Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

El Ma-kri-niii

De Eagles hebben er al meer dan 5000 verkocht.. Daar zal je vast eerder hebben kunnen verlengen, maar zij gaan er zeker een stuk meer verkopen dan wij.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: El Ma-kri-niii op mei 11, 2016, 12:14:53
De Eagles hebben er al meer dan 5000 verkocht.. Daar zal je vast eerder hebben kunnen verlengen, maar zij gaan er zeker een stuk meer verkopen dan wij.

Dat is echt al een knap aantal
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Citaat van: El Ma-kri-niii op mei 11, 2016, 12:14:53
De Eagles hebben er al meer dan 5000 verkocht.. Daar zal je vast eerder hebben kunnen verlengen, maar zij gaan er zeker een stuk meer verkopen dan wij.
Die verkochten dit seizoen al meer dan het seizoen ervoor, terwijl ze gedegradeerd waren.
Ook hadden ze voor de vroege verlengers leuke acties zoals dit:
20 maart: Waardebon van € 50,00, te besteden in de Fanshop
22 maart: Op de selectiefoto met de gehele selectie 2016/2017
24 maart: 50 consumptiemunten
26 maart: Gratis seizoenkaart
30 maart: Meet & Greet met een speler of trainer naar keuze
3 april: Meelunchen met de voltallige selectie
6 april: Verjaardagsarrangement*
8 april: Gesigneerde wedstrijdbal
9 april: Gratis wedstrijdshirt naar keuze, incl. bedrukking
10 april: Twee bestuur kaarten voor een uitwedstrijd
14 april: Verjaardagsarrangement*
16 april: Gratis wedstrijdshirt naar keuze, incl. bedrukking
17 april: Waardebon van € 75,00 te besteden in de Fanshop
18 april: Allereerste uitshirt 2016/2017 uit handen van je favoriete speler!

Dan laat je zien dat je tenminste een volksclub bent!

PePe

Het aanhouden van de TD wordt een duur grapje, als je de verkoop van de seizoenkaarten bekijkt.

Zuid1991

Jongens de verlenging is net gestart!
We komen heus wel op een repectabel aantal!
Gewoon verlengen!!!!!!!!
Op naar de 5000!

Geelblauwstiens

Citaat van: Zuid1991 op mei 11, 2016, 13:17:14
Jongens de verlenging is net gestart!
We komen heus wel op een repectabel aantal!
Gewoon verlengen!!!!!!!!
Op naar de 5000!

Ben het met je eens. Paniekzaaierij hiero.
Met 6.500 hebben we het ook gezellig toch?

siepelsjeu

Waar blijft onze seizoenkaartmeter? Die zou vorige week al op de site staan.

666

Er zijn er ook zat die wachten op vakantiegeld. Niet gelijk blaten hier op het forum, is nergens voor nodig  8).

Eagles heeft een trouwe kern seizoenskaarthouders dus de 5 duizend is daar altijd snel bereikt, daarna stokt het meestal. Wat wel helpt is dat ze nieuwe tribunes hebben gekregen, zou ik ook wel willen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

DayDreamer


De Gast

Veel sk houders hebben een vieze nasmaak aan dit seizoen overgehouden. Slecht voetbal, belabberde resultaten, slecht ingekocht, een veel te lichte td, vertrek boegbeeld Henk (en eerder al clubman Sandor).. een nieuwe coach die er helemaal niks van bakt.. maar geen duidelijkheid over het stadion.. bijna dezelfde prijzen voor voetbal tegen nietszeggende tegenstanders.. niemand die zn verantwoordelijkheid neemt voor de slechte resultaten. Er is totaal geen positieve vibe meer te bekennen. Kan me goed voorstellen dat je eerst de kat uit de boom kijkt voor je gaat verlengen.

Dokkumer

Heerlijk toch? Net als vroeger overal over mopperen, zeiken en zeuren.
Ik ben definitief om en bestel een SK :D

Geelblauwstiens

Citaat van: De Gast op mei 11, 2016, 15:58:02
Veel sk houders hebben een vieze nasmaak aan dit seizoen overgehouden. Slecht voetbal, belabberde resultaten, slecht ingekocht, een veel te lichte td, vertrek boegbeeld Henk (en eerder al clubman Sandor).. een nieuwe coach die er helemaal niks van bakt.. maar geen duidelijkheid over het stadion.. bijna dezelfde prijzen voor voetbal tegen nietszeggende tegenstanders.. niemand die zn verantwoordelijkheid neemt voor de slechte resultaten. Er is totaal geen positieve vibe meer te bekennen. Kan me goed voorstellen dat je eerst de kat uit de boom kijkt voor je gaat verlengen.

Ik zou als ik jou was gewoon niet verlengen. Het is een vrijblijvend advies

Casuals-lwd

Citaat van: De Gast op mei 11, 2016, 15:58:02
Veel sk houders hebben een vieze nasmaak aan dit seizoen overgehouden. Slecht voetbal, belabberde resultaten, slecht ingekocht, een veel te lichte td, vertrek boegbeeld Henk (en eerder al clubman Sandor).. een nieuwe coach die er helemaal niks van bakt.. maar geen duidelijkheid over het stadion.. bijna dezelfde prijzen voor voetbal tegen nietszeggende tegenstanders.. niemand die zn verantwoordelijkheid neemt voor de slechte resultaten. Er is totaal geen positieve vibe meer te bekennen. Kan me goed voorstellen dat je eerst de kat uit de boom kijkt voor je gaat verlengen.
Dan snap jij niks van clubliefde.

John Hiatt

Citaat van: De Gast op mei 11, 2016, 15:58:02
Veel sk houders hebben een vieze nasmaak aan dit seizoen overgehouden. Slecht voetbal, belabberde resultaten, slecht ingekocht, een veel te lichte td, vertrek boegbeeld Henk (en eerder al clubman Sandor).. een nieuwe coach die er helemaal niks van bakt.. maar geen duidelijkheid over het stadion.. bijna dezelfde prijzen voor voetbal tegen nietszeggende tegenstanders.. niemand die zn verantwoordelijkheid neemt voor de slechte resultaten. Er is totaal geen positieve vibe meer te bekennen. Kan me goed voorstellen dat je eerst de kat uit de boom kijkt voor je gaat verlengen.

Simon Kistemaker! Stonden we er ook!

DayDreamer

Citaat van: Casuals-lwd op mei 11, 2016, 16:29:00
Dan snap jij niks van clubliefde.

Hij heeft wel een punt hoor, niet alle seizoenskaarthouders hebben zoveel clubliefde hoor. Er zijn ongeveer 4 a 5000 die altijd wel komen, de rest is afhankelijk van bovenstaande prima punten die De Gast aangeeft.