Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

666

Ach je kan het ook benaderen als vermaak.. Bij de Harmonie kost een kaartje geen 10 euro en ieder ander concert of iets dergelijks is vele malen duurder. Voor mij is het meer dan vermaak, zeg maar een stuk van mijn lichaam  :D.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

moodygrunn

Citaat van: 666 op mei 17, 2016, 17:40:27
Ach je kan het ook benaderen als vermaak.. Bij de Harmonie kost een kaartje geen 10 euro en ieder ander concert of iets dergelijks is vele malen duurder. Voor mij is het meer dan vermaak, zeg maar een stuk van mijn lichaam  :D.

Voetbal zou ook entertainment moeten zijn, alleen hebben bepaalde heren (MK) dat nog niet door....
In Henk en Sandor we trust

thankyou

Citaat van: Geelblauwstiens op mei 17, 2016, 16:55:02
En je wil er gewoon bij zijn toch, zoals altijd.
In goede en slechte tijden. Of straks weer aanhaken als we gaan promoveren???
Beetje Verstappen-supporters hier. Nooit F1 kijken en nu allemaal blij.
Cambuur, part of your life
Mee eens, Ik begrijp dat velen van mening zijn dat de kaart te duur is.
Je zal weliswaar mindere wedstrijden te zien krijgen maar daar gaat het niet om.
Anders ben je de afgelopen tientallen jaren geen supporter geweest van onze club.
We zetten onszelf voor lul om in dit topic neer te kalken dat we het niet kunnen betalen.
De echte supporters verlengen al kost het 250 euro.
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Harry L.

#318
Ik verleng pas op het moment dat de selectie vorm begint te krijgen (als dat er op lijkt), niet dat er dan zekerheden zijn maar toch. Ik heb er echt geen hoge pet van op (bestuurlijk en technisch). Belachelijke prijzen ook voor een seizoenskaart (jl.) na 1,5 jaar in en in triest voetbal en beleid. Bijna 450e kwijt voor mij en mijn zoon. Ik denk dan even terug aan die laatste wedstrijd dat ze ons allemaal compleet voor lul hebben gezet, fvb nivo van vroeger :R

Daar komt bij dat de maandag- en vrijdagavond klote zijn. Alles wat op zaterdag voetbalt traint maandag, alles wat zondag voetbalt traint vrijdag. Denk dat je met 3000 seizoenskaarten je handen dicht mag knijpen

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: thankyou op mei 17, 2016, 20:11:42
Mee eens, Ik begrijp dat velen van mening zijn dat de kaart te duur is.
Je zal weliswaar mindere wedstrijden te zien krijgen maar daar gaat het niet om.
Anders ben je de afgelopen tientallen jaren geen supporter geweest van onze club.
We zetten onszelf voor lul om in dit topic neer te kalken dat we het niet kunnen betalen.
De echte supporters verlengen al kost het 250 euro.

Niet mee eens, er zijn veel echte supporters die met meerderen uit een gezin gaan.
Vaak arbeidersgezinnen, papa werkt zich de pleuris in 1 of andere fabriek full time, moeders doet het huishouden.
Inkomen 15 16 1700 per maand.
Probeer daar maar eens van te sparen als alle kosten voor je vaste lasten eraf zijn hoop je nog wat opzij te kunnen leggen.
Meestal is het geld eerder op dan dat de maand om is.
En dan de jongens en meiden die helemaal geen werk hebben...
Dus niet zo gauw oordelen over een ander.

Ps bovenstaande geld niet voor mij, maar als mijn vrouwtje er niet meer bij werkt kan ik mijn seizoenkaart ook wel gedag zeggen.

De Gast

Citaat van: Cor op mei 17, 2016, 16:40:44
Hoe vaak hebben w dit sizoen gewonnen? En om welke prijzen deden we mee? Kans dat we komend seizoen het beter doen en meedoen om de prijzen is groot. Heb ik meer mee dan met waardige tegenstanders.

Dus jij speelt liever in de Jupiler League.. dat verklaart een hoop. Misschien ben je ook wat te goed van vertrouwen. Ga maar uit van een overgangsjaar.. dan kan het ook niet tegenvallen Cor.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Harry L. op mei 17, 2016, 20:21:08


Daar komt bij dat de maandag- en vrijdagavond klote zijn.

En dat vind ik dus ook, zal vaak een wedstrijd moeten missen ivm werk, was het maar net weer als vroeger, heerlijk op zaterdagavond half acht :y

Cor

#322
Citaat van: De Gast op mei 17, 2016, 20:50:15
Dus jij speelt liever in de Jupiler League.. dat verklaart een hoop. Misschien ben je ook wat te goed van vertrouwen. Ga maar uit van een overgangsjaar.. dan kan het ook niet tegenvallen Cor.

Dat zeg ik toch niet daap. Goed lezen en dan nog een keer reageren. Ik probeer je al zoveel mogelijk te negeren en ben nog steeds in de veronderstelling dat je na de degradatie wel af zal haken. Wat dat aangaat vind ik de JL prima.

zeewolde

Citaat van: Geelblauwstiens op mei 17, 2016, 16:55:02
En je wil er gewoon bij zijn toch, zoals altijd.
In goede en slechte tijden. Of straks weer aanhaken als we gaan promoveren???
Beetje Verstappen-supporters hier. Nooit F1 kijken en nu allemaal blij.
Cambuur, part of your life
slechte vergelijking. Ik kijk formule 1 als er een nederlander meedoet. Ik kijk normaal ook bijna geen jupiler behalve als cambuur meedoet.

