentage.

Inferno-058

Citaat van: Galdiano op juni 29, 2022, 15:24:29
Ik vind 7% een behoorlijk aantal eerlijk gezegd.
Hoe is dat te verklaren? Geen geld? Ziekte? Ouderdom? Sv's?
Vooral inflatie

Eewal

Citaat van: Inferno-058 op juni 29, 2022, 18:43:58
Vooral inflatie
jij bent econoom en kent de mensen die niet verlengd hebben?

Cambuur Groningen

Citaat van: Galdiano op juni 29, 2022, 15:24:29
Ik vind 7% een behoorlijk aantal eerlijk gezegd.
Hoe is dat te verklaren? Geen geld? Ziekte? Ouderdom? Sv's?
Skolten heeft zijn 500 kaarten niet verlengd, het wordt een kansloos jaar. Met het geld dat hij bespaard gaat hij vol inzetten op verlies voor Cambuur.

Bankzitter

Ook geen idee of het meer is dan normaal en of het bij andere clubs hetzelfde is. Maar ze zullen toch wel onderzoek doen naar de reden van de churn. Er is op zich geen probleem met de huidige wachtlijst.

Eewal

Citaat van: Bankzitter op juni 29, 2022, 19:33:58
Ook geen idee of het meer is dan normaal en of het bij andere clubs hetzelfde is. Maar ze zullen toch wel onderzoek doen naar de reden van de churn. Er is op zich geen probleem met de huidige wachtlijst.
er is sowieso geen probleem. Eventuele losse verkoop levert alleen maar meer op eigenlijk.vol gaat het toch wel zijn.

Specuveter

Citaat van: Cambuur Groningen op juni 29, 2022, 18:50:37
Skolten heeft zijn 500 kaarten niet verlengd, het wordt een kansloos jaar. Met het geld dat hij bespaard gaat hij vol inzetten op verlies voor Cambuur.
:_schater :_schater

sunderland

Citaat van: michello op juni 29, 2022, 15:48:50
Wat denk je van de inflatie en keuzes die men moet maken om wel of niet een te nemen? Zeker bij gezinnen is het veel geld.
ik hef 3 verlengt en ik was 550 e kwijt. Tis nogal wat voor een gezin idd. Maar ja as het met de paplepel ingoten wut dan kest niet anders

Viper

Het is aardig wat geld ja, maar ik geloof dat we gemiddeld de goedkoopste seizoenkaarten van de Eredivisie hebben.


Noordcambuur

Citaat van: sunderland op juni 29, 2022, 21:49:20
ik hef 3 verlengt en ik was 550 e kwijt. Tis nogal wat voor een gezin idd. Maar ja as het met de paplepel ingoten wut dan kest niet anders
net za zeuren Sunderland hest genog  :y

Inferno-058

#1901
Citaat van: Eewal op juni 29, 2022, 18:45:18
jij bent econoom en kent de mensen die niet verlengd hebben?
Ik vermoed dat dit het meest speelt. Wonen veel mensen in de stad die net kunnen rondkomen door de inflatie. Er zullen vast ook andere redenen zijn, zo hebben veel jongens een sv gekregen weet ik.

Zuid1991

Citaat van: Inferno-058 op juni 30, 2022, 09:24:49
Ik vermoed dat dit het meest speelt. Wonen veel mensen in de stad die net kunnen rondkomen door de inflatie. Er zullen vast ook redenen zijn, zo hebben veel jongens een sv gekregen.

Ben het hele seizoen geweest, maar heb ik wat gemist qua misdragingen supporters?

Inferno-058

Citaat van: Zuid1991 op juni 30, 2022, 09:26:56
Ben het hele seizoen geweest, maar heb ik wat gemist qua misdragingen supporters?
Gebeurde vooral veel bij uitwedstrijden, maar thuis ook wel eens: ajax thuis bijv.

EdsjeSCC

Citaat van: Zuid1991 op juni 30, 2022, 09:26:56
Ben het hele seizoen geweest, maar heb ik wat gemist qua misdragingen supporters?

Gemist dat er stadsbussen van elders gebruikt moesten worden voor de derby?