Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

hobbes


Noordcambuur

Citaat van: hobbes op juli 08, 2019, 17:34:48
5000
valt me wat tegen ik had rond de 5300 verwacht.
Maar misschien met twee hele goede aankopen dan komen er nog wat bij.

Zuid1991

Cambuur communiceerde een aantal weken dat de verkoop voor op schema lag t.o.v vorig jaar.
Maar als 5000 inclusief sponsoren is, is dit toch minder?

Zuid1991

#1248
Citaat van: Zuid1991 op juli 08, 2019, 18:31:05
Cambuur communiceerde een aantal weken dat de verkoop voor op schema lag t.o.v vorig jaar.
Maar als 5000 inclusief sponsoren is, is dit toch minder?
Effe wat huuswerk, dit bericht was vorig jaar 15 augustus:
TUSSENSTAND | Inmiddels zijn er al 5420 plekken bezet komend seizoen! Daarmee zitten we -met nog anderhalve week te gaan tot de eerste thuiswedstrijd- op 92 % van het totaal van vorig jaar! ??

Dat was inclusief bijna alle sponsoren.
Dus bij nader inzien is 5000 nu aardig!

hobbes


Chielvak19

Citaat van: hobbes op juli 16, 2019, 15:08:54
http://cambuur.nl/nieuws/kom-je-gouden-seizoenkaart-afhalen-op-de-open-dag/

Er staat alleen niet bij tot hoe laat je hem kan ophaln.

Lijkt mij dat dat gewoon de hele middag is (of tot hoe laat de laatste activiteiten ook maar duren)
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

hobbes

Citaat van: Chielvak19 op juli 16, 2019, 20:40:36
Lijkt mij dat dat gewoon de hele middag is (of tot hoe laat de laatste activiteiten ook maar duren)

En dat is dus de vraag :)

Chielvak19

#1252
De open dag eindigt (volgens het fb-event) om 18:00 uur zag ik net

UPDATE: Het ophalen van de kaarten kan tot 17 uur staat op Twitter, de open dag zelf is tot 16:30 uur
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

Zuid1991

Volgens Denistel 5500 seizoenkaarten?? Een aanname? Zou een mooi aantal zijn.

Treb


Lore

Voor de volledigheid, dit werd vorig jaar 1 1/2 week voor de start van het seizoen gemeld:

TUSSENSTAND | Inmiddels zijn er al 5420 plekken bezet komend seizoen! Daarmee zitten we -met nog anderhalve week te gaan tot de eerste thuiswedstrijd- op 92 % van het totaal van vorig jaar! ??

92% betekent dus 5.891 in het jaar ervoor.

Zuid1991

Selectie krijgt steeds meer vorm. Hopelijk trekt dat de 'twijfelaars' over de streep. |:)
Trouwens, tis wel weer eens tijd voor een seizoenkaarten update.

Naastismis

Als er al zo lang geen update meer is geweest zegt dat wel wat. Als er veel waren verkocht hadden ze dat wel met trots bekend gemaakt....

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Treb op juli 20, 2019, 17:24:40
Ik kreeg ze gewoon via de post.

de gouden kaart Treb? Ik kom net terug van vakantie en er ligt niks.
Meende dat ze die dingen ook niet meer gingen opsturen toch.
Moest ze vorige keer ook bij de 1e thuiswedstrijd ophalen.

Bernardo

Je kan hem zaterdag ophalen bij de opendag. Lukt je dat niet, stuurt Cambuur hem daarna via de post.