Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Mario een top idee ik ga zeker een geld bedrag overmaken  :thumbsup

douwelwd

Citaat van: mario op mei 20, 2022, 12:25:17
Medesupporters.

De afgelopen Jaren hebben veel mensen het financieel erg lastig gehad. Na de corona periode hebben we nu te maken met torenhoge inflatie en, voor menigeen, niet meer te betalen energieprijzen. Zaken van levensbelang en waar je in principe niet op kunt bezuinigen. Veel trouwe supporters zullen hier ook last van hebben en moeten noodgedwongen, na jarenlang trouwe supporter te zijn geweest, met pijn in het hart afscheid moeten nemen van hun vaste plekje in het stadion.
Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik niet hoef te bezuinigen om mijn seizoenkaart en ben best bereid mee te betalen aan iemand anders zijn kaart die dat noodgedwongen wel zou moeten doen. Wanneer er meer supporters zijn die er zo over denken kunnen wij een aantal supporters erg blij maken.

Is het een idee dat we een solidariteitsfonds oprichten waar medesupporters een bijdrage in kunnen doen ten behoeve van de supporters die financieel niet meer in staat zijn een kaart te nemen.
Een dergelijk fonds zou beheerd moeten worden door de Kern van Cambuur/Cambuur Culture of nog liever Cambuur zelf. Alleen zij hebben informatie over supporters die met pijn in het hart af moeten haken. Welke criteria er zou moeten gelden en hoe dit verder ingevuld zou moeten worden staat open voor discussie. Ik ben in eerste instantie alleen erg benieuwd of er meer mensen zijn die een bijdrage in een dergelijk solidariteitsfonds zouden willen stoppen. Wellicht zouden we de gemeente ook kunnen vragen om ook een bedrag in het solidariteitsfonds te stoppen.

Wat een fantastisch idee...
wat god er niet in gestopt heeft, haalt de fotograaf er niet uit

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Zuid1991 op mei 20, 2022, 16:04:03
Fantastisch idee! Volksclub! |:)

Heb je al een update aantal verkochte seizoenskaarten? :D
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Zuid1991

#1805
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 20, 2022, 22:36:14
Heb je al een update aantal verkochte seizoenskaarten? :D
Nog niet, komt namelijk oek nog een extra cambuur online vak in stadion met lui die niet zelf een grap kenne bedenken. :insane

On topic: trouwens wat een drama om online te verlengen...
Je bent eigenlijks gedwongen om naar de administratie te gaan.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Zuid1991 op mei 21, 2022, 07:56:47
Nog niet, komt namelijk oek nog een extra cambuur online vak in stadion met lui die niet zelf een grap kenne bedenken. :insane
Nou dat vak is zo uitverkocht lijkt me

Citaat van: Zuid1991 op mei 21, 2022, 07:56:47
On topic: trouwens wat een drama om online te verlengen...
Je bent eigenlijks gedwongen om naar de administratie te gaan.
Ik mag hopen van niet...
Henk, held, bedankt

Bernardo

Citaat van: Zuid1991 op mei 21, 2022, 07:56:47

On topic: trouwens wat een drama om online te verlengen...
Je bent eigenlijks gedwongen om naar de administratie te gaan.

Want? Was bij mij in 1 minuut klaar, ging heel simpel.

Noordcambuur

Is er al iets bekend over de actie van Mario.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Bernardo op mei 21, 2022, 12:26:47
Want? Was bij mij in 1 minuut klaar, ging heel simpel.

Bij mij ook ! Allen ik had geen mooie banner in mn bevestigings mail, maar ben er lekker weer bij straks ! |:)

mario

Citaat van: Noordcambuur op mei 22, 2022, 19:21:05
Is er al iets bekend over de actie van Mario.
Nee, ik ben er nog mee bezig maar idd haast is wel geboden.
2 jaar geleden met de corona werden alle supporters gevraagd de club te steunen met de aanschaf van 1,5 seizoenskaart. Iets vergelijkbaars mbt het solidariteitsfonds zouden we nu ook moeten doen. Niet om 1,5 seizoenskaart aan te schaffen maar bij de aankoop van je seizoenskaart zou je gevraagd kunnen worden om vrijwillige bijdrage te leveren aan het solidariteitsfonds. Een dergelijk fonds is ook in het belang van Cambuur zelf. Om een groot draagvlak te creeren is de medewerking van Cambuur van groot belang. Is er iemand die de juiste contacten bij de club heeft of eens een gesprek met Zoltan zou kunnen initieren. Ik wil hier verder best aan mee werken en bij een gesprek aanwezig zijn.
Bij de juiste aanpak zou dit best wel eens kunnen werken.

maikcambuur

Citaat van: mario op mei 23, 2022, 10:34:49
Nee, ik ben er nog mee bezig maar idd haast is wel geboden.
2 jaar geleden met de corona werden alle supporters gevraagd de club te steunen met de aanschaf van 1,5 seizoenskaart. Iets vergelijkbaars mbt het solidariteitsfonds zouden we nu ook moeten doen. Niet om 1,5 seizoenskaart aan te schaffen maar bij de aankoop van je seizoenskaart zou je gevraagd kunnen worden om vrijwillige bijdrage te leveren aan het solidariteitsfonds. Een dergelijk fonds is ook in het belang van Cambuur zelf. Om een groot draagvlak te creeren is de medewerking van Cambuur van groot belang. Is er iemand die de juiste contacten bij de club heeft of eens een gesprek met Zoltan zou kunnen initieren. Ik wil hier verder best aan mee werken en bij een gesprek aanwezig zijn.
Bij de juiste aanpak zou dit best wel eens kunnen werken.

Wellicht dat je Zoltan via twitter kan benaderen??

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: mario op mei 23, 2022, 10:34:49
Nee, ik ben er nog mee bezig maar idd haast is wel geboden.
2 jaar geleden met de corona werden alle supporters gevraagd de club te steunen met de aanschaf van 1,5 seizoenskaart. Iets vergelijkbaars mbt het solidariteitsfonds zouden we nu ook moeten doen. Niet om 1,5 seizoenskaart aan te schaffen maar bij de aankoop van je seizoenskaart zou je gevraagd kunnen worden om vrijwillige bijdrage te leveren aan het solidariteitsfonds. Een dergelijk fonds is ook in het belang van Cambuur zelf. Om een groot draagvlak te creeren is de medewerking van Cambuur van groot belang. Is er iemand die de juiste contacten bij de club heeft of eens een gesprek met Zoltan zou kunnen initieren. Ik wil hier verder best aan mee werken en bij een gesprek aanwezig zijn.
Bij de juiste aanpak zou dit best wel eens kunnen werken.

Ik stuur je even een pb
Henk, held, bedankt

weestwel

#1813
Citaat van: hobbes op mei 20, 2022, 11:26:51
https://www.cambuurseizoenkaart.nl/

Kaartprijzen blijven gelijk, best netjes.

Godzijdank. En idd heel netjes van de club, ze hadden er ook gewoon wat tientjes bovenop kunnen doen.

maikcambuur

Citaat van: weestwel op mei 23, 2022, 11:49:42
Godzijdank. En idd heel netjes van de club, ze hadden er ook gewoon wat tientjes bovenop kunnen doen.

Zeker netjes. Voor Cambuur zullen de kosten gezien de torenhoge inflatie ook alleen maar toenemen. Ik had zelf een prijsverhoging verwacht, dus dit is zeer goed gedaan door de club. Mag ook wel eens gezegd worden.