Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

diekhuzen

Citaat van: Johan-12 op juni 03, 2025, 12:45:45
Ik denk dat de financi?n wel op orde zijn, volgens mij  heeft Ard de Graaf nooit gekke dingen gedaan. Alleen het stadion is door alle inflatie en wereldwijde problemen stuk duurder geworden.
Dat is het niet zo gek dat seizoenkaart duurder wordt, zoals alle dingen duurder worden.
Ik begrijp dat niet iedereen het kan betalen, begrip daarvoor. Maar als club zijnde moet je toch wat om te groeien.

En wat de club ook doet, er zijn altijd mensen die het niet goed vinden. Het is net politiek  8P

Voetbal is een volkssport en het moet voor iedereen betaalbaar blijven.  Dat een seizoenkaart bij ons duurder is dan veel eredivisieclubs op vergelijke tribunes is wel een dingetje natuurlijk.

Yellow Army

Citaat van: Johan-12 op juni 03, 2025, 12:45:45
Ik denk dat de financi?n wel op orde zijn, volgens mij  heeft Ard de Graaf nooit gekke dingen gedaan. Alleen het stadion is door alle inflatie en wereldwijde problemen stuk duurder geworden.
Dat is het niet zo gek dat seizoenkaart duurder wordt, zoals alle dingen duurder worden.
Ik begrijp dat niet iedereen het kan betalen, begrip daarvoor. Maar als club zijnde moet je toch wat om te groeien.

En wat de club ook doet, er zijn altijd mensen die het niet goed vinden. Het is net politiek  8P

Op zich klopt het wat je zegt, echter kan ik me voorstellen dat er nu mensen zijn die af zullen halen vanwege de prijs dus loop je extra inkomsten op wedstrijddagen hierdoor mis. Broekzak-vestzak verhaal
Area 58

Johan-12

Citaat van: diekhuzen op juni 03, 2025, 12:58:26
Voetbal is een volkssport en het moet voor iedereen betaalbaar blijven.  Dat een seizoenkaart bij ons duurder is dan veel eredivisieclubs op vergelijke tribunes is wel een dingetje natuurlijk.
Eens met jou, maar we weten allemaal waarom dit wordt gedaan. Dit is niet uit luxe. Linksom of rechtsom moet de schulden van het stadion omlaag.

Johan-12

Citaat van: Yellow Army op juni 03, 2025, 13:01:04
Op zich klopt het wat je zegt, echter kan ik me voorstellen dat er nu mensen zijn die af zullen halen vanwege de prijs dus loop je extra inkomsten op wedstrijddagen hierdoor mis. Broekzak-vestzak verhaal
Of je moet het sportief heel goed gaan doen, waardoor losse kaartverkoop omhoog schiet. Dan zou het ook nog financieel beter zijn voor de club.
Maar ik geloof echt dat Ard de Graaf dit ook niet doet om supporters te plagen. Er ligt gewoon een rekening van het stadion, die betaald moet worden.

sunderland

Citaat van: diekhuzen op juni 03, 2025, 12:58:26
Voetbal is een volkssport en het moet voor iedereen betaalbaar blijven.  Dat een seizoenkaart bij ons duurder is dan veel eredivisieclubs op vergelijke tribunes is wel een dingetje natuurlijk.
als ik naar de toilet ging onder de wedstrijd stonden er tientallen gewoon wat te ouwehoeren. Voor zulke mensen is een seizoen kaart wel heel duur. En het voetbal was heel erg vaak gewoon klote waardoor er ook vele niet meer komen. Ik denk dat Cambuur dat niet moet onderschatten. Ze hebben zichzelf in de poot geschoten

De Gast

Citaat van: Johan-12 op juni 03, 2025, 13:06:14
Of je moet het sportief heel goed gaan doen, waardoor losse kaartverkoop omhoog schiet. Dan zou het ook nog financieel beter zijn voor de club.
Maar ik geloof echt dat Ard de Graaf dit ook niet doet om supporters te plagen. Er ligt gewoon een rekening van het stadion, die betaald moet worden.

En nog een rekening die moet worden voldaan aan Bertje van pak 'm beet een miljoen euro die is verbrast aan Sylvester vd Water. Dat reken ik hem nog flink aan.

Zuid1991

Benieuwd waar we morgen op staan als de verlengperiode voorbij is.
Hopelijk rond de 7500 en zijn we de 7000 nu reeds gepasseerd.

Zuid1991

Citaat van: Zuid1991 op juni 03, 2025, 16:35:58
Benieuwd waar we morgen op staan als de verlengperiode voorbij is.
Hopelijk rond de 7500 en zijn we de 7000 nu reeds gepasseerd.
Update: poeh, nu al 7500 |:)

fred

9.200 is ook het maximum aantal bon ons (ex sponsoren) ?
Omdat dit aantal bij pec uitverkocht is, en het stadion ongeveer evenveel plaatsen heeft....

Noordcambuur

Citaat van: Zuid1991 op juni 03, 2025, 17:58:49
Update: poeh, nu al 7500 |:)
dan zit het nu al voor de helft vol dan komen de sponsoren er ook nog bij.

michello

Verlengen is bijna over. Zullen rond de 8000 zitten, dan heeft toch ruim 90% verlengd met nog een wachtlijst van 1000, lijkt het erop dat we niet veel seizoenskaarten zullen inleveren t.o.v. vorig seizoen. Erg mooi dat zoveel mensen (ondanks de stijging en de vele teleurstellende thuiswedstrijden) toch weer verlengd hebben. 
Inclusief sponsoren zullen we de 10.000 denk ik wel gaan passeren (vorig jaar rond de 10.750)

Galdiano

Pak hem beet 3/4 van de wachtenden zijn voor noord van wat ik begreep. Die zullen verwacht ik niet heel snel naar oost of zuid komen vermoed ik. Benieuwd wat de eindstand zal zijn.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo


Poetser

Dat is serieus netjes.

Is toch ?2.5m

Noordcambuur

Van de noordtribune 2 staan vakken realiseren kun je weer meer supporters kwijt.