Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

DayDreamer

Citaat van: Zuid1991 op mei 25, 2016, 15:57:54
Ik heb het gevoel dat het ondanks de degradatie prima eruit zit qua verkoop van de eerste 3 weken.

Nu nog een paar prima aankopen, en dat zie ik dan weer zwaar in.  ;(

666

Citaat van: DayDreamer op mei 25, 2016, 16:49:56
Nu nog een paar prima aankopen, en dat zie ik dan weer zwaar in.  ;(

Emmen is nu leeg, op naar de volgende club.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

denistel

Citaat van: Zuid1991 op mei 25, 2016, 15:57:54
Eind van de week komt er een update  |:)
Afgelopen maandag waren we over de 2000.
Ik heb het gevoel dat het ondanks de degradatie prima eruit zit qua verkoop van de eerste 3 weken.
Denistel, heb jij enig idee hoeveel er nu verkocht zijn?

zal morgen wel even horen. |:)

Zuid1991

Kom d'r maar in; zitten we op de 2500 al of meer? |:)

Viper

Inmiddels zijn er 2522 seizoenkaarten verlengd, meldt de BVO op social media.

Zuid1991

Zitten aardig op 'schema'.
Mooi zo doorgaan, richting 5000+.
Netjes

hobbes

Citaat van: Zuid1991 op mei 28, 2016, 13:53:32
Zitten aardig op 'schema'.
Mooi zo doorgaan, richting 5000+.
Netjes

Tot 8 juni kon je je eigen plaats reserveren toch? Dan zullen er aankomende week r nog wel wat bijkomen

denistel

gaat prima moet ik zeggen.zo veel hebben we voor 1e divisie om deze tijd nog niet
vaak gehad dus elke week een paar honderd er bij zou nog mooier zijn.

Geelblauwstiens

Meimaand vakantiegeldmaand zal nog wel een paar duizend opleveren

Casuals-lwd

Citaat van: Zuid1991 op mei 28, 2016, 13:53:32
Zitten aardig op 'schema'.
Mooi zo doorgaan, richting 5000+.
Netjes
Clubliefde kent geen divisie  |:)

Dokkumer

Knap aantal. Verwacht nog wel 1500 erbij voor 9 juni.

justremco

Citaat van: Dokkumer op mei 28, 2016, 21:21:47
Knap aantal. Verwacht nog wel 1500 erbij voor 9 juni.

En hoeveel verwacht je dan als totaal? Ik zelf gok op 4 a 5000 totaal

denistel

5000 zou mooi zijn en dan afhankelijk van de prestaties elke keer
nog losse verkoop er bij.
5000 hebben we in de jl nog niet eerder gehaald toch?

AL

Citaat van: denistel op mei 28, 2016, 22:38:23
5000 zou mooi zijn en dan afhankelijk van de prestaties elke keer
nog losse verkoop er bij.
5000 hebben we in de jl nog niet eerder gehaald toch?

5500 in 2012 meende ik.
Denk dat we richting 4800-5000 gaan.



Dokkumer

Citaat van: justremco op mei 28, 2016, 21:32:06
En hoeveel verwacht je dan als totaal? Ik zelf gok op 4 a 5000 totaal
Met die 1500 erbij zit je al op 4000. Ik hoor best wel veel geluiden dat er nieuwe sk houders bij komen (en oude die toch terugkeren nadat ze de afgelopen jaren geen sk hadden) dus 5000 zou in de buurt zijn.