Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 14, 2016, 00:38:38
:zwaai  oid was het toch?
Staat die er niet meer tussen? Dan maar  l8l

Vedetski

Citaat van: Dokkumer op mei 14, 2016, 01:00:50

Staat die er niet meer tussen? Dan maar  l8l

Voor de thuisblijvers staan er dit jaar mooi wat kratjes  :jupiler
:koffie

Treb

Ik verleng niet. Het moet ophouden bij €150,-.

Nightmarelwd

Citaat van: Treb op mei 16, 2016, 16:08:57
Ik verleng niet. Het moet ophouden bij €150,-.

Ga je wel iedere thuiswedstrijd bezoeken?
MI-Sider for Life

Treb

Citaat van: Nightmarelwd op mei 16, 2016, 18:09:58
Ga je wel iedere thuiswedstrijd bezoeken?

Nee. Vrijdagavond voetbaltraining.

Cambuur Groningen

Citaat van: Treb op mei 16, 2016, 19:55:21
Nee. Vrijdagavond voetbaltraining.
volgend jaar gewoon weer eredivisie, alles loopt op schema tot nu

Vedetski

#306
Tja, je kunt het ook anders bekijken. Afgelopen jaar betaalde ik €180,-. Dat is met 17 wedstrijden ongeveer €10,50 per thuiswedstrijd. Je hebt elke twee weken een waardige tegenstander en een (gemiddeld genomen) goed gevuld uitvak.

Nu spelen we dus 19 thuiswedstrijden, maar blijft het bedrag gelijk. Dat komt neer op zo'n €9,50 per wedstrijd. Dat scheelt gemiddeld dus grofweg een euro, maar het voetbal wordt relatief ook slechter. Daarnaast speel je driemaal tegen een beloftenteam, wedstrijden die anders gratis zouden moeten zijn. Daarnaast zal niet elke club het uitvak meer dan de helft vol krijgen, en wordt de sfeer (het paradepaardje van de club) er ook niet beter op. Laat staan het verwachte thuisblijven van de successupporters, want dat kun je gewoon incalculeren.

Treb heeft een punt, het blijft een dure hobby, en met het oog op de wedstrijden die ons te wachten staan al helemaal.

Edit: Je kunt natuurlijk kiezen voor de korting op je seizoenkaart, maar dat kan wat mij betreft prima in het transferpotje
:koffie

Zuid1991

Zal deze week de 2000-ste seizoenkaart worden verkocht?

DayDreamer

Citaat van: Zuid1991 op mei 17, 2016, 09:10:51
Zal deze week de 2000-ste seizoenkaart worden verkocht?

Zaten net over de 1000  :_schater

Zuid1991

Vakantiegeld komt eraan hè.
Ik verwacht een update deze week van rond de 2000

Daddy T.

Citaat van: Treb op mei 16, 2016, 16:08:57
Ik verleng niet. Het moet ophouden bij €150,-.
Prijzen zijn idd gewoon te hoog, Noord is komend jaar 190 euro. Kijk eens wat andere clubs vragen op vergelijkbare plek in stadion:

In de regio:
- FCG: 211 euro
- FCZ: 195 euro
- SCH: 190 euro

Jupiler League obv eindstand:
VVV-Venlo: 125 euro
NAC: 193 euro
GAE: 170 euro
Emmen: 110 euro
Volendam: 108 euro

NAC heeft een mooi initiatief van 10 jaar seizoenkaart incl diverse voordelen, wellicht ook iets voor bij ons?  http://www.nac.nl/clubvan1912


Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

okkele

Citaat van: Daddy T. op mei 17, 2016, 14:46:30


In de regio:
- FCG: 211 euro   groningen
- FCZ: 195 euro    zwolle
- SCH: 190 euro   schiermonnikoog?scheveningen?scharnegoutum?


het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Geelblauwstiens


Cor

Citaat van: Vedetski op mei 16, 2016, 21:34:37
Tja, je kunt het ook anders bekijken. Afgelopen jaar betaalde ik €180,-. Dat is met 17 wedstrijden ongeveer €10,50 per thuiswedstrijd. Je hebt elke twee weken een waardige tegenstander en een (gemiddeld genomen) goed gevuld uitvak.

Nu spelen we dus 19 thuiswedstrijden, maar blijft het bedrag gelijk. Dat komt neer op zo'n €9,50 per wedstrijd. Dat scheelt gemiddeld dus grofweg een euro, maar het voetbal wordt relatief ook slechter. Daarnaast speel je driemaal tegen een beloftenteam, wedstrijden die anders gratis zouden moeten zijn. Daarnaast zal niet elke club het uitvak meer dan de helft vol krijgen, en wordt de sfeer (het paradepaardje van de club) er ook niet beter op. Laat staan het verwachte thuisblijven van de successupporters, want dat kun je gewoon incalculeren.

Treb heeft een punt, het blijft een dure hobby, en met het oog op de wedstrijden die ons te wachten staan al helemaal.

Edit: Je kunt natuurlijk kiezen voor de korting op je seizoenkaart, maar dat kan wat mij betreft prima in het transferpotje

Hoe vaak hebben w dit sizoen gewonnen? En om welke prijzen deden we mee? Kans dat we komend seizoen het beter doen en meedoen om de prijzen is groot. Heb ik meer mee dan met waardige tegenstanders.

Geelblauwstiens

En je wil er gewoon bij zijn toch, zoals altijd.
In goede en slechte tijden. Of straks weer aanhaken als we gaan promoveren???
Beetje Verstappen-supporters hier. Nooit F1 kijken en nu allemaal blij.
Cambuur, part of your life