Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

denistel

als er tot die datum 2000 zijn die verlengen en de gem prijs is 200 euro dan
het de club alvast weer 4 ton binnen he. |:)

speculeter

Oooh...Dus vroeg verlengen met zijn allen dan kan de club er deze zomer een knappe spits voor halen!
Nou dan ga ik snel verlengen.

Zuid1991

Citaat van: denistel op april 20, 2017, 17:44:28
als er tot die datum 2000 zijn die verlengen en de gem prijs is 200 euro dan7
het de club alvast weer 4 ton binnen he. |:)

Dat is al in de kassa want er zijn nu al 2500 kaarten verlengd

Zuid1991

Benieuwd hoeveel seizoenkaarten er nu zijn verlengd.
Hopelijk verlengd een ieder zijn kaart en hewe volgens seizoen wederom een goed gevuld stadion. |:)

Nightmarelwd

MI-Sider for Life

denistel

Citaat van: Zuid1991 op mei 23, 2017, 07:47:28
Benieuwd hoeveel seizoenkaarten er nu zijn verlengd.
Hopelijk verlengd een ieder zijn kaart en hewe volgens seizoen wederom een goed gevuld stadion. |:)

zou heel mooi zijn maar wordt lastig denk ik want velen zitten niet op nog een
seizoen jl te wachten met 4 beloften teams er in. 5000 zou al heel mooi zijn.

Zuid1991

Citaat van: denistel op mei 23, 2017, 23:15:13
zou heel mooi zijn maar wordt lastig denk ik want velen zitten niet op nog een
seizoen jl te wachten met 4 beloften teams er in. 5000 zou al heel mooi zijn.

Dat geldt voor meerdere 'Grote clubs' in de jupiler league.
Wij zijn een grote club.
Er is nu aardig rust in de tent, en het beleid is denk ik goed voor de komende jaren.
Dus ik denk dat we volgend seizoen wederom een prima gevuld stadion krijgen.
Alleen, ik wacht op een update  |:)

Vlampiep

Citaat van: Zuid1991 op mei 24, 2017, 06:58:01
Dat geldt voor meerdere 'Grote clubs' in de jupiler league.
Wij zijn een grote club.
Er is nu aardig rust in de tent, en het beleid is denk ik goed voor de komende jaren.
Dus ik denk dat we volgend seizoen wederom een prima gevuld stadion krijgen.
Alleen, ik wacht op een update  |:)
Er is altijd een vaste kern die zijn seizoenskaart verlengd.
Zoals je al schrijft is er rust in de tent en de nieuwe trainer is ook al aangesteld.
Het is de vraag wie worden weggekocht en wat er voor terug komt, maar daar heb ik met Vd Belt voldoende vertrouwen in.
Met een beetje geluk dingen we komend seizoen mee om de hoofdprijs en zal het stadion wederom lekker gevuld zijn.


Agy

Citaat van: Vlampiep op mei 24, 2017, 10:27:18
Er is altijd een vaste kern die zijn seizoenskaart verlengd.
Zoals je al schrijft is er rust in de tent en de nieuwe trainer is ook al aangesteld.
Het is de vraag wie worden weggekocht en wat er voor terug komt, maar daar heb ik met Vd Belt voldoende vertrouwen in.
Met een beetje geluk dingen we komend seizoen mee om de hoofdprijs en zal het stadion wederom lekker gevuld zijn.

Idd die vaste kern verlengd wel al zal er toch een deel zijn die eerst even de nacompetitie kater moet verwerken.

hobbes

Citaat van: Agy op mei 24, 2017, 10:37:34
Idd die vaste kern verlengd wel al zal er toch een deel zijn die eerst even de nacompetitie kater moet verwerken.

Of even wachten tot het vakantiegeld binnen is

Yellow Army

Hoeveel sk's hadden we dit seizoen?
Area 58

denistel

6500 toch en inde winterstop nog wat bij komen?? |:)

Collingwood

Inmiddels meer dan 3000 seizoenkaarten verlengd/verkocht.
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: Collingwood op mei 25, 2017, 11:24:51
Inmiddels meer dan 3000 seizoenkaarten verlengd/verkocht.

Enig idee hoe zich dat verhoudt ten opzichte van vorig jaar?

Collingwood

Citaat van: Lore op mei 25, 2017, 12:39:50
Enig idee hoe zich dat verhoudt ten opzichte van vorig jaar?

Van cambuur.nl:

"Dat de Twaalfde Man van SC Cambuur trouw is weet iedereen, maar dat er nu al meer dan 3000 Seizoenkaarten over de (digitale) toonbank zijn gegaan is wel bijzonder! Dit zijn er namelijk zo'n 1000 stuks meer dan vorig jaar rond deze tijd."
Kalmte alleen kan u redden.