Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058

Citaat van: Noordcambuur op april 07, 2026, 12:50:25
stadion wordt volgens uitgebreid met zitplaatsen (westtribune)
Dat is allemaal business dus niet voor de normale Cambuursupporter. Ik denk dat de club serieus moet gaan nadenken over forse uitbreiding van het stadion, ja nu al. Wat als je het heel goed doet en je (misschien wel) Europees speelt. Ik denk dat er wel 20k naar het stadion zouden gaan!

Oud Cambuur

Laten we eerst maar eens zorgen dat we er binnen een jaar niet uitvliegen

Lore

Citaat van: Inferno-058 op april 07, 2026, 19:20:37
Dat is allemaal business dus niet voor de normale Cambuursupporter. Ik denk dat de club serieus moet gaan nadenken over forse uitbreiding van het stadion, ja nu al. Wat als je het heel goed doet en je (misschien wel) Europees speelt. Ik denk dat er wel 20k naar het stadion zouden gaan!

Dat zou een nog hogere financiering betekenen. Wie zou daar dan garant voor willen staan?

Galdiano

Citaat van: Inferno-058 op april 07, 2026, 19:20:37
Dat is allemaal business dus niet voor de normale Cambuursupporter. Ik denk dat de club serieus moet gaan nadenken over forse uitbreiding van het stadion, ja nu al. Wat als je het heel goed doet en je (misschien wel) Europees speelt. Ik denk dat er wel 20k naar het stadion zouden gaan!

Je leeft in de waan van de dag.
Eerst maar zorgen dat je 2 a 3 jaar erin blijft.
Dan maar weer verder kijken.We zitten nu al tot de nek in de schulden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Poetser

Citaat van: Galdiano op april 07, 2026, 19:44:19
Je leeft in de waan van de dag.
Eerst maar zorgen dat je 2 a 3 jaar erin blijft.
Dan maar weer verder kijken.We zitten nu al tot de nek in de schulden.

Als je het zo bekijkt zit iedereen met een koophuis tot z'n nek in de schulden.

JSE

Citaat van: Inferno-058 op april 07, 2026, 19:20:37
Dat is allemaal business dus niet voor de normale Cambuursupporter. Ik denk dat de club serieus moet gaan nadenken over forse uitbreiding van het stadion, ja nu al. Wat als je het heel goed doet en je (misschien wel) Europees speelt. Ik denk dat er wel 20k naar het stadion zouden gaan!

Save standing op Noord zou een mooie tussen keuze zijn.

Inferno-058

Citaat van: Galdiano op april 07, 2026, 19:44:19
Je leeft in de waan van de dag.
Eerst maar zorgen dat je 2 a 3 jaar erin blijft.
Dan maar weer verder kijken.We zitten nu al tot de nek in de schulden.
Overdreven. Het is financieel nu wat minder rooskleurig maar we hebben erg veel potentie met dit stadion. De Eredivisie is een rare competitie, dat weten we allemaal... Wat jaren terug waren we dichtbij play offs Europees voetbal

YellowBlue

Citaat van: Inferno-058 op april 07, 2026, 19:20:37
Dat is allemaal business dus niet voor de normale Cambuursupporter. Ik denk dat de club serieus moet gaan nadenken over forse uitbreiding van het stadion, ja nu al. Wat als je het heel goed doet en je (misschien wel) Europees speelt. Ik denk dat er wel 20k naar het stadion zouden gaan!
Er is geen financier die dat gaat doen met de huidige schuldenlast. Eerst zien of je de kortlopende schulden kunt herfinancieren en maximaal op de scouting elk jaar een paar Sj?strands versnelt de boel. en een paar jaar in de Eredivisie blijven.

sunderland

De seizoenkaarten zullen fors steigen heeft kooi ook al een beetje aangegeven. Ben benieuwd of dan de kids die een beetje voor de lol komen en niet eens voetbal zien er dan nog steeds zijn. Begrijp niet dan er soms wel paar honderd beneden staan terwijl de wedstrijd bezig is.

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op april 11, 2026, 14:52:35
De seizoenkaarten zullen fors steigen heeft kooi ook al een beetje aangegeven. Ben benieuwd of dan de kids die een beetje voor de lol komen en niet eens voetbal zien er dan nog steeds zijn. Begrijp niet dan er soms wel paar honderd beneden staan terwijl de wedstrijd bezig is.
heb je wel eens in de zakenclub geweest?.. :?

Lore

Citaat van: Noordcambuur op april 11, 2026, 16:21:11
heb je wel eens in de zakenclub geweest?.. :?

Het is een soort netwerkclub voor de Noordtribune?  :koffie

Noordcambuur

Citaat van: Lore op april 11, 2026, 21:50:38
Het is een soort netwerkclub voor de Noordtribune?  :koffie
:_schater haha geweldig  :thumbsup

fred

Citaat van: Lore op april 06, 2026, 18:53:17
Is er al iets bekend over de seizoenkaartverkoop voor volgend seizoen?
Bij Den Haag hebben ze er beter op geanticipeerd.
Alle seizoenkaarten in no-time over de toonbank, dus de centjes al binnen.

Lore

Citaat van: fred op april 12, 2026, 12:53:02
Bij Den Haag hebben ze er beter op geanticipeerd.
Alle seizoenkaarten in no-time over de toonbank, dus de centjes al binnen.

Ja, ijzer moet je smeden als het heet is. Jammer dit

sunderland

Citaat van: fred op april 12, 2026, 12:53:02
Bij Den Haag hebben ze er beter op geanticipeerd.
Alle seizoenkaarten in no-time over de toonbank, dus de centjes al binnen.
Denhaag waar het altijd voor 35 % leeg is. Misschien de huidige seizkrt houders