Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: Zuid1991 op juli 25, 2016, 12:07:27
Op hoeveel seizoenkaarten zitten we nu?
Iemand enig idee?

Wat is de meerwaarde om dit te weten?
Als je er zelf maar weer bij bent toch!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Yellow Army

Citaat van: Zuid1991 op juli 25, 2016, 15:01:32
Zou het bij jullie ook in het hoofd opkomen dat ik dat al gedaan heb, en ze daar geen antwoord op geven?

Een telegram dan?
Area 58

weestwel

Citaat van: Zuid1991 op juli 25, 2016, 15:01:32
Zou het bij jullie ook in het hoofd opkomen dat ik dat al gedaan heb, en ze daar geen antwoord op geven?

Een teken dat ze bij de administratie ook een beetje moe van jou beginnen te worden.

mugel

Citaat van: Zuid1991 op juli 25, 2016, 13:09:26
Vraag het niet elke dag, ben gewoon geïnteresseerd hoe het loopt.
En ben niet in gelegenheid om naar de administratie te gaan.
Er is misschien wel iemand op het forum die het weet.
Zo, niet, dan niet. En anders reageer je toch gewoon niet?

5067 zonder sponsoren e.d.

SCC-J

Citaat van: Zuid1991 op juli 25, 2016, 15:01:32
Zou het bij jullie ook in het hoofd opkomen dat ik dat al gedaan heb, en ze daar geen antwoord op geven?
Als ze het daar niet weten waarom dan wel hier op het forum?

Zuid1991

Citaat van: weestwel op juli 25, 2016, 18:24:28
Een teken dat ze bij de administratie ook een beetje moe van jou beginnen te worden.
:_schater Nou dan vallen ze in een zomerslaap als ze al dat wijven gekibbel, en het elkaar naar de mond praten gehalte hier soms lezen.

carlo de leeuw

Citaat van: Zuid1991 op juli 25, 2016, 20:10:57
:_schater Nou dan vallen ze in een zomerslaap als ze al dat wijven gekibbel, en het elkaar naar de mond praten gehalte hier soms lezen.
:_schater

jeff


Marc S

Ik stel een ouderwetse kleitablet voor, niet door het raam gooien dat kost weer een paar centen. Gewoon gegrafeerd en al op de mat leggen.

Dokkumer

Citaat van: Marc S op juli 26, 2016, 13:22:54
Ik stel een ouderwetse kleitablet voor, niet door het raam gooien dat kost weer een paar centen. Gewoon gegrafeerd en al op de mat leggen.
Uiteraard wel in Sanskriet geschreven. Kom je er niet uit, dan mag je altijd ons talenwonder :clint om hulp vragen.

Yellow Army

Maarre ontopic... weet iemand hoeveel sk's er inmiddels zijn verkocht?
Area 58

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Yellow Army op juli 26, 2016, 18:00:11
Maarre ontopic... weet iemand hoeveel sk's er inmiddels zijn verkocht?

Ik verkoop de mijne niet! :devil

mugel

Citaat van: Yellow Army op juli 26, 2016, 18:00:11
Maarre ontopic... weet iemand hoeveel sk's er inmiddels zijn verkocht?

5097 (zonder sponsors)
30 erbij sinds gisteren ongeveer zelfde tijd. Ga zo door mensen!  |:)

zeewolde

 |:)
Citaat van: Yellow Army op juli 26, 2016, 18:00:11
Maarre ontopic... weet iemand hoeveel sk's er inmiddels zijn verkocht?
Dat weet Zuid1991 wel :insane