Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Wat een verschil met vorige jaren inderdaad.
En wat een belachelijk gezicht al die stewards bij al die jonge kinderen.

Geelblauwstiens

Citaat van: speculeter op juli 02, 2016, 17:11:07
Wat een verschil met vorige jaren inderdaad.
En wat een belachelijk gezicht al die stewards bij al die jonge kinderen.
Passen prima bij elkaar:)

weestwel

Zelfs een beetje fancy fair in een bejaardentehuis is nog amusanter dan deze meuk van vandaag.

sunderland

Het was een kidsparty. Ben het wel met sommigen hier eens dat het een dooie boel is. Maar ja met dit bestuur met deze uitstraling krijg je dat.

Destroyer

Minste open dag in jaren. Weinig animo. Wie verzint nu ook een presentatie van spelers om 11 uur? Geen oefenwedstrijd erg jammer en geen sfeer. Helaas het nieuwe open dag imago. Oh ja,  welke malloot verzint het om een grote hamburger bak pan in een gang pad te zetten voor west? Sjezus levensgevaarlijk voor al die kinderen die daar langs liepen. Je had zo een brandwond te pakken.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: sunderland op juli 02, 2016, 19:37:02
Het was een kidsparty. Ben het wel met sommigen hier eens dat het een dooie boel is. Maar ja met dit bestuur met deze uitstraling krijg je dat.

Einde volksclub.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Casuals-lwd

Citaat van: Destroyer op juli 02, 2016, 21:53:57
Minste open dag in jaren. Weinig animo. Wie verzint nu ook een presentatie van spelers om 11 uur? Geen oefenwedstrijd erg jammer en geen sfeer. Helaas het nieuwe open dag imago. Oh ja,  welke malloot verzint het om een grote hamburger bak pan in een gang pad te zetten voor west? Sjezus levensgevaarlijk voor al die kinderen die daar langs liepen. Je had zo een brandwond te pakken.
Je zou haast zeggen dat ze het gewoon expres doen, deze manier van organiseren.

Zuid1991

Met alle respect voor de meningen over de eerste training en de open dag....
Wij zijn de club! Laten we ervoor zorgen dat we weer volks worden!
Over Sarah heb ik ook wel een mening, want die deed net of ze moeder overste was vandaag tegen haar 'collega's'/vrijwilligers. Walgelijk gezicht.
Een eerste positieve stap zou kunnen zijn: hek voor noord weg!!!!!!!!



Vlampiep

Citaat van: Ronnie tng op juli 02, 2016, 16:10:55
Als je als supporter voor spelers komt, hou je smoel dan over fanatieke supporters.
O ja dan ben jij vast en zeker zo'n type wat de club nu juist niet in een stadion wil zien. :devil

Vlampiep

Citaat van: SCC-J op juli 02, 2016, 16:14:03
Was er ook maar iets voor 16+ geregeld?
Daar heb je een punt, bestuur is daar volledig aan voorbij gegaan.

Vlampiep

Citaat van: SCC-J op juli 02, 2016, 16:15:26
Net zeg je nog dat je de fanatieke supporters hebt gemist....
Zeg ik toch, supporters.

Vlampiep

Citaat van: speculeter op juli 02, 2016, 17:11:07
Wat een verschil met vorige jaren inderdaad.
En wat een belachelijk gezicht al die stewards bij al die jonge kinderen.
Bij een evenement ben je verplicht dergelijke maatregelen te nemen.

Vlampiep

Citaat van: Destroyer op juli 02, 2016, 21:54:35
Einde volksclub.
Als de club alleen bedoeld is voor jou wel ja.

Vlampiep

Citaat van: Destroyer op juli 02, 2016, 21:53:57
Minste open dag in jaren. Weinig animo. Wie verzint nu ook een presentatie van spelers om 11 uur? Geen oefenwedstrijd erg jammer en geen sfeer. Helaas het nieuwe open dag imago. Oh ja,  welke malloot verzint het om een grote hamburger bak pan in een gang pad te zetten voor west? Sjezus levensgevaarlijk voor al die kinderen die daar langs liepen. Je had zo een brandwond te pakken.
Hier had de organisatie direct in moeten grijpen, want dit was inderdaad levensgevaarlijk.


Vlampiep

Dit bestuur heeft het volledig af laten weten afgelopen seizoen en ook nu hebben ze verzuimd voor alle gelederen een open dag  te organiseren.
Maar zoals ik al eens eerder heb gezegd, dit bestuur heeft niets met voetbal en deze ijdele pluche bekleders hebben hun blik niet verder dan de deur van de bestuurskamer.