Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: okkele op juli 19, 2020, 14:51:07
even brainstormen,
ik heb een gouden kaart.
nu zijn er ong.4500 verkocht,dat gaat in de huidige situatie al niet passen met de afstand die we moeten bewaren.
ik zie de situatie ook niet echt verbeteren in en na de zomervakantie.
ik ben vorig seizoen al genoeg genaaid en wil nu echt wel de wedstrijden zien waar ik recht op heb.
ook een eigen stoel(behalve noord dan,eigen plek ongeveer) is niet meer te doen.

hoe gaat dit verder?
Vaak het woordje ik,misschien snap je dan waarom ik zeg dat nogal met jezelf bezig bent,en verder spreek je over dat je recht hebt op het wedstrijden te zien waar je recht op hebt en dat je genoeg genaaid bent,geen greintje club belang haal ik hier uit,heb ik het mis ook prima. Maar dat je verkeerd begrepen wordt ,kan je tegen komen op een forum, maar wel speciaal dat het niet alleen mijn alleen persoontje op viel,terwijl je mij zegt dat ik er niks van snap. Zal voortaan niet meer reageren op een reactie van u.
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Okkele nam zichzelf als voorbeeld en dat komt nogal onhandig over... .

Beetje vertrouwen hebben in de club... die zijn al vanaf de eerste oefenwedstrijd bezig om te kijken hoe het straks allemaal moet, nog voordat de KNVB zelf met een protocol kwam. Bestuur is al een tijd goed bezig , die zullen hier ook wel weer de juiste besluiten nemen.

okkele

Citaat van: Grijskijkert op juli 21, 2020, 22:14:05
Vaak het woordje ik,misschien snap je dan waarom ik zeg dat nogal met jezelf bezig bent,en verder spreek je over dat je recht hebt op het wedstrijden te zien waar je recht op hebt en dat je genoeg genaaid bent,geen greintje club belang haal ik hier uit,heb ik het mis ook prima. Maar dat je verkeerd begrepen wordt ,kan je tegen komen op een forum, maar wel speciaal dat het niet alleen mijn alleen persoontje op viel,terwijl je mij zegt dat ik er niks van snap. Zal voortaan niet meer reageren op een reactie van u.

bij mij 4 , bij jou ook bijdehand.
moet ik jou hier nu op aanvallen?
gaat nergens over.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: Bankzitter op juli 21, 2020, 22:58:10
Okkele nam zichzelf als voorbeeld en dat komt nogal onhandig over... .

Beetje vertrouwen hebben in de club... die zijn al vanaf de eerste oefenwedstrijd bezig om te kijken hoe het straks allemaal moet, nog voordat de KNVB zelf met een protocol kwam. Bestuur is al een tijd goed bezig , die zullen hier ook wel weer de juiste besluiten nemen.

denk ik ook wel,dat word nog lastig genoeg.
zoals het nu staat komt de losse verkoop gewoon te vervallen en dat is toch haast ondenkbaar.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Grijskijkert

Citaat van: Bankzitter op juli 21, 2020, 22:58:10
Okkele nam zichzelf als voorbeeld en dat komt nogal onhandig over... .

Beetje vertrouwen hebben in de club... die zijn al vanaf de eerste oefenwedstrijd bezig om te kijken hoe het straks allemaal moet, nog voordat de KNVB zelf met een protocol kwam. Bestuur is al een tijd goed bezig , die zullen hier ook wel weer de juiste besluiten nemen.
Dat zal het wel zijn.. en door!
IN HENK WE TRUST!!!

Cambuur Groningen


gobo

Alles wat er nu nog bij komt zouden nieuwe seizoenskaart houders zijn en zijn in mijn ogen dan ook pure bonus.....
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

denistel

zeker weten bijna 5000 is al heel wat in deze tijden.afwachten hoe alles gaat komen.


weestwel

Prachtig om te lezen dat veel mensen zich gewoon als een eerste klas debiel laten behandelen. Fijn allemaal meedoen aan het nieuwe 'debiel', ik wacht het moment wel rustig af waarop men weer normaal met elkaar omgaat. Maar aangezien de ezeltjes van Hugo de Jonge, het RIVM etc. deze psychologische oorlogsvoering nog wel een tijd in stand blijven houden zal dit nog wel even gaan duren.

Drumfather SCC

Citaat van: weestwel op augustus 02, 2020, 14:50:47
Prachtig om te lezen dat veel mensen zich gewoon als een eerste klas debiel laten behandelen. Fijn allemaal meedoen aan het nieuwe 'debiel', ik wacht het moment wel rustig af waarop men weer normaal met elkaar omgaat. Maar aangezien de ezeltjes van Hugo de Jonge, het RIVM etc. deze psychologische oorlogsvoering nog wel een tijd in stand blijven houden zal dit nog wel even gaan duren.

Nou word ik toch nieuwsgierig.... Bron?
Verder ben ik het met je eens; Mensen die dit als normaal zien, of willen gaan zien die blijf ik eng vinden
Begrijp me niet verkeerd; Ik lees ook verhalen van supporters/mensen die het meemaken en die gun ik het absoluut niet
Ik wens ze uiteraard alle goeds in de herstellen toe

Maar dit als normaal gaan zien? Nee, dat weiger ik
Regels? Prima en (soms) ook nodig maar men slaat er totaal in door
Ik houd me er aan waar verplicht maar daar blijft het bij

IK kies er in ieder geval ook niet voor om mee te gaan in de gekte van sommige denkers

Lore

Citaat van: weestwel op augustus 02, 2020, 14:50:47
Prachtig om te lezen dat veel mensen zich gewoon als een eerste klas debiel laten behandelen. Fijn allemaal meedoen aan het nieuwe 'debiel', ik wacht het moment wel rustig af waarop men weer normaal met elkaar omgaat. Maar aangezien de ezeltjes van Hugo de Jonge, het RIVM etc. deze psychologische oorlogsvoering nog wel een tijd in stand blijven houden zal dit nog wel even gaan duren.

Ik vind het altijd prachtig om te lezen dat sommige mensen hun eigen mening als absolute waarheid zien.

Bankzitter

Normaal niet, noodzakelijk grotendeels wel.
Al slaat het soms door (ontsmetten van een bal, juichverbod... dat roept begrijpelijk weerstand op).

Bij start competitie kan er weer veel meer. De club loopt tot nu toe voor op de overige clubs wat betreft toeschouwers.

Zuid1991

Ik wil mien kaart verlengen, hoe liekt ut. |:)

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Zuid1991