Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

RotterdamLeeuwarden

Kom op Okkele, heb vertrouwen. In 2008-2009 deed Cambuur ook het onmogelijke door in de top drie te eindigen na een paar lamlendige jaren.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

thankyou

Citaat van: Cor op mei 17, 2016, 22:27:08
Precies mijn punt. Je gaat naar Cambuur voor Cambuur. En wanneer het ere was gebleven had iedereen op de 1 of andere manier het geld ervoor bij elkaar gekregen. Nu wordt het bestuur, de jupiler en wat er maar meer is gebruikt als excuus. Ik heb nu drie keer een degradatieseizoen meegemaakt en veel slechter dan dat kun je bijna niet meemaken. Klotevoetbal met weinig succes, een morrende achterban, schelden op het bestuur en de spelers, waardeloos. Alleen een seizoen onder Kistemaker eindigend op de laatste plaats was nog triester. Maar geen seizoenkaart kopen? Kom op zeg.
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Lore

Citaat van: Geelblauwstiens op mei 17, 2016, 22:14:52
We halen twee dingen doorelkaar. De hoogte van het bedrag en the value for money gedachte.
Want het bedrag was toch, mochten we in de eredivisie waren gebleven, hetzelfde? Of heeft iedereen plotseling een minder goed betaalde baan door de degradatie.
Verder (ver)oordeel ik niets en niemand en respecteer ieders keuze. Maar hou wel van goede objectieve argumenten, die uiteindelijk voor ieder persoonlijk doorslaggevend zijn in zijn/haar beslissing.

Ik had het niet beter kunnen omschrijven!  _O_

Dokkumer

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op mei 18, 2016, 06:59:14
Kom op Okkele, heb vertrouwen. In 2008-2009 deed Cambuur ook het onmogelijke door in de top drie te eindigen na een paar lamlendige jaren.
Dat was niet het onmogelijke, maar Riedstra die bepaalde dat we weer naar de Eredivisie moesten. Daarom ook die dure jongens allemaal en het hele verhaal naderhand.

Dokkumer

Citaat van: Geelblauwstiens op mei 17, 2016, 22:14:52
We halen twee dingen doorelkaar. De hoogte van het bedrag en the value for money gedachte.
Want het bedrag was toch, mochten we in de eredivisie waren gebleven, hetzelfde? Of heeft iedereen plotseling een minder goed betaalde baan door de degradatie.
Verder (ver)oordeel ik niets en niemand en respecteer ieders keuze. Maar hou wel van goede objectieve argumenten, die uiteindelijk voor ieder persoonlijk doorslaggevend zijn in zijn/haar beslissing.
Laatste 3 jaar geen sk gehad, nu wil ik er wel weer een. Liefst ook met mijn zoon natuurlijk. Het wordt moeilijk, maar ach het zal uiteindelijk wel weer loslopen.

okkele

Citaat van: Dokkumer op mei 18, 2016, 08:41:52
Dat was niet het onmogelijke, maar Riedstra die bepaalde dat we weer naar de Eredivisie moesten. Daarom ook die dure jongens allemaal en het hele verhaal naderhand.
de degradatie van toen zat m ook in het gratis de deur uitlopen van topspelers vanwege hun contracten.
een les die nooit blijft hangen blijkbaar.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Bubba

De vrijdagavond blijft een rotavond. Heel veel amateurs moeten dan trainen en ikzelf heb sinds twee jaar een eigen zaak met op vrijdagavond koopavond. Ik heb al zo'n 40 jaar een seizoenkaart maar na enige twijfel, heb ik besloten om toch maar weer te verlengen. Ik wil mijn plekje tussen familie en vrienden op de tribune niet kwijtraken. Ik pak uiteindelijk misschien maar een paar wedstrijdjes mee (op de andere wedstrijddagen) maar op de dagen dat ik niet kan, kan er altijd iemand anders op mijn kaart (wie weet vinden ze het nog leuk ook  8)). Ik vind trouwens de prijzen wel belachelijk hoog voor Jupilerleague voetbal en omdat ik met de familie ga verlengen kost dit mij een rib uit mijn lijf en is het dus wachten op het vakantiegeld (van de vrouw).
Noord, zuid, oost, west, ik fien ut allemaal wel best.

Collingwood

Inmiddels hebben 1602 mensen hun seizoenkaart verlengd.
Kalmte alleen kan u redden.

sccambuurlwdd

Is dat eigenlijk veel of weinig voor dit moment?

Casuals-lwd


Zuid1991

Ik denk niet onaardig.
Als je bijvoorbeeld ziet dat de verlenging van scc kaarten iets meer dan 2 weken is gestart, en n.e.c, een eredivisieclub gister net de 1000 is gepasseerd. Dan doen we dat toch goed?
Op naar de 5000!

michello

#341
Er gaan nog genoeg verlengen.. Vakantiegeld is bij velen nog niet binnen... Als we 5.000 zouden halen zitten we nu al bijna al op 1/3.
Zaak is om z.s.m dat nieuwe stadion rond te krijgen, want dan gaan er ook mensen die twijfelen toch één nemen, om zeker te zijn van een plek in het nieuwe onderkomen.
( heb hier al verscheidende mensen over gehoord.)

denistel

1600 is een mooi aantal toch tis nog steeds maar mei.als zo door gaat heb je eind van de maand 2.000 of meer
dat halen veel clubs bij hun wedstrijden niet eens.mooi zo door gaan richting de 5000.

Dokkumer

Citaat van: Collingwood op mei 18, 2016, 13:49:25
Inmiddels hebben 1602 mensen hun seizoenkaart verlengd.
Nieuwe sk houders kunnen zich pas na 9 juni melden toch? Dan vind ik dit zeker een knap aantal, aangezien voor het gros van de supporters het vakantiegeld nog niet eens binnen is en pas in juni komt (we zijn toch bijna allemaal steuntrekkers :devil)

Collingwood

Citaat van: Dokkumer op mei 18, 2016, 14:23:48
Nieuwe sk houders kunnen zich pas na 9 juni melden toch? Dan vind ik dit zeker een knap aantal, aangezien voor het gros van de supporters het vakantiegeld nog niet eens binnen is en pas in juni komt (we zijn toch bijna allemaal steuntrekkers :devil)

Dat klopt! Vind het zelf zeker geen slecht aantal op dit moment (voornamelijk ivm vakantiegeld), maar hopelijk loopt het nog verder op.
Kalmte alleen kan u redden.