Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

#375
Citaat van: AL op mei 28, 2016, 22:56:50
5500 in 2012 meende ik.
Denk dat we richting 4800-5000 gaan.
2009-2010 zaten we in juli al boven de 5000. Verdere aantallen kon ik zo snel niet vinden.

Edit: Check 2009-2010 5.300 (6.000 met halve Sk), 2010-2011 4.700 vlak voor aanvang competitie

dizzhead



Galdiano

Iedereen die de sk heeft opgezegd, moet een stadionverbod voor een jaar of 10 krijgen!  :devil

Allemaal gloryhunters!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Huzumer

De vrijdagavond kost je - naast JL - de nodige SK-en. Verdere aankopen en resultaten oefenwedstrijden gaan ook nog wat uitmaken. Als je bij start seizoen 5.500 SK-en hebt verkocht, doe je het helemaal niet slecht!

Tukker

Citaat van: Galdiano op mei 29, 2016, 08:32:38
Iedereen die de sk heeft opgezegd, moet een stadionverbod voor een jaar of 10 krijgen!  :devil

Allemaal gloryhunters!
Het is natuurlijk niet te doen, maar er zou toch iets van een soort registratie moeten komen waarnaar gekeken kan worden als we weer gepromoveerd zijn en er weer een wedstrijd naar dkv komt. De mensen die jij nu schetst als gloryhunters staan dan weer vooraan en iemand met een doorlopende sk kan dan weer naast de pot piesen.

Dan maar supporters indelen in categoriƫn of zo en categorie 1 als eerste het recht geven. Bij de uitwedstrijden zie ik toch bijna altijd dezelfde gezichten dus dat moet te doen zijn. Er moet toch een (vrijwel gratis) stagiaire te vinden zijn die zoiets kan opzetten

Maar zal wel toekomstmuziek blijven. Bij andere clubs en instanties blijkt het wel te werken.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

hobbes

Citaat van: Huzumer op mei 29, 2016, 09:06:18
De vrijdagavond kost je - naast JL - de nodige SK-en. Verdere aankopen en resultaten oefenwedstrijden gaan ook nog wat uitmaken. Als je bij start seizoen 5.500 SK-en hebt verkocht, doe je het helemaal niet slecht!

Dat ben ik met je eens, vrijdagavond was mijn trainingsavond en dat ging voor. Dit probleem was opgelost door de promotie en nu ik niet meer sport is de vrijdagavond voor mij geen probleem meer. Maar ik kan me wel voorstellen dat anderen hun eigen sport voor laten gaan.

1992SCC


Casuals-lwd

Denk dat de mensen die gaan zeuren over de prijs van een nieuwe sk in de spiegel kunnen kijken: Dan maar een maand minder op stap bijv. Bij wijze van spreken.

Dokkumer

Citaat van: Casuals-lwd op mei 29, 2016, 19:22:42
Denk dat de mensen die gaan zeuren over de prijs van een nieuwe sk in de spiegel kunnen kijken: Dan maar een maand minder op stap bijv. Bij wijze van spreken.
Eerlijk is eerlijk, ik vind 180 euro veel geld als je ziet wat je er voor terug gaat krijgen qua affiches vergeleken bij nu.
Maar ik weet het goed gemaakt, ik haal een half jaar geen brood meer, heb ik ook 180 euro bespaard voor mijn sk :_schater

Cor

Citaat van: Dokkumer op mei 29, 2016, 21:40:54
Eerlijk is eerlijk, ik vind 180 euro veel geld als je ziet wat je er voor terug gaat krijgen qua affiches vergeleken bij nu.
Maar ik weet het goed gemaakt, ik haal een half jaar geen brood meer, heb ik ook 180 euro bespaard voor mijn sk :_schater

Over brood komt toch al steeds meer twijfel, dus dat is wel een goede besparing.

Geelblauwstiens

Citaat van: Cor op mei 29, 2016, 22:23:30
Over brood komt toch al steeds meer twijfel, dus dat is wel een goede besparing.
Waardeloze trainer juh.

Dokkumer

Citaat van: Cor op mei 29, 2016, 22:23:30
Over brood komt toch al steeds meer twijfel, dus dat is wel een goede besparing.
Zie je wel? Dan zijn we er al!


Vlampiep

Citaat van: Dokkumer op mei 30, 2016, 06:02:13
Zie je wel? Dan zijn we er al!
Maar, maar, maar Julius beloofde het volk toch brood en spelen. :clint