Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

siepelsjeu

Citaat van: mugel op juni 23, 2016, 21:04:57
Geheimzinnig doen over spelers, salarissen en transfersommen kan ik nog heel goed begrijpen.
Maar het aantal supportersplekken en seizoenskaarten zou m.i. zonder gepuzzel direct online beschikbaar moeten zijn. Al was het alleen maar om twijfelaars over de streep te trekken.

Volgens mijn berekening zitten we nu op 4625 seizoenskaarten. (zonder business en comfort plaatsen)
Ik ben benieuwd of ik ver afzit van het aantal dat Cambuur binnenkort gaat presenteren. (dat zou toch eind deze week?)
Einde van de week is bij Cambuur vrijwel altijd begin volgende week

Zuid1991

Wat ik me afvraag, toen we 5500 seizoenkaarten verkochten wat jaren geleden in de eerste divisie; zaten daar de sponsoren-kaarten bij?

Casuals-lwd

Toch wel netjes 4817 skten verkocht volgens de club.

denistel

ja klopt kreeg het net ook door dus bijna 5000 op meer dan een maand voor de
start van de competitie.als het zo door gaat worden het er ongeveer 6.000.

Zuid1991

Zeer netjes dus op een kleine 200 na, bijna 5000!
Nog dikke vette maand, en we halen een mooi aantal!!!!

mindra

Als cambuur nou een goede spits haalt ga je over de 5500 heen.

Cor

Citaat van: mindra op juni 24, 2016, 19:06:08
Als cambuur nou een goede spits haalt ga je over de 5500 heen.

Allemaal successupporters dus  8) :devil

denistel

Citaat van: mindra op juni 24, 2016, 19:06:08
Als cambuur nou een goede spits haalt ga je over de 5500 heen.

su veel goals   :proost

Zuid1991

#608
De graafschap nu op 5000 (inclusief sponsoren geloof ik)
Maar dat komt ook doordat ze veelal gedacht hadden alsnog in de eredivisie te kunnen blijven...
Wij hopelijk ook deze week de 5000....En een spits!

Trouwens volgens mijn laatste telling tikken we de 5000 ook echt aan deze week!


Viper

Loopt het nog een beetje? Iemand een update?

Zuid1991


denistel


Drumfather SCC

Ze hebben wel aan klantenbinding gedaan vandaag  :P

Alleen even bij de spelerspresentatie geweest maar wat een zootje was dat; Een rookkanon wat halverwege ophoud en dan gaan ze er nog mee door, ballonbogen die instorten, een loper die vertrapt op het veld ligt, weinig enthousiasme bij de spelers, geen leuke verhaaltjes maar enkel een naam

Nee; Als het zo karig en amateuristisch moet kun je beter ophouden met de OD

De teleurstelling van de JL is zeker toegeslagen

Vlampiep

Citaat van: Drumfather SCC op juli 02, 2016, 11:53:35
Ze hebben wel aan klantenbinding gedaan vandaag  :P

Alleen even bij de spelerspresentatie geweest maar wat een zootje was dat; Een rookkanon wat halverwege ophoud en dan gaan ze er nog mee door, ballonbogen die instorten, een loper die vertrapt op het veld ligt, weinig enthousiasme bij de spelers, geen leuke verhaaltjes maar enkel een naam

Nee; Als het zo karig en amateuristisch moet kun je beter ophouden met de OD

De teleurstelling van de JL is zeker toegeslagen
Wat ik miste waren de  enthousiaste supporters van Noord die altijd veel lawaai maken.
Het was nu een familie dag veel ouders en kinderen, waar overigens niets mis mee is.
Maar wat was het leuk geweest als Noord bezet was met zingende supporters.
Het was nu ook voor de spelers geen opkomst met veel lawaai en  aanmoedigende supporters. Dus de "afgang" moet je volgens mij zoeken in de aflatende fanatieke aanhang die altijd voor veel sfeer zorgden.