Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Ik kan natuurlijk niet in ieders portemonnee zien, en het is een gegeven dat Leeuwarden ??n van de hoogst genoteerde steden is op gebied van armoede.

Echter willen wij het beste voor de club.
Je kan het nooit goed doen. Het oude stadion was onthoudbaar. Een nieuw stadion was noodzakelijk, echter loop je tegen bizar gestegen bouwkosten aan. Dit zal links of rechtsom betaald moeten worden.
Met alleen sponsoring kom je er niet. Een stoel daar is ook behoorlijk gestegen en voor sommige kleine ondernemers lastig op te brengen.
Elke keer de hand ophouden bij Pieter en Bert gaat ook niet elke keer lukken.

Ja er is een explosieve prijsstijging, helemaal als je een gouden kaart had. Maar de komende jaren zal de stijging procentueel echt wel gaan afvlakken. Elke club die stappen wil gaan maken zal dit uiteindelijk doorvertalen in een stijging in de prijs van een seizoenskaart.
We zullen ondanks de prijsstijging echt wel een club van het volk blijven, en elite zal er niet snel gaan komen verwacht ik.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Ik heb het idee dat er minder seizoenskaarten worden verkocht of de supporters willen een ander plekje in het stadion dat kan natuurlijk ook.

michello

Als we er 1000 minder verkopen dan vorig jaar zou het al heel mooi zijn. Daar zitten we bijna op.

Zuid1991

Citaat van: Noordcambuur op juni 02, 2025, 17:12:36
Ik heb het idee dat er minder seizoenskaarten worden verkocht of de supporters willen een ander plekje in het stadion dat kan natuurlijk ook.
Mensen die een seizoenskaart hebben, kunnen die verlengen t/m woensdag.
Zal je uitkomen op een circa 7500.
Lijkt mij een prima aantal.
Daarna nog vele weken losse verkoop en lui op wachtlijst.
Je hebt een punt dat mensen met seizoenkaart een andere plek willen, gezien het eerste jaar in het nieuwe stadion. Komt alleen de sfeer maar ten goede!

Galdiano

Vergeet noet dat het merendeel van de wachtlijst voor Noord is.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

YellowBlue

Citaat van: AL op mei 30, 2025, 16:05:30
Prima tussenstand ondanks de belachelijk hoge prijzen van een seizoenkaart.
Prima prijs. Je kunt ook in 3 delen betalen.

Holwerd voor Cambuur

19 thuiswedstrijden:
Omgerekend bijna 18 euro voor een kaartje Oost midden valt toch best mee?
Zuid nog geen 14 euro.


Final Destination Bloodlines, Path? Lwd: 15 euro.  Oke, de stoelen zijn er ?ets beter :devil
Somjit Thai Massage 90 min. ? 80,-   :zweep

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 02, 2025, 21:49:12
19 thuiswedstrijden:
Omgerekend bijna 18 euro voor een kaartje Oost midden valt toch best mee?
Zuid nog geen 14 euro.


Final Destination Bloodlines, Path? Lwd: 15 euro.  Oke, de stoelen zijn er ?ets beter :devil
Somjit Thai Massage 90 min. ? 80,-   :zweep
:_schater is dat met of zonder happy end??

papier

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 02, 2025, 21:49:12
Somjit Thai Massage 90 min. ? 80,-   :zweep

Valt mee. Zeker als je dan verzekerd bent van een happy end

Holwerd voor Cambuur

Dat kon ik niet vinden op de site, maar er is hier vast wel ergens een vaste klant te vinden :devil
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Sakas

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juni 02, 2025, 22:12:16
:_schater is dat met of zonder happy end??

Je vraagt dit zeker voor een vriend  :zweep
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Inferno-058

#2126
Citaat van: Johan-12 op juni 02, 2025, 15:46:15
Volgens mij hebben die eigen vermogen. We hebben een (achteraf) duur stadion staan. Dat zal betaald moeten worden, en iedereen wil dat Cambuur voor promotie gaat.
Linksom of rechtsom zal alles dan duurder worden. Of dat leuk is of iedereen dat kan betalen is een ander verhaal.
Beter gezegd omdat de club de financi?n niet op orde heeft moeten de supporters boeten.

Begrijp me niet verkeerd, ik betaal het met alle liefde maar kan begrijpen dat het voor sommigen niet op te brengen is in dit dure land.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 02, 2025, 21:49:12
19 thuiswedstrijden:
Omgerekend bijna 18 euro voor een kaartje Oost midden valt toch best mee?
Zuid nog geen 14 euro.

Zeker geen garantie op een Happy end  :proost
Henk, held, bedankt

Noordcambuur

Nog ??n dag om je seizoenskaart te verlengen  :thumbsup

Johan-12

Citaat van: Inferno-058 op juni 03, 2025, 08:40:47
Beter gezegd omdat de club de financi?n niet op orde heeft moeten de supporters boeten.

Begrijp me niet verkeerd, ik betaal het met alle liefde maar kan begrijpen dat het voor sommigen niet op te brengen is in dit dure land.
Ik denk dat de financi?n wel op orde zijn, volgens mij  heeft Ard de Graaf nooit gekke dingen gedaan. Alleen het stadion is door alle inflatie en wereldwijde problemen stuk duurder geworden.
Dat is het niet zo gek dat seizoenkaart duurder wordt, zoals alle dingen duurder worden.
Ik begrijp dat niet iedereen het kan betalen, begrip daarvoor. Maar als club zijnde moet je toch wat om te groeien.

En wat de club ook doet, er zijn altijd mensen die het niet goed vinden. Het is net politiek  8P