Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

pvanbuijtene

Citaat van: sunderland op mei 10, 2018, 19:51:49
vond ik niet.Stoor mij nu meer, toen hadden we niet de 3/4 begroting en was de sfeer beter en ook de mentaliteit

Komt ook omdat de verwachtingspatroon nu veel hoger is. We verwachten dat we ieder jaar mee doen om de titel, omdat we ook goede jaren hebben gehad in de eredivsie. We zijn ook wel beetje verwend geraakt. Toch veel mooier spelen tegen utrecht, dkv, groningen etc ipv jong teams en oss.
Maar qua voetbal was het in die jaren echt niet beter dan nu hoor. Sfeer denk ik wel, maar bij welke club is het niet verslechterd sinds de gouden jaren 90...

Scc4-ever

Citaat van: sunderland op mei 10, 2018, 19:54:34
En we hebben het hier steeds over die 7000 omdat dat dan word omgeroepen maar er waren ook weds waar er mischien 5000+ waren. Er waren grote open plekken. Hef zelf ook weds mist omdat ik er klaar mee was
ik was er ondanks dat t vaak slechte wedstrijden waren er gewoon altijd. Zo is dat elk seizoen. Ik heb ook.gewoon weer mijn seizoenkaart verlengt. Maar ik hoop.niet weer z'on seizoen als t afgelopen seizoen mee te maken. Er moet wel t nodige nog gebeuren. Ik hoop.op goede versterkingen. Booy mut aan de slag!

Zuid1991

Citaat van: sunderland op mei 10, 2018, 19:54:34
En we hebben het hier steeds over die 7000 omdat dat dan word omgeroepen maar er waren ook weds waar er mischien 5000+ waren. Er waren grote open plekken. Hef zelf ook weds mist omdat ik er klaar mee was
Verschil tussen 5 en 7 duizend is groot hoor.
Elke wedstrijd 7 duizend +. Noord was bijna altijd zga vol.
Oost ook.
Verleng nu gewoon allemaal en hou op met janken.
Dit is nu eenmaal de mooiste kutclub van allemaal  |:)

sunderland

Citaat van: Zuid1991 op mei 11, 2018, 18:07:19
Verschil tussen 5 en 7 duizend is groot hoor.
Elke wedstrijd 7 duizend +. Noord was bijna altijd zga vol.
Oost ook.
Verleng nu gewoon allemaal en hou op met janken.
Dit is nu eenmaal de mooiste kutclub van allemaal  |:)
ik sta in 12 maar 10-11-12-13 zaten soms voor de helft vol meneer. Reeel heet dat

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op mei 10, 2018, 19:54:34
En we hebben het hier steeds over die 7000 omdat dat dan word omgeroepen maar er waren ook weds waar er mischien 5000+ waren. Er waren grote open plekken. Hef zelf ook weds mist omdat ik er klaar mee was
sunderland mentaliteit is een groot probleem overal ik ga met vele jonge collega's om die mentaliteit is ver te zoeken.

hobbes

Kaarten worden gescand, dus ze zouden het precies kunnen weten. En meer toeschouwers is meer omzet en dan moet er meer belasting betaald worden. Hebben ze dan belang bij meer toeschouwers op te geven?

Yellow Army

Volgens mij is het maar net wat een club wil publiceren. De meeste clubs melden het aantal verkochte kaarten, dus sk's + losse verkoop ongeacht of een sk wel of niet aanwezig is en ik heb het idee dat Cambuur dat ook zo nu en dan doet.

En vwb de belasting; een organisatie betaalt over de omzet belasting en niet over het aantal toeschouwers.
Area 58

hobbes

Citaat van: Yellow Army op mei 12, 2018, 12:13:51
En vwb de belasting; een organisatie betaalt over de omzet belasting en niet over het aantal toeschouwers.

Toeschouwers betalen toegang, wat een deel van je omzet is.

Zuid1991

Citaat van: sunderland op mei 11, 2018, 18:38:42
ik sta in 12 maar 10-11-12-13 zaten soms voor de helft vol meneer. Reeel heet dat
Reƫel? Dus het stadion zat op vele momenten maar voor de helft vol? Niet 1 keer gezien.

sunderland

Dus soms is nu opeens veel. Tsja zo gaat het ook met het aantal toesch

Zuid1991

Citaat van: sunderland op mei 12, 2018, 19:27:29
Dus soms is nu opeens veel. Tsja zo gaat het ook met het aantal toesch
Bijdehand bist wel  :) Je snapt mij toch wel juh.
SOMS was het stadion maar voor de helft gevuld? Niet 1 keer gezien dit seizien.

Yellow Army

Citaat van: hobbes op mei 12, 2018, 12:22:41
Toeschouwers betalen toegang, wat een deel van je omzet is.

Staat los van het aantal toeschouwers wat omgeroepen wordt omdat je niet weet hoeveel sk's, vrijkaarten, kortingen, acties e.d. aanwezig zijn. Oftewel, je kan wel 10.000 man in je stadion hebben, maar als er niemand voor heeft betaald, draai je dus ook geen omzet.
Area 58

Yellow Army

Citaat van: Zuid1991 op mei 12, 2018, 19:32:17
Bijdehand bist wel  :) Je snapt mij toch wel juh.
SOMS was het stadion maar voor de helft gevuld? Niet 1 keer gezien dit seizien.

De helft is idd overdreven, maar ik vermoed wel dat de aantallen aangedikt worden door de sk's standaard mee te tellen.
Area 58

denistel

sta zelf oek in 12 daar waren toch steeds aardig wat plaatsen onbezet hoor.

en west tegen dord man wat zaten daar een lege stoeltjes bij.

denistel

en we hebben zeker mindere seizoenen gehad maar dat waren dan ook met respect mindere
teams

een sk haal ik altijd wel weer.

toch zal het komend seizoen eens anders moeten duidelijkheid in hoe je wilt spelen
en een vaste basis creeren en niet altijd rouleren of wat dan ook en elke wedstrijd
je beste spelers opstellen..