Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

scc-aaron

Die administratie kosten vond ik toch wel heel typerend voor de huidige organisatie binnen cambuur. Ik heb alles moeten invullen  :rodekaart

Geelblauwstiens

Citaat van: kickandrush op juni 01, 2016, 23:03:03
Ik heb ook nog niet verlengd en zoals het er nu voorstaat ga ik dat ook niet doen, ze denken blijkbaar naast dat ik een geldboom heb staan ook nog eens dat ik helemaal gek wurrde bin. Zolang de pluchelikkers schijt heeft aan hun belangrijkste stakeholders en met 3x modaal naar huis gaat kunne ze mij de boom in.
Dus wanneer we niet waren gedegradeerd had je wel gewoon het geld overgemaakt?

DayDreamer

Citaat van: kickandrush op juni 01, 2016, 23:03:03
Ik heb ook nog niet verlengd en zoals het er nu voorstaat ga ik dat ook niet doen, ze denken blijkbaar naast dat ik een geldboom heb staan ook nog eens dat ik helemaal gek wurrde bin. Zolang de pluchelikkers schijt heeft aan hun belangrijkste stakeholders en met 3x modaal naar huis gaat kunne ze mij de boom in.

Als we nog Eredivisie hadden gespeeld, had je ook verlengt toch?

John Hiatt

Citaat van: kickandrush op juni 01, 2016, 23:03:03
Ik heb ook nog niet verlengd en zoals het er nu voorstaat ga ik dat ook niet doen, ze denken blijkbaar naast dat ik een geldboom heb staan ook nog eens dat ik helemaal gek wurrde bin. Zolang de pluchelikkers schijt heeft aan hun belangrijkste stakeholders en met 3x modaal naar huis gaat kunne ze mij de boom in.

Wie verdient er bij Cambuur 3 x modaal?

denistel

wie het verdient weet ik niet en wie het krijgt ook niet.

Yellow Army

Citaat van: John Hiatt op juni 02, 2016, 09:21:19
Wie verdient er bij Cambuur 3 x modaal?

Vind het eerlijk gezegd niet zo'n rare schatting voor het salaris van onze beide directeuren.
Area 58

wiekie1969

Van de 8300 seizoenkaarthouders hebben tot nu toe 2600 mensen hun eigen plaats verlengd. Dit kan tot 8 juni. Plaats zat dus als je later wilt verlengen.

wiekie1969

Citaat van: sunderland op juni 01, 2016, 19:50:31
Hef nog niet verlengd... Die lapzwanzen

Binne dur meer sunderland ;( ;( ;(

PePe

Citaat van: wiekie1969 op juni 02, 2016, 12:24:04
Van de 8300 seizoenkaarthouders hebben tot nu toe 2600 mensen hun eigen plaats verlengd. Dit kan tot 8 juni. Plaats zat dus als je later wilt verlengen.

Wil je je eigen plek weer, dan moet je snel gaan verlengen, nu het nog kan!!

Zuid1991

Prima aantal 3186!  Mooi doorgaan! |:)

John Hiatt

Citaat van: wiekie1969 op juni 02, 2016, 12:24:04
Van de 8300 seizoenkaarthouders hebben tot nu toe 2600 mensen hun eigen plaats verlengd. Dit kan tot 8 juni. Plaats zat dus als je later wilt verlengen.

Waren 7100 sk houders toch?

Oosttribune

Citaat van: Zuid1991 op juni 02, 2016, 13:02:37
Prima aantal 3186!  Mooi doorgaan! |:)

Nog twee maanden te gaan!!! Moeten zelf ook nog verlengen net als veel anderen, zal de komende dagen zeker richting 4000 gaan. Heb je dan nog veel tijd om richting 5500 kaarten  te gaan.
Hangt ook af van nieuwe spelers, en wellicht nieuwe trainer

Dokkumer

Citaat van: John Hiatt op juni 02, 2016, 13:32:59
Waren 7100 sk houders toch?
Vorige jaren altijd 8.000+ en ook afgelopen seizoen een wachtlijst, dus ik vermoed dat jouw aantal niet correct is.

3.186 is al een mooi aantal, veel vaste supporters die twijfelen krijgen straks toch de kriebels wel en volgende week komen de andere mensen ook aan bod. Ik ga voor 4.500-5.000

DayDreamer

Ons groepje moet ook allemaal nog verlengen, komen nog genoeg bij denk ik. 5500 seizoenskaarthouders moet misschien haalbaar zijn.

Vlampiep

Citaat van: Oosttribune op juni 02, 2016, 13:39:50
Nog twee maanden te gaan!!! Moeten zelf ook nog verlengen net als veel anderen, zal de komende dagen zeker richting 4000 gaan. Heb je dan nog veel tijd om richting 5500 kaarten  te gaan.
Hangt ook af van nieuwe spelers, en wellicht nieuwe trainer
Het maakt inderdaad wel verschil welke trainer er wordt aangesteld en welke spelers er worden vastgelegd.
Het zou mij overigens niet verbazen als bijvoorbeeld Henk terug zou komen, het aantal SK houders zal stijgen tussen de 6000 en 6500.
Maar als, ja als mijn tante klootjes had gehad, was het mijn oom geweest.