Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Verveelde me even en heb eergisteren en vandaag eens de aantallen bij elkaar opgeteld. Volgens mij is het inmiddels alweer +47, dan zouden we bijna op 5150 zitten ex. sponsoren.

Zuid1991

Nou dan gaat het mooi de richting van 5500 uit!
Wat mij betreft een mooi aantal!  |:)
Nac heeft nog meer maar ach....Mochten die net als ons in het verleden jarenlang in de eerste divisie zitten zakt het daar wel wat in...Uiteraard hebben zij ook een hondstrouw publiek.
Ik ben in ieder geval zeer content met het verkochte aantal van ons na een verschrikkelijk slecht jaar, waar echt alles tegen zat. Prachtig toch, een 7000 + elke wedstrijd.
Hekken voor Noord worden verlaagd, beetje bij beetje worden we misschien weer de volksclub als vanouds  |:)

Lore

Citaat van: Dokkumer op juli 28, 2016, 13:07:56
Verveelde me even en heb eergisteren en vandaag eens de aantallen bij elkaar opgeteld. Volgens mij is het inmiddels alweer +47, dan zouden we bijna op 5150 zitten ex. sponsoren.

Je zou ook gewoon pornhub kunnen kijken?

Dokkumer

Citaat van: Lore op juli 28, 2016, 20:50:42
Je zou ook gewoon pornhub kunnen kijken?
Zou kunnen, ik voer het liever uit... Alleen is dat overdag met een hok vol jeugd wel eens lastig :P

Lore

Citaat van: Dokkumer op juli 28, 2016, 22:48:44
Zou kunnen, ik voer het liever uit... Alleen is dat overdag met een hok vol jeugd wel eens lastig :P

:_schater :_schater

Zuid1991

Ik heb een aantal rooksignalen uitgevoerd 8P en we zitten nu nog op 2510 losse kaarten....

Casuals-lwd

Citaat van: Zuid1991 op augustus 01, 2016, 15:18:16
Ik heb een aantal rooksignalen uitgevoerd 8P en we zitten nu nog op 2510 losse kaarten....
Denk dat als we verliezen van vvv niemand zit te wachten op jong psv thuis. wbt de losse kaartverkoop.

denistel

zou kunnen maar een wedstrijd is een wedstrijd ik denk dat jong psv leuker
is dan oss achilles of sittard

Ronnie tng

Citaat van: denistel op augustus 01, 2016, 17:01:12
zou kunnen maar een wedstrijd is een wedstrijd ik denk dat jong psv leuker
is dan oss achilles of sittard

Meen je dat nou echt? Grote schande man die beloftenteams!!!

maikcambuur

Citaat van: Ronnie tng op augustus 01, 2016, 17:02:11
Meen je dat nou echt? Grote schande man die beloftenteams!!!

Idd, beloften ploegen zouden eigenlijk niet hoger moeten komen dan de tweede divisie.

Yellow Army

Citaat van: Casuals-lwd op augustus 01, 2016, 16:49:02
Denk dat als we verliezen van vvv niemand zit te wachten op jong psv thuis. wbt de losse kaartverkoop.

Tuurlijk wel joh, eerste thuiswedstrijd van het seizoen  |:)
Area 58

Yellow Army

Citaat van: denistel op augustus 01, 2016, 17:01:12
zou kunnen maar een wedstrijd is een wedstrijd ik denk dat jong psv leuker
is dan oss achilles of sittard

Serieus?
Area 58

Collingwood

Zou best kunnen dat Jong PSV voetballend gezien een hoger niveau haalt dan Oss of Achilles. Wellicht dat denistel dat bedoelt.
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Citaat van: Collingwood op augustus 01, 2016, 18:36:41
Zou best kunnen dat Jong PSV voetballend gezien een hoger niveau haalt dan Oss of Achilles. Wellicht dat denistel dat bedoelt.

En misschien wat selectiespelers erbij. Maar vind het persoonlijk een nutteloze toevoeging waar alleen de clubs baat bij hebben van wie het beloftenteam in de juup speelt

Collingwood

Citaat van: justremco op augustus 01, 2016, 18:52:54
En misschien wat selectiespelers erbij. Maar vind het persoonlijk een nutteloze toevoeging waar alleen de clubs baat bij hebben van wie het beloftenteam in de juup speelt

Daar ben ik het volledig mee eens.
Kalmte alleen kan u redden.