Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

michello

Er zijn er momenteel 1000 verkocht en er zijn maar liefst 960! aanvragen voor de wachtlijst. Ik had niet gedacht dat het nu al zoveel zou zijn.  :thumbsup

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: michello op mei 23, 2022, 12:02:17
Er zijn er momenteel 1000 verkocht en er zijn maar liefst 960! aanvragen voor de wachtlijst. Ik had niet gedacht dat het nu al zoveel zou zijn.  :thumbsup
hoe lang hebben we eigenlijk de tijd om te verlengen. Heb geen mail gehad trouwens
Henk, held, bedankt

Bernardo

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 23, 2022, 12:05:55
hoe lang hebben we eigenlijk de tijd om te verlengen. Heb geen mail gehad trouwens

Tot woensdag 29 juni, 12 uur.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Scc4-ever

Ik heb ook allang verlengd weer. Je mut opschieten t gaat rap .

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Scc4-ever op mei 23, 2022, 14:00:55
Ik heb ook allang verlengd weer. Je mut opschieten t gaat rap .

tied sat
Henk, held, bedankt

Scc4-ever


Collingwood

2013 mensen die al verlengd hebben, en al 1100 op de wachtlijst. Dat nieuwe stadion wordt straks ook wel gevuld.  :proost
Kalmte alleen kan u redden.

Zuid1991

Binne nu over de 3000 en 1200 op wachtlijst. Wachten mensen langer met verlengen?
Tis natuurlijk nog ruim 3 weken voordat verlengperiode erop zit. Maar die resterende 4000 gaan toch wel de deur uit? |:)


Eewal

Citaat van: Zuid1991 op juni 05, 2022, 11:58:04
Binne nu over de 3000 en 1200 op wachtlijst. Wachten mensen langer met verlengen?
Tis natuurlijk nog ruim 3 weken voordat verlengperiode erop zit. Maar die resterende 4000 gaan toch wel de deur uit? |:)
jij hebt geen werk meer hier. De komende jaren zal ons stadion uitverkocht zijn, ook in het nieuwe stadion. Iedereen wil dat meemaken.

Zuid1991

Citaat van: Eewal op juni 05, 2022, 12:15:21
jij hebt geen werk meer hier. De komende jaren zal ons stadion uitverkocht zijn, ook in het nieuwe stadion. Iedereen wil dat meemaken.
Dat suh geweldig wesuh.
Focus ik mij op de hoeveelheid lege stoeltjes bij dkv de komende jaren. :_schater

Eewal

 :0=
Citaat van: Zuid1991 op juni 05, 2022, 12:18:04
Dat suh geweldig wesuh.
Focus ik mij op de hoeveelheid lege stoeltjes bij dkv de komende jaren. :_schater
wat mjj betreft zit dat ook helemaal vol, dan zitten dat soort mensen in ieder geval niet bij ons. Wij hebben supporters, daar zitten best veel toeschouwers.

Zuid1991

Ja, daar hest um weer denken jum. :_schater
Maar wurd wel weer tied voor een seizoenkaart tussenstand.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Zuid1991 op juni 14, 2022, 10:30:43
Ja, daar hest um weer denken jum. :_schater
Maar wurd wel weer tied voor een seizoenkaart tussenstand.
Nee hoor, dit topic is jouw tweede huis, O koning van de bezettingsgraad
Henk, held, bedankt

Zuid1991

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 14, 2022, 11:21:39
Nee hoor, dit topic is jouw tweede huis, O koning van de bezettingsgraad
Wil ik oek een  w:)