Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: Galdiano op juni 04, 2025, 11:50:45
Pak hem beet 3/4 van de wachtenden zijn voor noord van wat ik begreep. Die zullen verwacht ik niet heel snel naar oost of zuid komen vermoed ik. Benieuwd wat de eindstand zal zijn.

Die kopen dan continue losse kaarten voor Noord? Kan me voorstellen dat je een voorkeur voor een tribune hebt, tegelijkertijd zou ik denken dat supporten van de club voorgaat voor het plekje waar je zit.

zeewolde

Wij hebben afgelopen jaar gewisseld tussen zuid , oost en noord, met losse kaarten
Staan op wachtlijst voor noord. Ik weet niet of we voor andere tribune in aanmerking komen als noord niet doorgaat.

En misschien kiezen we anders wel voor losse kaarten op noord en missen we dan maar soms een wedstrijd als we te laat zijn.

Yellow Army

Citaat van: Bernardo op juni 04, 2025, 12:24:48
8244 seizoenkaarten verlengd  |:)

Dat is 98% verlengd tov start vorig seizoen. Iemand enig idee hoeveel halve sk's in de winterstop zijn verkocht?
Area 58

Zuid1991

Citaat van: Bernardo op juni 04, 2025, 12:24:48
8244 seizoenkaarten verlengd  |:)
Fantastisch!!!
We gaan een nieuw record pakken!
Wat binne we een mooie club! |:)

michello

Citaat van: Yellow Army op juni 04, 2025, 12:38:37
Dat is 98% verlengd tov start vorig seizoen. Iemand enig idee hoeveel halve sk's in de winterstop zijn verkocht?

Op 12 augustus 2024 werd de grens van 10.000 verkochte seizoenkaarten gepasseerd, met 10.508 seizoenkaarten.  Op 6 januari 2025 werd dat record verder aangescherpt tot 10.769 seizoenkaarten, inclusief sponsoren

Yellow Army

Citaat van: michello op juni 04, 2025, 12:53:58
Op 12 augustus 2024 werd de grens van 10.000 verkochte seizoenkaarten gepasseerd, met 10.508 seizoenkaarten.  Op 6 januari 2025 werd dat record verder aangescherpt tot 10.769 seizoenkaarten, inclusief sponsoren

Als alle halve sk's particulier waren kom je op een verlengingspercentage van 95%. Heel netjes!
Area 58

Sakas

Iemand die wel kan verplaatsen?
Bij mij werkt het helemaal niet.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Sakas

Citaat van: Sakas op juni 04, 2025, 13:29:40
Iemand die wel kan verplaatsen?
Bij mij werkt het helemaal niet.

Website van Cambuur nu aangepast. Alleen mogelijk via de administratie oude stadion. Lekker dan!
Merk je weer dat je fan bent van de mooiste KUT club van Nederland  :rodekaart


Verplaatsen
Komend seizoen weer van de partij zijn, maar dan bij voorkeur vanaf een andere plek of tribune in het Kooi Stadion? Allereerst: mooi dat jij ook doorgaat en vanzelfsprekend is het mogelijk om te verplaatsen.

De verplaats periode loopt van woensdag 4 juni 13.00 uur tot vrijdag 6 juni 17.00 uur en is alleen mogelijk bij de administratie van het oude Cambuur Stadion.

Problemen met inloggen of kom je er niet uit? Check dan hier of de oplossing tussen de veelgestelde vragen staat. Uiteraard kun je ons ook bereiken via de mail (ticketing@cambuur.nl) of telefoon: 058 296 33 00. We helpen graag.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

denistel

tot vandaag konden alleen sk houders verlengen toch hoe kan het dan
een record zijn ??

michello

#2154
De meeste verlengingen ooit en op 4 juni nog nooit zoveel seizoenskaarten verkocht, dus een record.  :proost

YellowBlue

Citaat van: michello op juni 04, 2025, 13:37:47
De meeste verlengingen ooit en op 4 juni nog nooit zoveel seizoenskaarten verkocht, dus een record.  :proost

en er staan zo'n 750 op de wachtlijst?

Specuveter

Citaat van: YellowBlue op juni 04, 2025, 15:05:36
en er staan zo'n 750 op de wachtlijst?
1000 op de wachtlijst geloof ik

Zuid1991

Iemand idee hoeveel seizoenkaarten er maximaal beschikbaar zijn?

Galdiano

Citaat van: Zuid1991 op juni 04, 2025, 15:16:01
Iemand idee hoeveel seizoenkaarten er maximaal beschikbaar zijn?

Een ieder vraagt zich dat al jaren af, en heb nog nooit transparantie vanuit Cambuur gezien.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

fred

Citaat van: Noordcambuur op juni 04, 2025, 12:27:12
Van de noordtribune 2 staan vakken realiseren kun je weer meer supporters kwijt.
Gemiste kans. Dat kan overal behalve bij ons  :_schater