Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Scc4-ever

#1380
Citaat van: Bankzitter op mei 30, 2020, 09:47:58

Bij de "ik wil mijn geld terug"- optie is de voorwaarde wel dat je dan een seizoenskaart voor het seizoen erop aanschaft. Dus stel dat het meevalt en er kan 20% niet zonder publiek worden gespeeld, dan krijgt die supporter  20% korting op zijn 2e seizoenskaart. Stel dat we promoveren en we verhogen de prijs van een seizoenskaart met 10%. Dat is geen slechte deal voor de club, hoor... 11% korting geven op 2 jaar lang een verkochte seizoenskaart. 

Niet zonder publiek?. Ik vind t juist mooier als we naar t stadion kunnen hoor  :P .   T is niet om aan te gluren  zonder publiek.  Maar helaas zal t toch gebeuren eerst.  En is inderdaad super dat ze met die opties uiteindelijk weer proberen om t stadion vol te krijgen als we er weer in mogen .

Bankzitter

#1381
Ik bedoel dat ik er vanuit ga dat er tot de winterstop zonder publiek wordt gespeeld. Dus mischien 50% van het seizoen. Als het maar 20% is valt dat mee. Natuurlijk, ik wil ook liefst al in augustus al beginnen en met een vol huis. Helaas niet realistisch.

En ik rekende ook vanuit de club financiën. Daarvoor kan het relatief gunstig uitpakken.

Maar volgens mij bedoelen we hetzelfde hoor.

edit: Oow ik zie wat je bedoelt nu... ik heb het even hersteld want het klopte idd niet wat ik eerst had getyped :thumbsup

Scc4-ever

#1382
Citaat van: Bankzitter op mei 30, 2020, 11:45:04
Ik bedoel dat ik er vanuit ga dat er tot de winterstop zonder publiek wordt gespeeld. Dus mischien 50% van het seizoen. Als het maar 20% is valt dat mee. Natuurlijk, ik wil ook liefst al in augustus al beginnen en met een vol huis. Helaas niet realistisch.

En ik rekende ook vanuit de club financiën. Daarvoor kan het relatief gunstig uitpakken.

Maar volgens mij bedoelen we hetzelfde hoor.

edit: Oow ik zie wat je bedoelt nu... ik heb het even hersteld want het klopte idd niet wat ik eerst had getyped :thumbsup
:thumbsup haha ja daarom vond ik t al vreemd :insane .

sunderland

Wat vinden we van de 1.5 kaart hier? Er zijn hier ook genoeg die in de Coronatijd hard hebben doorgewerkt.

sk13

Citaat van: sunderland op mei 30, 2020, 14:13:39
Wat vinden we van de 1.5 kaart hier? Er zijn hier ook genoeg die in de Coronatijd hard hebben doorgewerkt.
Yep klopt. Werk zelf in de zorg. Dat ging(gaat) gewoon door

Naastismis

Citaat van: sunderland op mei 30, 2020, 14:13:39
Wat vinden we van de 1.5 kaart hier? Er zijn hier ook genoeg die in de Coronatijd hard hebben doorgewerkt.

Belachelijk,  Die zorgmedewerkers hebben tenminste nog werk en kunnen waarschijnlijk zelf wel 1 kopen, Er zijn genoeg mensen die door de corona geen werk meer hebben en ik heb nu het gevoel dat die financieel door de club worden uitgeperst, eerst doneren dan een vlag kopen en nu wordt er ook nog verwacht dat ik een halve seizoenkaart voor iemand koop terwijl die nog naar zijn werk kan.

Cambuur Groningen

Citaat van: Naastismis op mei 30, 2020, 17:30:34
Belachelijk,  Die zorgmedewerkers hebben tenminste nog werk en kunnen waarschijnlijk zelf wel 1 kopen, Er zijn genoeg mensen die door de corona geen werk meer hebben en ik heb nu het gevoel dat die financieel door de club worden uitgeperst, eerst doneren dan een vlag kopen en nu wordt er ook nog verwacht dat ik een halve seizoenkaart voor iemand koop terwijl die nog naar zijn werk kan.
je hoeft er niet voor te kiezen toch? Dus hoezo uitpersen? Ik heb er geen moeite mee, heb het geld ervoor en als het de club helpt te overleven is alles wat mij betreft geoorloofd. En natuurlijk zijn er medesupporters die het minder breed hebben, dat besef ik. Ik heb er ook geen enkele moeite mee dat er mensen zijn die optie 3 kiezen omdat ze niet in een luxe positie zoals ik zitten. Maar goed, dat is hoe ik er tegenaan kijk.

Bolle

Prima initiatief die 1,5 kaart, maar hier komen er 'gewoon' 2. 1 extra en we zien wel wie er mee gaat.