Komend seizoen kijk ik veel minder eredivisie.....

Geelblauwstiens

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 17, 2016, 20:48:42
Niet mee eens, er zijn veel echte supporters die met meerderen uit een gezin gaan.
Vaak arbeidersgezinnen, papa werkt zich de pleuris in 1 of andere fabriek full time, moeders doet het huishouden.
Inkomen 15 16 1700 per maand.
Probeer daar maar eens van te sparen als alle kosten voor je vaste lasten eraf zijn hoop je nog wat opzij te kunnen leggen.
Meestal is het geld eerder op dan dat de maand om is.
En dan de jongens en meiden die helemaal geen werk hebben...
Dus niet zo gauw oordelen over een ander.

Ps bovenstaande geld niet voor mij, maar als mijn vrouwtje er niet meer bij werkt kan ik mijn seizoenkaart ook wel gedag zeggen.

We halen twee dingen doorelkaar. De hoogte van het bedrag en the value for money gedachte.
Want het bedrag was toch, mochten we in de eredivisie waren gebleven, hetzelfde? Of heeft iedereen plotseling een minder goed betaalde baan door de degradatie.
Verder (ver)oordeel ik niets en niemand en respecteer ieders keuze. Maar hou wel van goede objectieve argumenten, die uiteindelijk voor ieder persoonlijk doorslaggevend zijn in zijn/haar beslissing.

Geelblauwstiens

Citaat van: zeewolde op mei 17, 2016, 22:14:40
slechte vergelijking. Ik kijk formule 1 als er een nederlander meedoet. Ik kijk normaal ook bijna geen jupiler behalve als cambuur meedoet.

Komend seizoen kijk ik veel minder eredivisie.....
Omdat je cambuursupporter bent!

Cor

Citaat van: Geelblauwstiens op mei 17, 2016, 22:14:52
We halen twee dingen doorelkaar. De hoogte van het bedrag en the value for money gedachte.
Want het bedrag was toch, mochten we in de eredivisie waren gebleven, hetzelfde? Of heeft iedereen plotseling een minder goed betaalde baan door de degradatie.
Verder (ver)oordeel ik niets en niemand en respecteer ieders keuze. Maar hou wel van goede objectieve argumenten, die uiteindelijk voor ieder persoonlijk doorslaggevend zijn in zijn/haar beslissing.

Precies mijn punt. Je gaat naar Cambuur voor Cambuur. En wanneer het ere was gebleven had iedereen op de 1 of andere manier het geld ervoor bij elkaar gekregen. Nu wordt het bestuur, de jupiler en wat er maar meer is gebruikt als excuus. Ik heb nu drie keer een degradatieseizoen meegemaakt en veel slechter dan dat kun je bijna niet meemaken. Klotevoetbal met weinig succes, een morrende achterban, schelden op het bestuur en de spelers, waardeloos. Alleen een seizoen onder Kistemaker eindigend op de laatste plaats was nog triester. Maar geen seizoenkaart kopen? Kom op zeg.

AL

Citaat van: Cor op mei 17, 2016, 22:27:08
Precies mijn punt. Je gaat naar Cambuur voor Cambuur. En wanneer het ere was gebleven had iedereen op de 1 of andere manier het geld ervoor bij elkaar gekregen. Nu wordt het bestuur, de jupiler en wat er maar meer is gebruikt als excuus. Ik heb nu drie keer een degradatieseizoen meegemaakt en veel slechter dan dat kun je bijna niet meemaken. Klotevoetbal met weinig succes, een morrende achterban, schelden op het bestuur en de spelers, waardeloos. Alleen een seizoen onder Kistemaker eindigend op de laatste plaats was nog triester. Maar geen seizoenkaart kopen? Kom op zeg.

_O_ _O_ _O_

okkele

Citaat van: Cor op mei 17, 2016, 22:27:08
. Maar geen seizoenkaart kopen?

ik als geel/blauwe liwwadder heb nog steeds niet besloten een sk te halen en dat feit op zich is voor mij al een triest gegeven.
de huidige selectie is triest,sfeer is minimaal,accomodatie is hetzelfde als in t eerste degradatie jaar,toekomstvisie is triest en wat nog het ergste is(ook al is cambuur me veel waard) is het feit dat we als mongolen geld uit de zak worden geklopt door het huidige bestuur.
ik wil best geld neertellen maar niet voor een trabant.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Cor

Citaat van: okkele op mei 18, 2016, 00:27:00
ik als geel/blauwe liwwadder heb nog steeds niet besloten een sk te halen en dat feit op zich is voor mij al een triest gegeven.
de huidige selectie is triest,sfeer is minimaal,accomodatie is hetzelfde als in t eerste degradatie jaar,toekomstvisie is triest en wat nog het ergste is(ook al is cambuur me veel waard) is het feit dat we als mongolen geld uit de zak worden geklopt door het huidige bestuur.
ik wil best geld neertellen maar niet voor een trabant.

Je moet door diepe dalen gaan om hoge toppen te bereiken Okkele. Uiteindelijk wil je er gewoon bij zijn, in goede en slechte tijden. Ik zit ook liever in de zomer dan in de winter op de tribune maar ben er in alle jaargetijden.