Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Citaat van: justremco op juni 03, 2018, 09:19:30
De Graafschap speelt komend seizoen al in de eredivisie he...
het is nog vroeg :P, nou ja 4 dan, nog steeds 1 die in de problemen komt :-)

Bankzitter

Twente heeft het over een budget van 18-20 miljoen waar 5 in de JL al ruim voldoen is. 80 miljoen schuld en elk jaar een tekort. Het komt niet bij ze op dat hun spelersbudget nergens op slaat en ze nu eerst eens wat winst moeten maken om die schuld weg te werken.

Ach wij zijn straks schuldenvrij en zij kunnen nog steeds failliet. Als er af en toe geluk hebben dat er een Streek, Ogbeche of Monteiro voor weinig binnenkomt, dan redden we het met een klein budget ook wel.

Leovardia

Kent skele juh.

Lore

Citaat van: Bankzitter op juni 03, 2018, 09:42:06
Twente heeft het over een budget van 18-20 miljoen waar 5 in de JL al ruim voldoen is. 80 miljoen schuld en elk jaar een tekort. Het komt niet bij ze op dat hun spelersbudget nergens op slaat en ze nu eerst eens wat winst moeten maken om die schuld weg te werken.

Ach wij zijn straks schuldenvrij en zij kunnen nog steeds failliet. Als er af en toe geluk hebben dat er een Streek, Ogbeche of Monteiro voor weinig binnenkomt, dan redden we het met een klein budget ook wel.

Ik ben bang dat zij niet op een budget van 5 miljoen zouden kunnen uitkomen ook al zouden ze dat willen. Hun vaste lasten zijn al vele malen hoger.

Bankzitter

Klopt, was ook niet duidelijk of ze nu het spelersbudget bedoelen of alle lasten. maar voor Twente is het gewoon lastig te bevatten dat het verschil tussen salarissen in de Juup en in de suptop eredvisie toch wel een nulletje is. Ze zullen het veel lastiger hebben om aan te passen dan bijv. Sparta , Roda en N.E.C. al hebben die ook weer hun eigen problemen.

Lore

Citaat van: Bankzitter op juni 03, 2018, 12:01:53
Klopt, was ook niet duidelijk of ze nu het spelersbudget bedoelen of alle lasten. maar voor Twente is het gewoon lastig te bevatten dat het verschil tussen salarissen in de Juup en in de suptop eredvisie toch wel een nulletje is. Ze zullen het veel lastiger hebben om aan te passen dan bijv. Sparta , Roda en N.E.C. al hebben die ook weer hun eigen problemen.

Zeker en zij zullen een megaprobleem hebben als ze niet direct promoveren. Maar dat verwachtte ik ook van NEC en het lijkt dat daar nu wat rijke mannen op staan. Ben heel benieuwd, maar dit seizoen wordt erg interessant. Ben ook heel benieuwd wat onze instelling gaat zijn dit seizoen en dat geldt ook voor bijvoorbeeld GAE.

LWD vak 7

Onder Stegeman verwacht ik dat de Eagles wel een kunnen gaan verrassen.

speculeter

Realistische doelstelling lijkt me in eerste instantie gewoon play offs halen.
Als het gedurende seizoen beter gaat kun je die doelstelling altijd nog bij sturen

Lore

Citaat van: speculeter op juni 03, 2018, 12:44:11
Realistische doelstelling lijkt me in eerste instantie gewoon play offs halen.
Als het gedurende seizoen beter gaat kun je die doelstelling altijd nog bij sturen

Eens, maar zou het geaccepteerd worden?

Bankzitter

Ik hoop het. De druk is vrij hoog en spelers lijken niet altijd vrij uit te durven voetballen. Mischien is de underdog positie een voordeel.

Leovardia

Citaat van: Bankzitter op juni 03, 2018, 12:57:17
Ik hoop het. De druk is vrij hoog en spelers lijken niet altijd vrij uit te durven voetballen. Mischien is de underdog positie een voordeel.

Dat denk ik ook. De druk is nu anders dan een JL zonder een Sparta, Nec, Roda of Twente.
Realistisch gezien zouden deze ploegen hoger moeten eindigen dan wij. Doelstelling Play Offs en stiekem hopen op meer, wat mij betreft, als is dát vooralsnog nergens op gebasseerd.
Kent skele juh.

hobbes

Citaat van: Leovardia op juni 03, 2018, 13:15:27
Dat denk ik ook. De druk is nu anders dan een JL zonder een Sparta, Nec, Roda of Twente.
Realistisch gezien zouden deze ploegen hoger moeten eindigen dan wij. Doelstelling Play Offs en stiekem hopen op meer, wat mij betreft, als is dát vooralsnog nergens op gebasseerd.

Ach, Emmen kan ook zomaar promoveren. In die 6 wedstrijden kan zoveel gebeuren.

sunderland

Citaat van: speculeter op juni 03, 2018, 12:44:11
Realistische doelstelling lijkt me in eerste instantie gewoon play offs halen.
Als het gedurende seizoen beter gaat kun je die doelstelling altijd nog bij sturen. Heens
plek 8-14 met dit materiaal. . ...hake kan er wel een moeilijk te verslaan team van maken. Hangt ook van mous af

justremco

Citaat van: sunderland op juni 03, 2018, 20:02:37
plek 8-14 met dit materiaal. . ...hake kan er wel een moeilijk te verslaan team van maken. Hangt ook van mous af

Denk ik ook idd, maar gelukkig hebben we nog 3 maanden. Moet echt nog wat kwaliteit bij en liefst wat kwantiteit pleite

zeewolde

Citaat van: sunderland op juni 03, 2018, 20:02:37
plek 8-14 met dit materiaal. . ...hake kan er wel een moeilijk te verslaan team van maken. Hangt ook van mous af
want andere ploegen hebben nu al veel beter materiaal?

Valt nu toch nog niet te beoordelen?