Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

speculeter


Vlampiep

Citaat van: speculeter op juni 02, 2018, 13:25:19
en dat na zo.n seizoen |:)
Maar wat ik nog opmerkelijker vind, dat de club de doelstelling voor het komend seizoen nog niet heeft aangegeven en er tot dit moment ook geen prominente spelers zijn aangetrokken
en dan toch zoveel seizoenkaarten.



AL

Al bijna 4000?
Mooi zeg, had ik niet verwacht!!

Twente staat momenteel overigens al op 15.000!!!

zeewolde

Citaat van: AL op juni 02, 2018, 15:52:18
Al bijna 4000?
Mooi zeg, had ik niet verwacht!!

Twente staat momenteel overigens al op 15.000!!!
1 seizoen jupiler is meestal niet erg. Ben benieuwd hoe het nu bij NEC gaat, daar zal het verder teruglopen.

Kan maar zo dat Cambuur na Twente en Roda gewoon de meeste toeschouwers haalt bij een behoorlijk seizoen.

denistel

Citaat van: zeewolde op juni 02, 2018, 15:57:11
1 seizoen jupiler is meestal niet erg. Ben benieuwd hoe het nu bij NEC gaat, daar zal het verder teruglopen.

Kan maar zo dat Cambuur na Twente en Roda gewoon de meeste toeschouwers haalt bij een behoorlijk seizoen.

sparta ook wel hoor en nec vast ook.


Leovardia

Als het er bijna 4000 zijn valt me dat werkelijk niks tegen... Hoort ook zo overigens. Je support een club, geen positie op de ranglijst of plek op voetballadder, nietwaar? ;)
Kent skele juh.

Zuid1991

Is toch geweldig, al bijna 4000!!!!!
Twente, tsja das ook wel logisch die spelen niet 40 jaar in de eerste divisie.
Maar daarom hou ik oek van disse club, hondstrouw!
Op naar de 5000! |:)
Nec heeft er tot nu toe 2000, sparta 1000

DayDreamer

Citaat van: zeewolde op juni 02, 2018, 15:57:11
1 seizoen jupiler is meestal niet erg. Ben benieuwd hoe het nu bij NEC gaat, daar zal het verder teruglopen.

Kan maar zo dat Cambuur na Twente en Roda gewoon de meeste toeschouwers haalt bij een behoorlijk seizoen.

Eagles zaten ook al op 5.500.

Yellow Army

Area 58

Zuid1991

Citaat van: DayDreamer op juni 02, 2018, 20:47:48
Eagles zaten ook al op 5.500.
Klopt maar die zijn al veel eerder begonnen met de verkoop.
Desondanks is dat aantal ook acceptabel.
Maar op dit aantal mogen we nu, met nog suveul weken te gaan zeer trots wezen.

Bankzitter

Ach Twente supporters hebben geen idee hoe waardeloos het is om op een maandag avond 0-0 tegen Jong PSV te spelen. Ze zijn nu nog enthousiast maar als het ff niet loopt is dat ook snel gebeurt. Zie wat er bij N.E.C. weer allemaal gebeurt is dit jaar. Op papier de hoogste begroting en beste selectie maar helemaal niks.

666

Citaat van: Bankzitter op juni 03, 2018, 00:31:33
Ach Twente supporters hebben geen idee hoe waardeloos het is om op een maandag avond 0-0 tegen Jong PSV te spelen. Ze zijn nu nog enthousiast maar als het ff niet loopt is dat ook snel gebeurt. Zie wat er bij N.E.C. weer allemaal gebeurt is dit jaar. Op papier de hoogste begroting en beste selectie maar helemaal niks.

Ik krijg het idee dat ze bij Twente nog niet helemaal in de gaten hebben dat ze gedegradeerd zijn, het besef komt pas als je de 1e wedstrijd achter de kiezen hebt. Ze blijven ook maar geld uitgeven, ze moeten wel in 1x terug naar de ere, anders moet ik nog maar zien of het huishoudboekje volgend jaar op orde krijgen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Cambuur Groningen

Citaat van: 666 op juni 03, 2018, 08:38:26
Ik krijg het idee dat ze bij Twente nog niet helemaal in de gaten hebben dat ze gedegradeerd zijn, het besef komt pas als je de 1e wedstrijd achter de kiezen hebt. Ze blijven ook maar geld uitgeven, ze moeten wel in 1x terug naar de ere, anders moet ik nog maar zien of het huishoudboekje volgend jaar op orde krijgen.
sterker: ik denk dat 1 van de 'grotere' clubs financieel in de problemen gaat komen. Er kunnen simpelweg maximaal maar 3 clubs promoveren waarbij dat voor 1 een zekerheid is, de rest moet de loterij in. Van Twente heb ik nu al het beeld dat er flink gegokt wordt op promotie, Roda en Sparta zullen niet achter willen blijven. Voeg daar nog NEC en de Graafschap aan toe, dan heb je al 5 clubs die 'moeten' promoveren.

justremco

De Graafschap speelt komend seizoen al in de eredivisie he...