Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Geelblauwstiens

Ik heb het cynisme uit de post denk ik wel goed begrepen.
Ik denk dat er enorm maar dan ook enorm veel draagvlak is onder de 15.000 supporters komend jaar om de stompzinnige figuren die dit soort liedjes menen te zingen, te negeren.
Heeft niets met onze eigen club te maken en is gewoon niet okay om dit onder begeleiding van een trommelaar door het stadion te schreeuwen. Hoop echt op aanmoedigende liederen ipv je te spiegelen aan vergane doffe ouwe meuk dertig kilometer verder op. Negeren die bende en van eigen kracht uitgaan.

michello

Citaat van: Geelblauwstiens op juni 01, 2026, 20:21:23
Ik heb het cynisme uit de post denk ik wel goed begrepen.
Ik denk dat er enorm maar dan ook enorm veel draagvlak is onder de 15.000 supporters komend jaar om de stompzinnige figuren die dit soort liedjes menen te zingen, te negeren.
Heeft niets met onze eigen club te maken en is gewoon niet okay om dit onder begeleiding van een trommelaar door het stadion te schreeuwen. Hoop echt op aanmoedigende liederen ipv je te spiegelen aan vergane doffe ouwe meuk dertig kilometer verder op. Negeren die bende en van eigen kracht uitgaan.


We zijn pas 1 dag heen in juni, maar wat mij betreft nu al post van de maand.  :proost

Johan-12

Citaat van: Geelblauwstiens op juni 01, 2026, 20:21:23
Ik heb het cynisme uit de post denk ik wel goed begrepen.
Ik denk dat er enorm maar dan ook enorm veel draagvlak is onder de 15.000 supporters komend jaar om de stompzinnige figuren die dit soort liedjes menen te zingen, te negeren.
Heeft niets met onze eigen club te maken en is gewoon niet okay om dit onder begeleiding van een trommelaar door het stadion te schreeuwen. Hoop echt op aanmoedigende liederen ipv je te spiegelen aan vergane doffe ouwe meuk dertig kilometer verder op. Negeren die bende en van eigen kracht uitgaan.
Post van de maand  _O_

Dat K-gezang vind ik het dieptepunt in dik 20 jaar dat ik bij de club kom.
Hst is triest gedoe. En dat alleen afzetten tegen een andere club is puur Calimero gedrag.
Gewoon mee kappen!

michello

8.824 seizoenskaarten verkocht, de verplaatsers mogen nog en daarna nog de 2200 op de wachtlijst. Meeste seizoenskaarten ooit gaan we dus we aantikken.

Destroyer

Citaat van: Geelblauwstiens op juni 01, 2026, 20:21:23
Ik heb het cynisme uit de post denk ik wel goed begrepen.
Ik denk dat er enorm maar dan ook enorm veel draagvlak is onder de 15.000 supporters komend jaar om de stompzinnige figuren die dit soort liedjes menen te zingen, te negeren.
Heeft niets met onze eigen club te maken en is gewoon niet okay om dit onder begeleiding van een trommelaar door het stadion te schreeuwen. Hoop echt op aanmoedigende liederen ipv je te spiegelen aan vergane doffe ouwe meuk dertig kilometer verder op. Negeren die bende en van eigen kracht uitgaan.

_O_ Vreselijk idd. Zing voor je club en je spelers!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

zeewolde

En er zouden zoveel afhakers zijn....

JSE

Simpele rekensom.

9000 kaarten verkocht nu ex sponsoren.

15.000 - 9.000 (verlengd) - 750 (uitvak) - 2.500 (wachtlijst) = 2750 ruimte voor sponsoren en vrije verkoop?

Op naar staanplaatsen op Noord en 400 plekken extra door in te schuiven op de sponsor tribune! Gas der op!

CambuurArnhem

Wel jammer dat als ik wil verplaatsen, ik naar Lwd moet komen (maar wie gaat er dan ook in Arnhem wonen). Zonder op dit moment te weten wat de beschikbare andere plekken zijn. Vorig seizoen kon het volgens mij via de site/mail.

JSE

Citaat van: CambuurArnhem op juni 03, 2026, 23:23:51
Wel jammer dat als ik wil verplaatsen, ik naar Lwd moet komen (maar wie gaat er dan ook in Arnhem wonen). Zonder op dit moment te weten wat de beschikbare andere plekken zijn. Vorig seizoen kon het volgens mij via de site/mail.

Vorig jaar hetzelfde. Je kon eventueel ook iemand anders langs het stadion sturen toen.


Poetser

Het stadion is al te klein. Gooi die hoeken maar dicht.

sunderland

Citaat van: JSE op juni 03, 2026, 21:43:29
Simpele rekensom.

9000 kaarten verkocht nu ex sponsoren.

15.000 - 9.000 (verlengd) - 750 (uitvak) - 2.500 (wachtlijst) = 2750 ruimte voor sponsoren en vrije verkoop?

Op naar staanplaatsen op Noord en 400 plekken extra door in te schuiven op de sponsor tribune! Gas der op!
staanplaatsen zou niet kunnen omdat de constructie dat niet aankan. Daar gaat niemand (bestuur, gemeente en veiligheid)zijn vingers aan branden?.

janou

Citaat van: Poetser op juni 04, 2026, 08:31:48
Het stadion is al te klein. Gooi die hoeken maar dicht.

En dan over 3 jaar als we een keer gedegradeerd zijn met 8000 man op de tribune in een stadion van 17000. Laten we dit eerst maar 10 jaar elk jaar vol krijgen. Liever elke keer helemaal vol dan vaak lege plekken.

Westerpark

Citaat van: janou op juni 04, 2026, 09:15:07
En dan over 3 jaar als we een keer gedegradeerd zijn met 8000 man op de tribune in een stadion van 17000. Laten we dit eerst maar 10 jaar elk jaar vol krijgen. Liever elke keer helemaal vol dan vaak lege plekken.

Inderdaad. Er is bovendien geen geld voor.

Mp

Citaat van: sunderland op juni 04, 2026, 08:46:36
staanplaatsen zou niet kunnen omdat de constructie dat niet aankan. Daar gaat niemand (bestuur, gemeente en veiligheid)zijn vingers aan branden?.

Wel jammer dat daar niet op geanticipeerd is om mogelijkheden in de toekomst open te houden. DKV gaat nu ook een deel sta tribune maken. Scheelt toch weer plekken.

hobbes

Citaat van: sunderland op juni 04, 2026, 08:46:36
staanplaatsen zou niet kunnen omdat de constructie dat niet aankan. Daar gaat niemand (bestuur, gemeente en veiligheid)zijn vingers aan branden?.

Fijn idee aangezien het grootste deel al staat op Noord