OP NAAR GERECHTIGHEID!

papier

Citaat van: Naastismis op mei 30, 2020, 17:30:34
Belachelijk,  Die zorgmedewerkers hebben tenminste nog werk en kunnen waarschijnlijk zelf wel 1 kopen, Er zijn genoeg mensen die door de corona geen werk meer hebben en ik heb nu het gevoel dat die financieel door de club worden uitgeperst, eerst doneren dan een vlag kopen en nu wordt er ook nog verwacht dat ik een halve seizoenkaart voor iemand koop terwijl die nog naar zijn werk kan.

Niets is verplicht he, kies wat voor jou past. Het is een vrij land.

Bankzitter

Citaat van: Naastismis op mei 30, 2020, 17:30:34
Belachelijk,  Die zorgmedewerkers hebben tenminste nog werk en kunnen waarschijnlijk zelf wel 1 kopen, Er zijn genoeg mensen die door de corona geen werk meer hebben en ik heb nu het gevoel dat die financieel door de club worden uitgeperst, eerst doneren dan een vlag kopen en nu wordt er ook nog verwacht dat ik een halve seizoenkaart voor iemand koop terwijl die nog naar zijn werk kan.

Ik vind het een prima optie, maar ik mis de optie om een seizoenskaart te doneren bijv. een jeugdkaart voor iemand die anders niet kan omdat de ouders in de financiële problemen zijn gekomen. Maar mail wel even wat er mogelijk is.

Voor zorgmedewerkers ed. met een normale seizoenskaart kan wellicht dan worden geregeld dat ze een keer iemand mogen meenemen. Club wil gewoon het stadion vol krijgen en wat teruggeven aan de stad. Zou gewoon eens informeren.

mario

Citaat van: Bankzitter op mei 30, 2020, 19:15:45
Ik vind het een prima optie, maar ik mis de optie om een seizoenskaart te doneren bijv. een jeugdkaart voor iemand die anders niet kan omdat de ouders in de financiële problemen zijn gekomen. Maar mail wel even wat er mogelijk is.

Voor zorgmedewerkers ed. met een normale seizoenskaart kan wellicht dan worden geregeld dat ze een keer iemand mogen meenemen. Club wil gewoon het stadion vol krijgen en wat teruggeven aan de stad. Zou gewoon eens informeren.
Wij hebben ook een extra kaart. Wellicht een idee om een poule op te zetten aan wie wij deze kaart kunnen gunnen (per wedstrijd). En dan denk ik idd aan diegene die door omstandigheden niet meer in staat zijn zelf kaarten te halen.

Bankzitter

Voor mij niet praktisch... ik schenk het bedrag aan de club en de stichting kan wel ieamand zoeken om een kaart aan te geven.Zoiets als dat kan.

Lore

Ach, de club moet iets. Ik kies er inderdaad niet voor om 1 1/2 seizoenkaart voor de zorg te kopen. Ik koop 1 1/2 seizoenkaart en een vriend doet dat ook en dan nemen wij gewoon mensen zelf mee. Het belangrijkste is dat de club zoveel mogelijk recettes krijgt. Natuurlijk willen wij weer promotie. En dat kan! Wij hebben een grotere achterban dan de meeste clubs en krijgen een schade vergoeding, daarnaast staat de selectie al voor een groot deel.

Gas erop, steunen indien je dat kan en dan promoveren wij op een nog gunstiger moment voor Cambuur,

sunderland

Citaat van: Naastismis op mei 30, 2020, 17:30:34
Belachelijk,  Die zorgmedewerkers hebben tenminste nog werk en kunnen waarschijnlijk zelf wel 1 kopen, Er zijn genoeg mensen die door de corona geen werk meer hebben en ik heb nu het gevoel dat die financieel door de club worden uitgeperst, eerst doneren dan een vlag kopen en nu wordt er ook nog verwacht dat ik een halve seizoenkaart voor iemand koop terwijl die nog naar zijn werk kan.
dacht van ik wil even afwachten. Heb zelf de Corona door gewerkt en het ook nog drukker gehad en zag ook veel bouwvakkers gewoon doorwerken. En die andere kant wat jij beschrijft is er idd ook.

Destroyer

Citaat van: Naastismis op mei 30, 2020, 17:30:34
Belachelijk,  Die zorgmedewerkers hebben tenminste nog werk en kunnen waarschijnlijk zelf wel 1 kopen, Er zijn genoeg mensen die door de corona geen werk meer hebben en ik heb nu het gevoel dat die financieel door de club worden uitgeperst, eerst doneren dan een vlag kopen en nu wordt er ook nog verwacht dat ik een halve seizoenkaart voor iemand koop terwijl die nog naar zijn werk kan.

Het wordt niet verwacht he?! Maar aangeboden om deze keuze te maken. Zelf kies ik voor 2e optie. Onvoorwaardelijke steun.  Meteen kopen zodra beschikbaar.  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22