Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Arno A

Citaat van: Noordcambuur op mei 13, 2025, 21:57:43
even een serieuze antwoord ik geloof rond 11 duizend.

De zijn cijfers aan het begin van dit sz ;


8. AZ 11.500
9.FC Utrecht 11.000
10. Vitesse 11.000
11.Willem II  10.750
12.Sparta Rotterdam 9.500
13. PEC Zwolle 9.200
14.NEC 8.737
15. sc Cambuur 8.407

Noordcambuur

Nog ??n week te gaan om je seizoenskaart te verlengen de tussenstand is meer dan 5000 tegenover vorig seizoen 8400.
En er staan nog 750 op de wachtlijst ben heel benieuwd waar we dit seizoen op uit komen.

Paar goede aankopen dan kan het wel eens storm gaan lopen :thumbsup

Zuid1991

Citaat van: Noordcambuur op mei 29, 2025, 10:12:44
Nog ??n week te gaan om je seizoenskaart te verlengen de tussenstand is meer dan 5000 tegenover vorig seizoen 8400.
En er staan nog 750 op de wachtlijst ben heel benieuwd waar we dit seizoen op uit komen.

Paar goede aankopen dan kan het wel eens storm gaan lopen :thumbsup
|:)

Meer dan 6000 al!
Als we totaal 8400 vorig jaar hadden, gaan we al mooi richting dat aantal!

fred


Arno A

Citaat van: Zuid1991 op mei 29, 2025, 12:19:56
|:)

Meer dan 6000 al!
Als we totaal 8400 vorig jaar hadden, gaan we al mooi richting dat aantal!

6 januari 2025, 14:30

SC Cambuur heeft het clubrecord van het aantal verkochte seizoenkaarten verder aangescherpt. In ieder geval 10.769 SCC-ers maken de ontknoping van het seizoen van dichtbij mee. Dit aantal is inclusief sponsoren.

Zuid1991

Citaat van: Arno A op mei 29, 2025, 12:49:26
6 januari 2025, 14:30

SC Cambuur heeft het clubrecord van het aantal verkochte seizoenkaarten verder aangescherpt. In ieder geval 10.769 SCC-ers maken de ontknoping van het seizoen van dichtbij mee. Dit aantal is inclusief sponsoren.
Klopt, dus 8400 exclusief sponsoren.
Skiet mooi op.

Inferno-058

Prima tussenstand ondanks de flinke inflatie en het toch wel teleurstellende afgelopen seizoen.

Arno A

Citaat van: Zuid1991 op mei 29, 2025, 13:14:52
Klopt, dus 8400 exclusief sponsoren.
Skiet mooi op.



Nog tien weken ....



AL

Prima tussenstand ondanks de belachelijk hoge prijzen van een seizoenkaart.

JSE

Iemand een rijtje paraat wat de rest van de seizoenkaart prijzen zijn bij de KKD / Eredivisie? Wij zijn best prijzig!!

Noordcambuur

Maar alles wordt duurder dus waarom seizoenskaarten niet :?
Maar nogmaals je hoeft niet ??n te halen koop je maar losse kaartjes  :y

Arno A

Citaat van: JSE op mei 30, 2025, 19:16:50
Iemand een rijtje paraat wat de rest van de seizoenkaart prijzen zijn bij de KKD / Eredivisie? Wij zijn best prijzig!!

Welke club heeft de goedkoopste seizoenskaarten in de Eredivisie?

Onderaan de ranglijst prijkt Fortuna Sittard. Dankzij een 'early bird'-actie betalen fans slechts 195 euro voor een plek op de Zuid Tribune. Ook zonder korting blijft de prijs laag met 205 euro. Volgens de club moet het stadion toegankelijk blijven voor iedereen. Andere clubs met relatief lage prijzen zijn FC Volendam (225 euro), SC Heerenveen (230 euro) en PEC Zwolle (230 euro).

Yellow Army

Citaat van: AL op mei 30, 2025, 16:05:30
Prima tussenstand ondanks de belachelijk hoge prijzen van een seizoenkaart.

Anderzijds is een biertje goedkoper geworden  :proost
Area 58

Inferno-058

Citaat van: Yellow Army op mei 30, 2025, 23:55:12
Anderzijds is een biertje goedkoper geworden  :proost
Is dit een excuus om extra veel bier te drinken? :devil

Inferno-058

Citaat van: Noordcambuur op mei 30, 2025, 19:45:43
Maar alles wordt duurder dus waarom seizoenskaarten niet :?
Maar nogmaals je hoeft niet ??n te halen koop je maar losse kaartjes  :y
Dat alles duurder wordt is idd logisch. Echter vind ik de stijging ten opzichte van afgelopen seizoen wel heel groot. Ik betaalde vorig jaar zelfs ? 200 (gouden seizoenkaart actie), normaliter was het ? 250 dacht ik. Dan vind ik een stijging van ? 40 wel heel wat voor een club die nog steeds KKD speelt. Ik betaal het wel maar het is en blijft duur. Bij onze Zuidelijke vrienden is een seizoenkaart goedkoper.