Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Vlampiep op juni 03, 2021, 09:00:42
De club is gebonden aan voorschriften mbt ruimte routes, toiletten enz. Maar er zou overwogen kunnen worden de hoeken van het stadion dicht te bouwen met noodtribunes waar met onderdoor kan lopen.
Hoe meer in het stadion des te groter de hel is voor de tegenstander.
Prima idee!
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Hebben ze er al eens aan gedacht om gewoon een nieuw groter stadion te bouwen?  :zweep

Lore

Citaat van: Grijskijkert op juni 03, 2021, 09:06:04
Prima idee!

Ik weet dit niet, maar tegen Roda voor de Playoffs hebben ze toen toch ook wat extra gebouwd. Kleine tribunes voor West?

Treb

Citaat van: Zuid1991 op juni 03, 2021, 08:26:29
Hou nu maar op met dat idee van je.
Is allang onderzocht en totaal onhaalbaar. Mag gewoonweg niet.

Oh sorry hoor.

zeewolde

Bouwkundig mocht Noord toch nooit als staantribune gebruikt worden?

Collingwood

#1730
Inmiddels 5572 seizoenkaarten verkocht.

Hoeveel plekken voor sponsors en notabelen zouden er zijn? Het hele middelste stuk van west toch, dus een paar duizend? Begint al aardig aan te tellen denk ik, vorige keer in de eredivisie waren de seizoenkaarten met 8500 (inclusief sponsors) uitverkocht.

EDIT: Volgens de site zijn er nog een kleine 400 te koop. Uiteraard zal dit afhangen van of iedere huidige seizoenkaarthouder verlengt. Gaat in ieder geval de goede kant op.
Kalmte alleen kan u redden.

Zuid1991

Citaat van: zeewolde op juni 03, 2021, 17:22:55
Bouwkundig mocht Noord toch nooit als staantribune gebruikt worden?
Klopt

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op juni 03, 2021, 10:16:11
Hebben ze er al eens aan gedacht om gewoon een nieuw groter stadion te bouwen?  :zweep
:_schater

denistel

Citaat van: Diemen op mei 25, 2021, 17:18:18
Echt bizar, voor de onwetende is dat zo onduidelijk.

je besteld toch op rij en plaats??

justremco

Citaat van: denistel op juni 07, 2021, 13:53:35
je besteld toch op rij en plaats??

Ja en dat is juist het probleem  :_schater

kapseltje

Volgens de site nog ongeveer 250 kaarten beschikbaar. Waarschijnlijk komen er dan nog tientallen kaarten vrij nadat huidige seizoenkaarthouders niet verlengen.

Cambuur Groningen

NEC en Kowet al uitverkocht, blijven we toch een beetje op achterlopen. Ik had eigenlijk verwacht dat ze bij ons ook wel uitverkocht zouden zijn.

Zuid1991

Citaat van: Cambuur Groningen op juni 07, 2021, 17:59:15
NEC en Kowet al uitverkocht, blijven we toch een beetje op achterlopen. Ik had eigenlijk verwacht dat ze bij ons ook wel uitverkocht zouden zijn.
Bij Nec en vooral de Eagles zit de verlengprodudure er al een tijd op.

Eewal

Citaat van: kapseltje op juni 07, 2021, 16:56:16
Volgens de site nog ongeveer 250 kaarten beschikbaar. Waarschijnlijk komen er dan nog tientallen kaarten vrij nadat huidige seizoenkaarthouders niet verlengen.
wie gaat er in vredesnaam niet verlengen dan?

Inferno-058

Citaat van: Eewal op juni 07, 2021, 18:19:16
wie gaat er in vredesnaam niet verlengen dan?
Mensen die verhuizen, krap bij kas zitten, ongeluk hebben gehad bijvoorbeeld.