Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

denistel

#435
Citaat van: Daddy T. op juni 03, 2016, 08:04:48
Hoezo waren de prijzen hier al vrij laag voor eredivie begrippen? Kijk en vergelijk de prijzen voor komend seizoen:

EREDIVISIE:
- FCG: 211 euro
- FCZ: 195 euro
- SCH: 190 euro
- GAE: 170 euro

JUPILER LEAGUE:
SCC: 190 euro (Noord)
VVV-Venlo: 125 euro
NAC: 193 euro
Emmen: 110 euro
Volendam: 108 euro

bij emmen en Volendam zitte amper 3.000 dus die kenne nog wel lager gaan
vvv leuke ploeg maar verder ist oek niks. nac is het zelfde als ons dus wat is
er nou verkeerd aan.

3 rondjes in de kroeg en je legge oek 80 euri achter

DayDreamer

Daarnaast is Zuid bij ons € 170, dat is nog geen tientje per wedstrijd.

hobbes

Citaat van: Daddy T. op juni 03, 2016, 08:04:48
Hoezo waren de prijzen hier al vrij laag voor eredivie begrippen? Kijk en vergelijk de prijzen voor komend seizoen:

EREDIVISIE:
- FCG: 211 euro
- FCZ: 195 euro
- SCH: 190 euro
- GAE: 170 euro

JUPILER LEAGUE:
SCC: 190 euro (Noord)
VVV-Venlo: 125 euro
NAC: 193 euro
Emmen: 110 euro
Volendam: 108 euro

Beetje willekeurige vergelijking. Duurste kaart bij VVV is €300. Duurste bij Nac €339 Bij FC Groningen €322. Bij Cambuur is de duurste €265. Als je echt wil vergelijken moet je Misschien naar de gemiddelde prijs kijken

Dokkumer

Citaat van: hobbes op juni 03, 2016, 14:19:38
Beetje willekeurige vergelijking. Duurste kaart bij VVV is €300. Duurste bij Nac €339 Bij FC Groningen €322. Bij Cambuur is de duurste €265. Als je echt wil vergelijken moet je Misschien naar de gemiddelde prijs kijken
Dan moet je natuurlijk wel alle factoren meenemen. De grootte van de tribunes, de verhouding volwassene/kind per tribune, de bezettingsgraad qua sk's per tribune. Pas dan krijg je een eerlijk gemiddelde :devil

Je kunt ook de prijzen van 4 tribunes die het meest overeenkomen met ons stadion naast elkaar leggen en dan verder kijken.

hobbes

Citaat van: Dokkumer op juni 03, 2016, 15:53:15
Dan moet je natuurlijk wel alle factoren meenemen. De grootte van de tribunes, de verhouding volwassene/kind per tribune, de bezettingsgraad qua sk's per tribune. Pas dan krijg je een eerlijk gemiddelde :devil

Je kunt ook de prijzen van 4 tribunes die het meest overeenkomen met ons stadion naast elkaar leggen en dan verder kijken.

Maar hoeveel boeit het eigenlijk? De prijzen veranderen er niet door en we gaan toch niet naar een andere club.

moodygrunn

Citaat van: hobbes op juni 03, 2016, 14:19:38
Beetje willekeurige vergelijking. Duurste kaart bij VVV is €300. Duurste bij Nac €339 Bij FC Groningen €322. Bij Cambuur is de duurste €265. Als je echt wil vergelijken moet je Misschien naar de gemiddelde prijs kijken

Als je het echt wil weten, zou je als club ook onderzoek kunnen doen. Ik weet  niet in hoeverre dat op dit moment gebeurt. Je zou dit soort opdrachten jaarlijks kunnen uitbesteden aan Stenden of de RUG oid zodat je een goed beeld krijgt van prijselasticiteit etc. Hoe verkoop je zoveel mogelijk van die dingen? 


In Henk en Sandor we trust

1992SCC

Snap niet waarom mensen zo zeuren om dat geld. Het is maar geld............................ Liever mn laatste euro aan Cambuur schenken dan aan een broodje frikandel  8P

Daddy T.

Citaat van: hobbes op juni 03, 2016, 14:19:38
Beetje willekeurige vergelijking. Duurste kaart bij VVV is €300. Duurste bij Nac €339 Bij FC Groningen €322. Bij Cambuur is de duurste €265. Als je echt wil vergelijken moet je Misschien naar de gemiddelde prijs kijken
De vergelijking is obv Noord tribune omdat ik daar zelf sta en dit vergeleken met de tribunes waar de "fanatieke aanhang" staat (bij allen ook achter het doel), en daarmee dus vergelijkbaar is. Maar je mag gerust een gemiddelde prijs gaan berekenen van allen  ;)
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

mugel

Wat een eeuwig gezanik over die seizoenskaartprijzen zeg!
Cambuur kan best wel creatiever zijn om meer binnen te halen, maar..

..als je niet bereid bent om 15 euro per maand hiervoor te reserveren, blijf dan lekker weg joh!
scheelt mij weer wachttijden en ik zit liever met echte fans tussen lege stoeltjes

hobbes

Citaat van: Daddy T. op juni 03, 2016, 18:00:39
De vergelijking is obv Noord tribune omdat ik daar zelf sta en dit vergeleken met de tribunes waar de "fanatieke aanhang" staat (bij allen ook achter het doel), en daarmee dus vergelijkbaar is. Maar je mag gerust een gemiddelde prijs gaan berekenen van allen  ;)

Nee hoor, dank je. Ik wil alleen maar aangeven dat het wel meevalt met de prijzen. En je zal er toch iets voor over moeten hebben

speculeter

Grim trainer....paar leuke voetballers van jong oranje mee en er komen weer veel seizoen kaarten bij!

scc-aaron

Ik heb verlengd, ik vond de administratiekosten alleen belachelijk.

Cor

Citaat van: scc-aaron op juni 04, 2016, 10:25:31
Ik heb verlengd, ik vond de administratiekosten alleen belachelijk.

Helemaal met je eens. Administratiekosten zijn sowieso weer een manier om nog meer geld uit de zak te kloppen, waar dan ook.

Lore

Citaat van: Cor op juni 04, 2016, 22:53:43
Helemaal met je eens. Administratiekosten zijn sowieso weer een manier om nog meer geld uit de zak te kloppen, waar dan ook.

Dat voelt inderdaad een beetje fout. Misschien moet ik het op mijn zaak ook maar invoeren, dan betalen de klanten voor de opmaak van de factuur ofzo?

Cor

Citaat van: Lore op juni 05, 2016, 08:22:52
Dat voelt inderdaad een beetje fout. Misschien moet ik het op mijn zaak ook maar invoeren, dan betalen de klanten voor de opmaak van de factuur ofzo?

Soort van voorrijd kosten maar dan anders. Boeven binne ut, allemaal  8)