Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: Westerpark op juni 28, 2022, 12:10:51
Het is niet vanzelfsprekend dat iedereen op de wachtlijst ook daadwerkelijk tot koop over gaat he. Je tekent jezelf zo in, maar als dan blijkt dat er geen plek op je beoogde tribune is of je niet met bekenden naast elkaar kan zitten dan zullen velen afhaken. Denk overigens ook wel dat het uitverkocht raakt hoor, daar niet van. Ben wel benieuwd hoe de club dat gaat organiseren. Of iedereen op de wachtlijst tegelijk de kans krijgt of dat mensen die zich eerder inschreven voorrang krijgen.

Maar met verlengingen zal er vandaag nog wel ca 200 bijkomen, zou betekenen dat als de helft van de wachtlijst afvalt , je nog uitverkocht bent.

Zuid1991

Citaat van: zeewolde op juni 28, 2022, 12:15:08
Maar met verlengingen zal er vandaag nog wel ca 200 bijkomen, zou betekenen dat als de helft van de wachtlijst afvalt , je nog uitverkocht bent.
Het gaat de goede kant op.
Ik geef ut toe, was wat pessimistisch.
Denk dat we uiteindelijk met de verlengingen gaan eindigen op 6200/6400.
Met de mensuh op de wachtlijst dan sist weer rap vol |:)

En de resterende lui eventueel warm maken voor wachtlijst new stadium :)

Stiens

Citaat van: Westerpark op juni 28, 2022, 12:10:51
Ben wel benieuwd hoe de club dat gaat organiseren. Of iedereen op de wachtlijst tegelijk de kans krijgt of dat mensen die zich eerder inschreven voorrang krijgen.

Op basis van volgorde inschrijving las ik ergens op de Cambuur kanalen. Wie het eerst komt wie het eerst maalt.

Westerpark

Citaat van: Stiens op juni 28, 2022, 23:05:40
Op basis van volgorde inschrijving las ik ergens op de Cambuur kanalen. Wie het eerst komt wie het eerst maalt.

Dan is het dus niet wie het eerst komt wie het eerst maalt.

Als het wel op basis van volgorde inschrijving is, hoeveel tijd krijgt iedereen om van z'n voorrang gebruik te maken? Gaat weer vertragend werken. Wachtlijst wel heel nuttig om mensen te benaderen voor nieuwe stadion

Stiens

SC Cambuur
@SCCambuurLwd
17 u
Daarbij werken we volgens het principe wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Oftewel: wie bovenaan de wachtlijst staat, krijgt ook als eerste de mogelijkheid om een Seizoenkaart aan te schaffen.

https://twitter.com/SCCambuurLwd/status/1541794307996254208

Eewal

Nog 45 minuten voor de mensen die twijfelen  8). Niet verlengen is bijna geen wedstrijd kunnen bezoeken vermoed ik..

zeewolde

6537 verlengingen
Hiermee is 93% verkocht

EdsjeSCC

Citaat van: zeewolde op juni 29, 2022, 13:48:22
6537 verlengingen
Hiermee is 93% verkocht

Hoop dat een aantal hier nu weer rustig kunnen slapen!

CambuurAmersfoort

Citaat van: zeewolde op juni 29, 2022, 13:48:22
6537 verlengingen
Hiermee is 93% verkocht

Prachtig. Maar 500 niet verkocht. Die zijn natuurlijk zo weg. Lekker volle bak weer volgend jaar!!

Zuid1991

Citaat van: CambuurAmersfoort op juni 29, 2022, 14:14:23
Prachtig. Maar 500 niet verkocht. Die zijn natuurlijk zo weg. Lekker volle bak weer volgend jaar!!
Top! Maar 500 hewe niet verlengd deur omstandigheden.
1500 op wachtlijst, dus dat is gauw vol idd.
Dan hest al 1000 nieuwe potenti?le nieuwe scc in ut nieuwe stadion, kest segguh. |:)

Galdiano

Ik vind 7% een behoorlijk aantal eerlijk gezegd.
Hoe is dat te verklaren? Geen geld? Ziekte? Ouderdom? Sv's?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Specuveter

Wat denk je van Corona?
Ik heb al een paar mensen gesproken die verwachten dat we wederom een groot gedeelte vh seizoen niet naar stadion kunnen.
En daarom niet verlengen.
En ik zou dat zelf niet doen maar heb er wel begrip voor.

Treb

Citaat van: Specuveter op juni 29, 2022, 15:29:29
Wat denk je van Corona?
Ik heb al een paar mensen gesproken die verwachten dat we wederom een groot gedeelte vh seizoen niet naar stadion kunnen.
En daarom niet verlengen.
En ik zou dat zelf niet doen maar heb er wel begrip voor.

Ik snap dat niet.

hobbes

Citaat van: Galdiano op juni 29, 2022, 15:24:29
Ik vind 7% een behoorlijk aantal eerlijk gezegd.
Hoe is dat te verklaren? Geen geld? Ziekte? Ouderdom? Sv's?

Maar net hoe je het wil zien, het glas 93% vol of 7% leeg ;)  Geen idee hoeveel procent de vorige jaren standaard wel verlengd, dat zal toch ook niet altijd 100% geweest zijn?

michello

Citaat van: Galdiano op juni 29, 2022, 15:24:29
Ik vind 7% een behoorlijk aantal eerlijk gezegd.
Hoe is dat te verklaren? Geen geld? Ziekte? Ouderdom? Sv's?

Wat denk je van de inflatie en keuzes die men moet maken om wel of niet een te nemen? Zeker bij gezinnen is het veel geld.