Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Keira

Citaat van: Vlampiep op juli 02, 2016, 12:54:20
Wat ik miste waren de  enthousiaste supporters van Noord die altijd veel lawaai maken.
Het was nu een familie dag veel ouders en kinderen, waar overigens niets mis mee is.
Maar wat was het leuk geweest als Noord bezet was met zingende supporters.
Het was nu ook voor de spelers geen opkomst met veel lawaai en  aanmoedigende supporters. Dus de "afgang" moet je volgens mij zoeken in de aflatende fanatieke aanhang die altijd voor veel sfeer zorgden.

_O_ _O_ |:)

SCCdrachten

Citaat van: Vlampiep op juli 02, 2016, 12:54:20
Wat ik miste waren de  enthousiaste supporters van Noord die altijd veel lawaai maken.
Het was nu een familie dag veel ouders en kinderen, waar overigens niets mis mee is.
Maar wat was het leuk geweest als Noord bezet was met zingende supporters.
Het was nu ook voor de spelers geen opkomst met veel lawaai en  aanmoedigende supporters. Dus de "afgang" moet je volgens mij zoeken in de aflatende fanatieke aanhang die altijd voor veel sfeer zorgden.

lekker makkelijk jonge !! ook nagedacht waarom dat wij er niet zijn  :?

Keira

Citaat van: SCCdrachten op juli 02, 2016, 13:48:30
lekker makkelijk jonge !! ook nagedacht waarom dat wij er niet zijn  :?

Dat weerhoud je toch niet. Blijf je club steunen..

scc-aaron

Ik ben ook altijd boos op de club, er is niks mooiers dan heerlijk boos zijn op de club.  |:) Maar om daarom niet te komen naar de club, dat nooit.

SCCdrachten

Citaat van: Keira op juli 02, 2016, 13:52:25
Dat weerhoud je toch niet. Blijf je club steunen..

waar heb je het over ?? je club steunen met een open dag  8P

Het bestuur van Cambuur hoort een opendag leuk aan te kleden en moet er voor zorgen dat er voor alle lagen supporters vermaak is !
maar het bestuur doet helemaal niks..Ook hebben ze vanuit meerdere hoeken tips gekregen om zo.n dag leuk aan te kleden maar luisteren ho maar ! dus volledig terecht dat de fanetieke aanhang afwezig is  :proost

denistel

leuk voor je de jeugd en al hoe ik niet kon was ik anders ook niet gegaan.

op naar 5 aug dan begint het weer

Vlampiep

Citaat van: SCCdrachten op juli 02, 2016, 13:57:44
waar heb je het over ?? je club steunen met een open dag  8P

Het bestuur van Cambuur hoort een opendag leuk aan te kleden en moet er voor zorgen dat er voor alle lagen supporters vermaak is !
maar het bestuur doet helemaal niks..Ook hebben ze vanuit meerdere hoeken tips gekregen om zo.n dag leuk aan te kleden maar luisteren ho maar ! dus volledig terecht dat de fanetieke aanhang afwezig is  :proost
Dus wegblijven vanwege de pluche zitters? :X






Vlampiep

Citaat van: SCCdrachten op juli 02, 2016, 13:48:30
lekker makkelijk jonge !! ook nagedacht waarom dat wij er niet zijn  :?
Nou ze hebben je gemist hoor. :O

Casuals-lwd

Citaat van: Vlampiep op juli 02, 2016, 14:30:50
Dus wegblijven vanwege de pluche zitters? :X
Nee gewoon lekker meegaan in het beleid zoals jij zegt, dan word het alleen maar erger en erger.

Vlampiep

Citaat van: Casuals-lwd op juli 02, 2016, 15:47:13
Nee gewoon lekker meegaan in het beleid zoals jij zegt, dan word het alleen maar erger en erger.
Weet je, wij zijn geen beleidsmakers maar supporter van deze mooie club.
Beleid maakt het bestuur en daar zijn zij dan ook verantwoordelijk voor.
Ik kom als supporter voor de spelers en absoluut niet voor deze nonono's bestuursleden.


Cor

Citaat van: Casuals-lwd op juli 02, 2016, 15:47:13
Nee gewoon lekker meegaan in het beleid zoals jij zegt, dan word het alleen maar erger en erger.

Een reden verzinnen om niet te gaan is gemakkelijk. Verzin een reden om wel te gaan...

Ronnie tng

Citaat van: Vlampiep op juli 02, 2016, 15:54:10
Weet je, wij zijn geen beleidsmakers maar supporter van deze mooie club.
Beleid maakt het bestuur en daar zijn zij dan ook verantwoordelijk voor.
Ik kom als supporter voor de spelers en absoluut niet voor deze nonono's bestuursleden.

Als je als supporter voor spelers komt, hou je smoel dan over fanatieke supporters.

SCC-J

Citaat van: Vlampiep op juli 02, 2016, 12:54:20
Wat ik miste waren de  enthousiaste supporters van Noord die altijd veel lawaai maken.
Het was nu een familie dag veel ouders en kinderen, waar overigens niets mis mee is.
Maar wat was het leuk geweest als Noord bezet was met zingende supporters.
Het was nu ook voor de spelers geen opkomst met veel lawaai en  aanmoedigende supporters. Dus de "afgang" moet je volgens mij zoeken in de aflatende fanatieke aanhang die altijd voor veel sfeer zorgden.

Was er ook maar iets voor 16+ geregeld?

SCC-J

Citaat van: Vlampiep op juli 02, 2016, 14:31:56
Nou ze hebben je gemist hoor. :O

Net zeg je nog dat je de fanatieke supporters hebt gemist....

DeBruyne

Als je er een oefenwedstrijd aan toevoegd heb je een paar duizend mensen meer op de open dag...