Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur


Zuid1991

Wanneer start de verlenging van de seizoenkaarten?
Eagles al begonnen en zo goed als uitverkocht.

En lijkt mij m.b.t commercieel oogpunt ook wel slim als de club een wachtlijst aanmaakt met potenti?le nieuwe seizoenkaarten i.v.m het nieuwe stadion over een jaar.

Noordcambuur

Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt over wanneer wij de seizoenkaarten kunnen verlengen.

sk13


Lore

Citaat van: sk13 op mei 15, 2022, 23:03:28
Over 1a2 weken vlgs mij.

Wat voor strategie zou daar achter zitten? Voelt een beetje alsof je het ijzer niet smeedt als het heet is.

Destroyer

Wat maakt het uit, nu of over twee weken... We kopen ze toch wel.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Lore

Citaat van: Destroyer op mei 16, 2022, 09:17:19
Wat maakt het uit, nu of over twee weken... We kopen ze toch wel.

Nou, dat lijkt mij nogal een arrogante houding als verkopende partij. Ik neem aan dat Cambuur na denkt over de beste strategie om seizoenkaarten te verkopen en ik ben gewoon op zoek naar hun argumentatie.

zeewolde

Misschien wachten tot eredivisie helemaal zeker is en iedereen het vakantiegeld binnen heeft?

janou

Citaat van: zeewolde op mei 16, 2022, 09:56:44
Misschien wachten tot eredivisie helemaal zeker is en iedereen het vakantiegeld binnen heeft?

24 mei is uitbetaling studiefinanciering!  :proost

Specuveter

Net mail gehad.
Einde vd week meer nieuws over seizoenskaart.

sunderland

Citaat van: Specuveter op mei 16, 2022, 12:58:40
Net mail gehad.
Einde vd week meer nieuws over seizoenskaart.
Skitterende foto in die mail.Must maar es inzoomen

Lore

Citaat van: zeewolde op mei 16, 2022, 09:56:44
Misschien wachten tot eredivisie helemaal zeker is en iedereen het vakantiegeld binnen heeft?

Hmmm, niet aan gedacht. Maar dat zou het zo kunnen zijn.

weestwel

Citaat van: zeewolde op mei 16, 2022, 09:56:44
Misschien wachten tot eredivisie helemaal zeker is en iedereen het vakantiegeld binnen heeft?

Hier helaas door omstandigheden geen vakantiegeld. Wel nog een aanvraag energiecompensatie in de molen. En anders het komende seizoen maar op wat uitwedstrijden richten mocht het financieel niet mogelijk zijn om een sk aan te schaffen.

Bernardo


hobbes