Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Citaat van: Jandehulk op mei 10, 2018, 14:53:14
snap heel goed dat er veel mensen zijn die er KLAAR mee zijn ..is een kut jaar geweest met op het einde de grootste deceptie van allemaal.....dit moet echt tijd hebben en hoeveel seizoenskaarten er verkocht worden ligt nu helemaal aan de ts en wat er word gehaald aan nieuwe spelers denk ik
hier worden we het denk ik niet over eens Jan :) Mijn stelling is dat een echte fan er altijd is, kut of niet. Ik heb net zo'n kutseizoen gehad maar kan me niet voorstellen dat ik er een seizoen niet bij ben. Maar goed, iedereen is vrij om te kiezen

Holwerd voor Cambuur

Cambuur en zijn hondstrouwe fans... :_schater :_schater

;( ;(
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Zuid1991


Viper

"Ik neem volgend seizoen geen seizoenkaart."

Als kuddedieren volgt direct het hele groepje van 8 :_schater

justremco

Kan me heel goed voorstellen dat velen vanuit emotie roepen dat ze geen seizoenkaart nemen. Maar als straks de voorbereiding begonnen is en de selectie vorm krijgt dan verwacht ik dat het bij velen toch weer gewoon begint te kriebelen  :scc

Bernardo

De jaren 2003/2007 waren toch 10x kutter als nu.

Zuid1991

Citaat van: Bernardo op mei 10, 2018, 16:16:48
De jaren 2003/2007 waren toch 10x kutter als nu.
Juist!
Ik verwacht gewoon tegen de 5000 seizoenkaarten!
Komen straks nieuwe spelers hopelijk van 'naam en dan weer gas gevuh  |:)

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Zuid1991 op mei 10, 2018, 15:55:08
Wat is je punt?

Dat het toch om te janken is, als je die -4 en -8 reacties leest. Hoezo hondstrouw ;(

Idd was het een jaar of 13 geleden toch veel slechter allemaal!? Laatste eindigen; 10-0 verliezen..
Zijn we zo verwend geraakt de laatste jaren? :|
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

666

Een club steun je in goede, maar vooral ook in slechte tijden. Ik heb wel op de tribune gezeten en zei dan tegen mijn maat "het kan niet slechter" en dan was het de week erop nog slechter. Om aan te geven dat een club in je hart zit. Ik heb zo'n beetje mijn hele leven al een SCC, maar als ik bij iedere tegenslag mijn SCC zou opgeven had ik er maar een paar gehad. Dus niet janken allemaal maar een SCC aanschaffen/verlengen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Jandehulk

   Ow maar ik blijf altijd een seizoenkaart kopen ...hef oek de tijden tegen egels 10-0 en alles meemaakt...maar bedoel dat het nu nog veel met emoties te maken heeft...hoe dichter het seizoen eraan zit te komen..hoe meer het kriebelt.. |:)

Zuid1991

Citaat van: 666 op mei 10, 2018, 17:02:15
Een club steun je in goede, maar vooral ook in slechte tijden. Ik heb wel op de tribune gezeten en zei dan tegen mijn maat "het kan niet slechter" en dan was het de week erop nog slechter. Om aan te geven dat een club in je hart zit. Ik heb zo'n beetje mijn hele leven al een SCC, maar als ik bij iedere tegenslag mijn SCC zou opgeven had ik er maar een paar gehad. Dus niet janken allemaal maar een SCC aanschaffen/verlengen.
|:) goed verwoord.
Ik blijf er oek bij, steun de club, helemaal nu.
Laatste 2 jaar gemiddeld 7000+
Dat moet nu ook!!!!
Trouw zijn, het betaald zich uit op termijn, 100 procent van overtuigd. Je laat zien aan buitenwacht dat je aantrekkingskracht hebt etc.

Drumfather SCC

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 10, 2018, 15:16:48
Cambuur en zijn hondstrouwe fans... :_schater :_schater

;( ;(
Echt he? Zul je zien dat ze er heel anoniempjes weer tussen zitten mocht het kwartje de goede kant op vallen dit seizoen  :_schater
Maare; +1  |:)

sunderland

Citaat van: Bernardo op mei 10, 2018, 16:16:48
De jaren 2003/2007 waren toch 10x kutter als nu.
vond ik niet.Stoor mij nu meer, toen hadden we niet de 3/4 begroting en was de sfeer beter en ook de mentaliteit

sunderland

En we hebben het hier steeds over die 7000 omdat dat dan word omgeroepen maar er waren ook weds waar er mischien 5000+ waren. Er waren grote open plekken. Hef zelf ook weds mist omdat ik er klaar mee was

speculeter

Ben lekker weekend op Ameland.
Tref daar ook supporter uit Leeuwarden.
Zitten met 12 man op Zuid.
4 gaan kaart verlengen en de andere 8 niet.
Ben toch bang dat slechte seizoen ons veel seizoenskaarten gaan kosten