Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

speculeter


Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op april 19, 2018, 20:47:15
Hoop dat dit berichtje er van jou dit jaar ook weer staat Nisteltje, wordt tijd om terug te keren :proost

Hoi Denistel, blij dat je er weer bent, toch naar mij geluisterd!
Leuk man.

denistel

#932
kom al 50 jaar bij de club en ik blijf ook komen hoor :proost

Ronnie tng

Ik neem net als dit seizoen geen seizoenskaart. 4 thuiswedstrijden tegen beloften, ik pas er voor.

Hoor dan de opmerkingen wel komen, je gaat toch voor je eigen club en niet voor de tegenstander? Klopt helemaal en juist mijn eigen club laat mij/ons in de kou met dit probleem. Openlijk achter supporters staan, een symbolische korting van een euro en een blokkade voor de beloftewedstrijden en ik schaf er weer 1 aan.


Naastismis

Citaat van: Ronnie tng op april 24, 2018, 09:15:10
Ik neem net als dit seizoen geen seizoenskaart. 4 thuiswedstrijden tegen beloften, ik pas er voor.

Hoor dan de opmerkingen wel komen, je gaat toch voor je eigen club en niet voor de tegenstander? Klopt helemaal en juist mijn eigen club laat mij/ons in de kou met dit probleem. Openlijk achter supporters staan, een symbolische korting van een euro en een blokkade voor de beloftewedstrijden en ik schaf er weer 1 aan.

En 15 tegen niet belofteteams....

Vlampiep

Citaat van: denistel op april 24, 2018, 08:23:10
kom al 50 jaar bij de club en ik blijf ook komen hoor :proost
Ook ik kom er al sinds de stukkene stoel, Hampie, Joop, Jappie M en de Zwarte panter hier speelden.
Heb direct na het mailtje van Cambuur weer verlengd, maar dit wel met een ander gevoel dan 3 jaar geleden.
De emotie, blauwgeel gevoel bij ut klupke is bij mij een stuk verminderd, maar dat ken oek an mien leeftied legge.

denistel

dat denk ik niet het is wel het algemene gevoel volgens mij. er ontbreekt op dit moment
iets aan het hele avondje cambuur en we hopen dat dit snel weer terug komt.

okkele

ik ga natuurlijk verlengen,maar nog niet.
eerst mn gal even spugen over het "product" dat ik koop.
zoals dijkhuizen belazerd is zo zijn wij vorig seizoen ook belazerd.
ik heb vorig seizoen mijn kaart verlengd voor ten eerste mijn club en ten tweede de leuke avond weg die ik op noord heb,maar dat leuke heb ik afgelopen seizoen niet uit de wedstrijden kunnen halen maar moest het hebben van de gezelligheid.
het kwaliteitsniveau van scc bij aankoop van kaart en start competitie verschilde enorm.

je koopt ook geen nieuwe tv om pas thuis te kijken of het kleur is of zwart/wit.

we mogen nu toch wel weer eens wat verwachten lijkt mij.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Jandehulk

Citaat van: okkele op april 25, 2018, 09:02:09
ik ga natuurlijk verlengen,maar nog niet.
eerst mn gal even spugen over het "product" dat ik koop.
zoals dijkhuizen belazerd is zo zijn wij vorig seizoen ook belazerd.
ik heb vorig seizoen mijn kaart verlengd voor ten eerste mijn club en ten tweede de leuke avond weg die ik op noord heb,maar dat leuke heb ik afgelopen seizoen niet uit de wedstrijden kunnen halen maar moest het hebben van de gezelligheid.
het kwaliteitsniveau van scc bij aankoop van kaart en start competitie verschilde enorm.

je koopt ook geen nieuwe tv om pas thuis te kijken of het kleur is of zwart/wit.

we mogen nu toch wel weer eens wat verwachten lijkt mij.
zo ist maar net....ik verleng hem ook echt wel maar wacht ook lekker rustig af. 

Collingwood

Inmiddels 1000 seizoenkaarten verkocht voor volgend seizoen.
Kalmte alleen kan u redden.

Zuid1991

Citaat van: Collingwood op mei 03, 2018, 16:13:22
Inmiddels 1000 seizoenkaarten verkocht voor volgend seizoen.
Mooi aantal al binnen 2 weken  |:)
Laten we hopen dat we wederom hetzelfde, of meer halen dan afgelopen jaar!
Dus verlengen |:)
Hoe meer hondstrouwe mensen 7000+, hoe leuker het scc avondsje |:)

Naastismis

-4 bij Nicator hebben ze ook bier en slecht voetbal,ga ik daar liever heen

ChantiSCC

Hier zelfs -8.

Vanaf 2015 al wanbeleid, en dit wordt niet rechtgetrokken. Wij gaan geen geld meer uitgeven aan dit bestuur met deze TS en deze spelers. En ik denk dat wij lang niet de enigen zijn, tijd voor actie Cambuur haal ons over om toch nog te komen!

Ontbind het contract van Boerlage en hou Cummins, dan wel als 1e keeper of 2e keeper. Gewoon actie en niet zo'n slappe statement van de club de dag na de wedstrijd, extra pijnlijk.

Club mag blij zijn als ze nog 3k sk's verkopen!

Cambuur Groningen

Fijn dat je zo massaal opzegt. Geeft weer wat ruimte aan trouwe fans. Ik lees hier altijd dat trainers en bestuur passanten zijn, kennlijk geldt dat ook voor een deel van de fans. Als spelen we nog een niveau lager, ik blijf altijd present

Jandehulk

Citaat van: Cambuur Groningen op mei 10, 2018, 14:44:05
Fijn dat je zo massaal opzegt. Geeft weer wat ruimte aan trouwe fans. Ik lees hier altijd dat trainers en bestuur passanten zijn, kennlijk geldt dat ook voor een deel van de fans. Als spelen we nog een niveau lager, ik blijf altijd present
snap heel goed dat er veel mensen zijn die er KLAAR mee zijn ..is een kut jaar geweest met op het einde de grootste deceptie van allemaal.....dit moet echt tijd hebben en hoeveel seizoenskaarten er verkocht worden ligt nu helemaal aan de ts en wat er word gehaald aan nieuwe spelers denk ik