Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Geelblauwstiens

Komt binnenkort ook de optie, tegen meerprijs, dat je op "noord" tijdens de wedstrijd kunt zitten i.p.v. staan. Het zal waarschijnlijk gaan om slechts enige euro's extra per seizoenskaart.

Cor


mario

Citaat van: scc-aaron op juni 04, 2016, 10:25:31
Ik heb verlengd, ik vond de administratiekosten alleen belachelijk.
Mee eens maar ticket/seizoenskaarten afhandeling wordt door een extern bureau gedaan. Administratiekosten zijn de kosten die het bedrijf in rekening brengt.

Grijskijkert

Citaat van: mario op juni 05, 2016, 14:14:31
Mee eens maar ticket/seizoenskaarten afhandeling wordt door een extern bureau gedaan. Administratiekosten zijn de kosten die het bedrijf in rekening brengt.
Maar je hebt dus liever dat Cambuur die kosten op zich neemt?
IN HENK WE TRUST!!!

Zuid1991

Even wat anders.....
Zitten we al tegen de 4000 aan? |:)

Daddy T.

Citaat van: Grijskijkert op juni 05, 2016, 15:23:02
Maar je hebt dus liever dat Cambuur die kosten op zich neemt?

Bij dit soort bedragen ga je geen 1,25 extra rekenen aan servicekosten. Dat neem je mee in je totaalprijs. Ard de Graaf op aangesproken tijdens forumavond en die was er niet van op de hoogte, vond het ook niet gepast en beloofde het aan te passen. Zal wel volgend seizoen worden  :wall
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Vedetski

Dat extra eurootje wordt vast meegerekend wegens de topwedstrijden tegen Jong Ajax, PSV en Twente. Geldt altijd een toelage bij
:koffie

okkele

Citaat van: wiekie1969 op juni 02, 2016, 12:24:04
Van de 8300 seizoenkaarthouders hebben tot nu toe 2600 mensen hun eigen plaats verlengd. Dit kan tot 8 juni. Plaats zat dus als je later wilt verlengen.
doe ik.....
upgraden van limonade-oost naar bier-noord.
|:)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Lore

Citaat van: Vedetski op juni 05, 2016, 16:45:51
Dat extra eurootje wordt vast meegerekend wegens de topwedstrijden tegen Jong Ajax, PSV en Twente. Geldt altijd een toelage bij

:_schater :_schater

Maar dan zie je ook toptraininers, zoals die van Ajax

Vedetski

Citaat van: Lore op juni 05, 2016, 19:02:21
:_schater :_schater

Maar dan zie je ook toptraininers, zoals die van Ajax

Daar doe je het voor!

Die extra euro mogen ze van mij best hebben.  w:)
:koffie

Ronnie tng

Citaat van: Daddy T. op juni 05, 2016, 16:29:16
Bij dit soort bedragen ga je geen 1,25 extra rekenen aan servicekosten. Dat neem je mee in je totaalprijs. Ard de Graaf op aangesproken tijdens forumavond en die was er niet van op de hoogte, vond het ook niet gepast en beloofde het aan te passen. Zal wel volgend seizoen worden  :wall

Als Ard vertrekt betaal ik volgend jaar je administratie kosten.. :proost

Verder heb je gelijk natuurlijk...

poelie-lwd

Citaat van: Len Cantello op juni 03, 2016, 08:34:19
Ach ja. Mensen die het verleden jaar niet konden betalen, kunnen dat nu ook niet. Klaar. Maar je aankoop van een seizoenskaart laten afhangen van een divisie/tegenstander gaat er bij mij niet in. Maar goed, ik ben blij dat er mensen afhaken, kan ik m'n zoons weer eens een keer zonder al te veel gedoe meenemen naar de wedstrijden.  |:)

Het heeft zoooooveeeeel voordelen.

1. Eerder aan de beurt om bier te bestellen
2. Eerder aan de beurt om te pissen
3. Meer ruimte om te stagediven
4. Liggend bierdrinken op de tribune
5. Nijpie nu ook duidelijk verstaanbaar op Zuid en West

:proost


Iedereen heeft recht op mijn mening.

Daddy T.

Citaat van: Ronnie tng op juni 05, 2016, 23:00:38
Als Ard vertrekt betaal ik volgend jaar je administratie kosten.. :proost
:thumbsup
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Zuid1991

N.e.c 3972 verkocht.
Wij ook nu ongeveer richting de 4000???
Is toch mooi dat we ongeveer gelijk lopen met die club! |:)

Collingwood

De teller staat op 3745, aldus Cambuur via twitter.
Kalmte alleen kan u redden.