Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Zuid1991

 |:) gas gevuh de komende weken met de verkoop!
Op naar de 5500 inderdaad.

Gasgeve

5000 kaarten zijn toch wel vrij veel voor in de Jupiler League. Het halve stadion aan seizoenskaarten, dan doe je het goed na zo'n dramatisch seizoen.

Zuid1991

Precies! Heeft de graafschap ook ongeveer maar die dachten in de eredivisie te blijven tijdens de verkoop van scc's.
Bovendien rekenen zij de sponsoren misschien wel bij het totaal?

mugel

Citaat van: Collingwood op juli 15, 2016, 12:17:31
SC CambuurVerified account
‏@SCCambuurLwd
FANTASTISCHE MIJLPAAL! We zijn de grens van 5000 seizoenkaarten gepasseerd! Op naar een onvergetelijk seizoen ?!

Blijkbaar nu pas de 5000 voorbij. Of Cambuur meldt het wat laat. Hoe dan ook een aardig aantal, lijkt me.

Het klopt bij nader inzien wel dat gisteren of vandaag de 5000-ste is verkocht.
Ik was in mijn eerdere berekeningen vergeten dat vak 3 ook nog een aantal rijen is gereserveerd voor business plaatsen.
Nu zit ik er niet ver meer vanaf..  ;)

totale capaciteit Cambuurstadion: 10.000 plaatsen
- west: 3967
...............vrij: 2335 (waarvan 36 invalideplaatsen)
...............business: 1376
...............comfort: 256   
- oost: 2027
...............vrij: 1627
...............uitvak: 400
- noord: 2218
- zuid: 1788
...............vrij: 1490
...............losse verkoop: 298 (rij A+B zuid)

totaal beschikbaar voor seizoenkaarten: 7670
overig (business/comfort/uitvak/gereserveerd losse verkoop): 2330
>per 15-07-2016:
nog beschikbaar voor seizoenkaart: 2669
aantal verkochte seizoenkaarten: 5001 (7670-2669)

Hoe dan ook, tussen de 6500 en 7000 totaal straks per wedstrijd moet haalbaar zijn en dat lijkt me niet slecht na degradatie. En dat zonder gloryhunters..  _O_

Geelblauwstiens

Citaat van: mugel op juli 15, 2016, 20:25:56
Het klopt bij nader inzien wel dat gisteren of vandaag de 5000-ste is verkocht.
Ik was in mijn eerdere berekeningen vergeten dat vak 3 ook nog een aantal rijen is gereserveerd voor business plaatsen.
Nu zit ik er niet ver meer vanaf..  ;)

totale capaciteit Cambuurstadion: 10.000 plaatsen
- west: 3967
...............vrij: 2335 (waarvan 36 invalideplaatsen)
...............business: 1376
...............comfort: 256   
- oost: 2027
...............vrij: 1627
...............uitvak: 400
- noord: 2218
- zuid: 1788
...............vrij: 1490
...............losse verkoop: 298 (rij A+B zuid)

totaal beschikbaar voor seizoenkaarten: 7670
overig (business/comfort/uitvak/gereserveerd losse verkoop): 2330
>per 15-07-2016:
nog beschikbaar voor seizoenkaart: 2669
aantal verkochte seizoenkaarten: 5001 (7670-2669)

Hoe dan ook, tussen de 6500 en 7000 totaal straks per wedstrijd moet haalbaar zijn en dat lijkt me niet slecht na degradatie. En dat zonder gloryhunters..  _O_
Knap werk

Zuid1991

Ik denk wel 7000 + hoor elke thuiswedstrijd.
Verkoop loopt nog wat weken door.  |:)

PePe

Citaat van: Zuid1991 op juli 15, 2016, 20:59:48
Ik denk wel 7000 + hoor elke thuiswedstrijd.
Verkoop loopt nog wat weken door.  |:)

Met goede resultaten volle bak!!

Noordcambuur

Nou die mensen die gisteren aanwezig waren en nog geen seizoenkaart hebben nou nu maar ff snel bestellen :thumbsup :thumbsup

Zuid1991

Wat is eigenlijk het 'record' qua seizoenkaarten in de eerste divisie bij cambuur?

Cor

Citaat van: Noordcambuur op juli 17, 2016, 10:00:06
Nou die mensen die gisteren aanwezig waren en nog geen seizoenkaart hebben nou nu maar ff snel bestellen :thumbsup :thumbsup

Jij verandert ook snel van mening  :proost Lees in een post in topic vdV dat je ons niet snel de JL ziet verlaten  :devil

Noordcambuur

Citaat van: Cor op juli 17, 2016, 12:35:52
Jij verandert ook snel van mening  :proost Lees in een post in topic vdV dat je ons niet snel de JL ziet verlaten  :devil
cor wel ff goed lezen nu het gaat om mensen die nog geen seizoenkaart hebben :thumbsup

Viper

Meer dan vijfduizend seizoenskaarten voor Cambuur

Enkele weken voor de competitiestart, heeft Cambuur meer dan vijfduizend seizoenskaarten weten te verkopen.

Vorig seizoen, toen de Leeuwarders nog in de eredivisie uitkwamen, waren dat er boven de achtduizend.

Worden de kaarten voor de sponsoren meegeteld, zit Cambuur voor deze jaargang ongeveer op zesduizend kaarten.

In het laatste seizoen dat Cambuur nog in de eerste divisie uitkwam (2012-2013) waren er minder kaarten verkocht. Het precieze aantal heeft de club echter niet meer paraat.

Leeuwarder Courant

Cor

Citaat van: Noordcambuur op juli 17, 2016, 12:53:58
cor wel ff goed lezen nu het gaat om mensen die nog geen seizoenkaart hebben :thumbsup

Dat lees ik ook  8) Maar je negatieve toon in de andere post is snel omgeslagen in deze. Alleen maar mooi!

denistel

rkc had er gister 1000 waren er al zeer blij mee :_schater

Geelblauwstiens

Citaat van: Viper op juli 17, 2016, 14:13:00
Meer dan vijfduizend seizoenskaarten voor Cambuur

Enkele weken voor de competitiestart, heeft Cambuur meer dan vijfduizend seizoenskaarten weten te verkopen.

Vorig seizoen, toen de Leeuwarders nog in de eredivisie uitkwamen, waren dat er boven de achtduizend.

Worden de kaarten voor de sponsoren meegeteld, zit Cambuur voor deze jaargang ongeveer op zesduizend kaarten.

In het laatste seizoen dat Cambuur nog in de eerste divisie uitkwam (2012-2013) waren er minder kaarten verkocht. Het precieze aantal heeft de club echter niet meer paraat.

Leeuwarder Courant
Mooi he, Cambuur: niet meer terug te vinden hoeveel seizoenkaarten we hadden. "Wel minder, maar hoeveel? :)
In die tijd was het ook meer dan hilarisch hoeveel mensen er volgens Rein in het stadion zaten.