Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

KernvanCambuur


Zuid1991

Citaat van: KernvanCambuur op augustus 14, 2018, 11:17:47
Morgen komt er een update
Mooi zo, wat denk je, zijn we inderdaad al de 5000 gepasseerd?
Zou mooi zijn als dit het geval is, het zou misschien nog meer mensen over de streep helpen 1 te halen.

KernvanCambuur


Zuid1991


De Gast

Citaat van: Zuid1991 op augustus 06, 2018, 12:44:54
Er maar vanuit gaande wat op cambuur online staat: meer dan 5000 verkocht, mogen we wederom niet klagen en kunnen we inclusief de sponsoren e.d weer een 7000 lui op de tribune verwachten.

Zuid1991 = de seizoenkaartenman.

Ze moeten eens wat aan die prijzen doen hier. Geen faciliteiten. Zelden goed voetbal. Nauwelijks aantrekkelijke tegenstanders. Het is dat ik supporter ben maar anders trek je mij niet over de streep met dit prijsbeleid.

Lore

Citaat van: De Gast op augustus 15, 2018, 07:43:05
Zuid1991 = de seizoenkaartenman.

Ze moeten eens wat aan die prijzen doen hier. Geen faciliteiten. Zelden goed voetbal. Nauwelijks aantrekkelijke tegenstanders. Het is dat ik supporter ben maar anders trek je mij niet over de streep met dit prijsbeleid.

Maar ze verkopen erg veel seizoenkaarten tegen een relatief hoge prijs, dat lijkt mij dan een verstandig prijsbeleid. Jouw voorstel zorgt voor een lagere begroting en dus minder budget voor spelers, daar gaan wij niet beter van voetballen.

Viper

Niet per se. Met een lagere prijs verkopen we misschien (veel) meer seizoenkaarten, dus juist een hogere begroting. Het is moeilijk te zeggen waar dit snijpunt ligt.

Vakje 13

Citaat van: Viper op augustus 15, 2018, 09:12:31
Niet per se. Met een lagere prijs verkopen we misschien (veel) meer seizoenkaarten, dus juist een hogere begroting. Het is moeilijk te zeggen waar dit snijpunt ligt.

Met een gedegen marktonderzoek / enquête kom je al een heel eind. Maar, als er geen of (te) weinig klachten binnenkomen bij de club omtrent het prijsbeleid, zal de club logischerwijs weinig reden zien dat prijzen naar beneden aan te passen. Ik betaal 190 voor mijn plek op Noord, tientje per wedstrijd. Vind ik niet belachelijk duur voor betaald voetbal eerste divisie bij 1 van de grotere clubs in deze competitie.

Voorstopper

Citaat van: Viper op augustus 15, 2018, 09:12:31
Niet per se. Met een lagere prijs verkopen we misschien (veel) meer seizoenkaarten, dus juist een hogere begroting. Het is moeilijk te zeggen waar dit snijpunt ligt.
Als je de kaart € 10,- goedkoper zou maken heb je niet ineens honderden kaarten meer verkocht, en dat is dan wel weer nodig om het Break-even point te bereiken.

Vakje 13

Denk dat de club, los van een eventuele prijsdiscussie, goed moet stilstaan bij vragen als wie zijn mijn supporters, hoe bind ik ze, waar zitten mijn potentiële nieuwe supporters en hoe haal ik die binnen? Denk eens aan 'buddy systemen', een passe partout voor de eerste x-wedstrijden voor je maat of familielid / collega. Neemt diegene vervolgens een seizoenskaart, krijg jij een bonusje oid in de vorm van geld of gratis pils. Bijvoorbeeld :proost

PePe

Citaat van: Vakje 13 op augustus 15, 2018, 09:41:56
Denk dat de club, los van een eventuele prijsdiscussie, goed moet stilstaan bij vragen als wie zijn mijn supporters, hoe bind ik ze, waar zitten mijn potentiële nieuwe supporters en hoe haal ik die binnen? Denk eens aan 'buddy systemen', een passe partout voor de eerste x-wedstrijden voor je maat of familielid / collega. Neemt diegene vervolgens een seizoenskaart, krijg jij een bonusje oid in de vorm van geld of gratis pils. Bijvoorbeeld :proost

Cambuur is geen supermakt!

Vakje 13

Citaat van: PePe op augustus 15, 2018, 10:19:31
Cambuur is geen supermakt!

Wat wil je daarmee zeggen? Je moet als club toch bezig zijn met activeren van nieuwe supporters?

Collingwood

SC Cambuur
@SCCambuurLwd
TUSSENSTAND | Inmiddels zijn er al 5420 plekken bezet komend seizoen! Daarmee zitten we -met nog anderhalve week te gaan tot de eerste thuiswedstrijd- op 92 % van het totaal van vorig jaar! ??

Op naar minimaal hetzelfde aantal! ?
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Dan moet er volgens mijn berekening nog 450 seizoenskaarten verkocht worden om op aantal van vorig seizoen te zitten.?

Bernardo