Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Nightmarelwd

Citaat van: De Gast op april 25, 2016, 17:25:20
Ben dr wel klaar mee. Niks seizoenkaart voor die prijs onder de huidige technische mensen. Mijn hele Cambuur gevoel is aan diggelen geholpen :R

Ik heb nog nooit getwijfeld om een seizoenkaart aan te schaffen. Ook nu niet.

De seizoenen in de JL waren niet om aan te zien. Prijs seizoenkaart 175,00.
MI-Sider for Life

El Ma-kri-niii

Citaat van: De Gast op april 25, 2016, 17:25:20
Ben dr wel klaar mee. Niks seizoenkaart voor die prijs onder de huidige technische mensen. Mijn hele Cambuur gevoel is aan diggelen geholpen :R
Ik laat me mijn Cambuurgevoel niet afnemen door een stel passanten.

gewoon een fan

Citaat van: De Gast op april 25, 2016, 17:25:20
Ben dr wel klaar mee. Niks seizoenkaart voor die prijs onder de huidige technische mensen. Mijn hele Cambuur gevoel is aan diggelen geholpen :R

En daar is de eerste succes supporter die het stadion verlaat  :X

Een rib uit mijn lijf maar er komen hier weer twee seizoenkaarten  :thumbsup

Bernardo

Blijf het raar vinden dat de prijzen niet mee zakken. Belachelijk dat je maar 12 euro minder betaald voor de Jupiler League. Volgend jaar iets van 228, terwijl laatste jaar JL betaalde ik 17. Maar goed, de kaart komt er wel weer.  :proost

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bernardo op april 25, 2016, 17:54:24
Volgend jaar iets van 228, terwijl laatste jaar JL betaalde ik 17.

Dat is inderdaad een vriendenprijsje  :proost :proost
Henk, held, bedankt

Vlampiep

Heb mijn seizoenskaart weer verlengd en denk al weer met plezier aan het jaar dat we kampioen werden.
Nu kunnen we weer meedoen voor het kampioenschap of promotie via de na competitie, want het lijkt mij onmogelijk dat er zondag iets te halen valt in Eindhoven.

gewoon een fan

Citaat van: Bernardo op april 25, 2016, 17:54:24
Blijf het raar vinden dat de prijzen niet mee zakken. Belachelijk dat je maar 12 euro minder betaald voor de Jupiler League. Volgend jaar iets van 228, terwijl laatste jaar JL betaalde ik 17. Maar goed, de kaart komt er wel weer.  :proost

Zoals ik al schreef een rib uit mijn lijf maar ik blijf maar denken, meer geld naar de club, mogelijk betere spelers etc.. dat verzacht een beetje de in mijn ogen ook wel behoorlijke prijzen  :proost

El Ma-kri-niii

Ik betaal straks een tientje per wedstrijd. Vind ik niet gek. De prijzen voor West en Oost vind ik wél maf. Zo'n 270 euro, is echt veel te duur voor de JL.

Oosttribune

Het maakt niet uit wat het kost, die kaart komt er. 25 jaar een kaart in goede en slechte tijden, en die vijf procent korting mogen ze hebben.

Snap prima dat het veel geld is voor veel mensen, maar ik ben blij dat de prijzen zo blijven. De club heeft geld nodig om een selectie op niveau neer te zetten in de Juup. Volgend jaar om de titel spelen in een stadion met gemiddeld 8000-9000 man!! Bij elke degradant is het na degradatie nog vol, dus hier ook!!

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Oosttribune op april 25, 2016, 19:51:23
Het maakt niet uit wat het kost, die kaart komt er. 25 jaar een kaart in goede en slechte tijden, en die vijf procent korting mogen ze hebben.

Snap prima dat het veel geld is voor veel mensen, maar ik ben blij dat de prijzen zo blijven. De club heeft geld nodig om een selectie op niveau neer te zetten in de Juup. Volgend jaar om de titel spelen in een stadion met gemiddeld 8000-9000 man!! Bij elke degradant is het na degradatie nog vol, dus hier ook!!

Jaa dat klopt wel wat je zegt maar de kunst is om zon selectie op niveau te krijgen.
Met die van der Vegt als hoofd inkoper kun je net zo goed je centen aan de schiettent op de kermis geven.

Cor

Citaat van: De Gast op april 25, 2016, 17:25:20
Ben dr wel klaar mee. Niks seizoenkaart voor die prijs onder de huidige technische mensen. Mijn hele Cambuur gevoel is aan diggelen geholpen :R

Dat verbaast me nu dus helemaal niks  :_schater :_schater Mogelijk kom je ook weer terug op het forum wanneer we weer in de ere spelen? Seizoenkaart altijd, Cambuur altijd, ook als het kut gaat. Want stel je voor dat we een topselectie krijgen, waar moeten we dan op schelden. Maar je verschuilen achter de TS om geen SK aan te schaffen... Gloryhunter noem ik dat.

PePe

Ik heb zeer grote twijfel omtrent verlengen, na 35 jaar.

Dokkumer

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op april 25, 2016, 19:58:40
Jaa dat klopt wel wat je zegt maar de kunst is om zon selectie op niveau te krijgen.
Met die van der Vegt als hoofd inkoper kun je net zo goed je centen aan de schiettent op de kermis geven.
Sluit me op.. De kermis is hier net gearriveerd :devil

Yellow Army

Area 58

Cor

Citaat van: PePe op april 25, 2016, 20:37:13
Ik heb zeer grote twijfel omtrent verlengen, na 35 jaar.

Tuurlijk niet juh. In goede en in slechte tijden, het geel en blauw zit in het bloed!