Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: denistel op augustus 01, 2016, 17:01:12
zou kunnen maar een wedstrijd is een wedstrijd ik denk dat jong psv leuker
is dan oss achilles of sittard

:_schater  :zucht
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

1992SCC

Denk dat als je hem wint het aantal seizoenskaarten nog wel wat omhoog schiet. Zodra mensen doorhebben wat voor selectie we hebben slaat t nog wel aan.

mugel

5177  |:)

Nog een dikke week om te werven en twijfelaars over te halen...

maikcambuur

Citaat van: mugel op augustus 03, 2016, 20:07:45
5177  |:)

Nog een dikke week om te werven en twijfelaars over te halen...

Winst bij VVV zal al veel goed doen denk ik |:)

Zuid1991

Hoeveel sponsoren hebben we ongeveer?
De graafschap heeft inclusief sponsoren een 6500

scc-aaron

Citaat van: Zuid1991 op augustus 03, 2016, 21:55:08
Hoeveel sponsoren hebben we ongeveer?
De graafschap heeft inclusief sponsoren een 6500

Eerder werd 1000 gemeld, waar dit op gebaseerd is weet ik niet

sunderland

Citaat van: justremco op augustus 01, 2016, 18:52:54
En misschien wat selectiespelers erbij. Maar vind het persoonlijk een nutteloze toevoeging waar alleen de clubs baat bij hebben van wie het beloftenteam in de juup speelt
ik vind het gewoon walgelijk en het is grote competitie vervalsing... Heb je bijv pisvee in ee week in november als pisvee 1 in een week 3 x speelt dan heb je een hele andere tegenstander dan op een maandag in het begin vh seizoen

Galdiano

Ik verwacht juist aan het begin een voordeel.
Cocu en Bosz etc houden nu zoveel mogelijk talenten en routiniers bij de eerste selectie, pas later in de competitie, als enkele basis klanten blessures hebben gehad zullen ze in 1ste spelen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Galdiano op augustus 04, 2016, 07:48:21
Ik verwacht juist aan het begin een voordeel.
Cocu en Bosz etc houden nu zoveel mogelijk talenten en routiniers bij de eerste selectie, pas later in de competitie, als enkele basis klanten blessures hebben gehad zullen ze in 1ste spelen.
klopt ook hoor. Maar als ze Championsleaque spelen en je moet daar op maandagavond voetballen speel je zomaar tegen een heel ander team. Ajax2 speelde wel younnes en fisher voorin nou dan wonnen ze natuurlijk

denistel

tuurlijk ben ik ook geen voorstander van die beloften teams maar ik bedoel een jong psv
of jong ajax zullen een betere selectie hebben dan menig ander team. voor Achilles-Oss
of Sittard zal het hok oek niet vol lopen zou bedoel ik het.

el haj

Citaat van: justremco op augustus 01, 2016, 18:52:54
En misschien wat selectiespelers erbij. Maar vind het persoonlijk een nutteloze toevoeging waar alleen de clubs baat bij hebben van wie het beloftenteam in de juup speelt

Dat is juist hetgeen wat mij het meest tegen de borst stuit. Alle andere landen waarbij tweede elftallen ook in de voetbalpiramide deelnemen hebben regels waarbij spelers niet zomaar van 't eerste naar 't tweede verplaatst mogen worden. Doe dat lekker in de transferperiode.

Maar goed, dat is hier ook al zevenduizend keer aangedragen.  :P

mugel

Citaat van: Zuid1991 op augustus 03, 2016, 21:55:08
Hoeveel sponsoren hebben we ongeveer?
De graafschap heeft inclusief sponsoren een 6500

Dat is wat moeilijk na te gaan voor een niet-insider.
Wat ik wel redelijk heb kunnen ontdekken:
gereserveerd voor business en comfort: 1632 (1376+256)
(sponsoren, directie, bestuur, medewerkers, pers, genodigde vip's, scouts, enz..)
1000 seizoenskaarten van sponsoren zit er niet ver vanaf denk ik.

mugel


Zuid1991

#808
Citaat van: mugel op augustus 10, 2016, 00:58:32
5294  |:) Keep on going!

Netjes, gaat nog mooi door. Ook enig idee hoeveel losse kaarten er verkocht zijn voor vrijdag? ;-)
Zou mooi zijn  als een 1000 losse kaarten worden verkocht ...

Yellow Army

Citaat van: Zuid1991 op augustus 10, 2016, 08:50:41
Citaat van: mugel op augustus 10, 2016, 00:58:32
5294  |:) Keep on going!

Netjes, gaat nog mooi door. Ook enig idee hoeveel losse kaarten er verkocht zijn voor vrijdag? ;-)
Zou mooi zijn  als een 1000 losse kaarten worden verkocht ...

Waren gister nog iets van 2100 kaarten bechikbaar.
Area 58