Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

AL

Citaat van: speculeter op april 07, 2019, 18:39:25
Denk dat als Hake was gebleven er minimaal 1000 man waren afgehaakt.
Nu met Henk en Sandor verwacht ik zelfs meer sk als dit seizoen.

Dat is ook precies wat ik om me heen hoor!
Velen die er klaar mee waren en niet meer van plan waren om sk te verlengen gaan het nu wel doen.

denistel

Citaat van: justremco op april 07, 2019, 18:44:57
Zou mooi zijn! Als we een aantal prima KKD spelers aan weten te trekken moet dat zeker lukken

en een stuk of 2 uit de ere div |:)

justremco

Citaat van: denistel op april 08, 2019, 13:09:07
en een stuk of 2 uit de ere div |:)

Dat zou helemaal geweldig zijn natuurlijk!! |:)

papier

Citaat van: Lore op april 05, 2019, 19:27:12
Even snel op kantoor lezen is blijkbaar niet zo'n goed idee. Ik had dit niet goed gelezen....

Ik vind het ook niet heel erg duidelijk geformuleerd. Los daarvan zie ik bij het verlengen zelf er niets over terug in de voorwaarden. In hoeverre ben je dus verplicht om volgende seizoen te verlengen?

Met alle respect voor Rene Hake, dit seizoen vond/vind ik zo slecht dat ik niet voornemens was te gaan verlengen. Met HdJ en SvdH op komst verwacht ik een meer positieve spelopvatting en zelfs bij slechte prestaties met plezier naar het stadion te komen, een reden dus om toch te verlengen. Mocht dat tegenvallen en er nog een seizoen a la Hake in zit, dan vind ik het wel even mooi geweest denk ik. Kortom; ik vermoed dat ik voor de reguliere verlengoptie zal gaan.

Waar is een duielijk overzicht met voorwaarden? Wellicht mis ik die gewoon.

speculeter

Ik ga ook gewoon één seizoen verlengen.
Leuk dat 20%korting in nieuw stadion maar hoe duur gaat daar mijn sk kosten.??

PePe

Citaat van: speculeter op april 15, 2019, 14:00:20
Ik ga ook gewoon één seizoen verlengen.
Leuk dat 20%korting in nieuw stadion maar hoe duur gaat daar mijn sk kosten.??

Hé ja, niet aan de prijs gedacht voor het nieuwe stadion?
Cambuur mag hierin wel duidelijkheid verschaffen!!
Zo heeft deze actie geen enkele zin.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: PePe op april 15, 2019, 17:07:24
Hé ja, niet aan de prijs gedacht voor het nieuwe stadion?
Cambuur mag hierin wel duidelijkheid verschaffen!!
Zo heeft deze actie geen enkele zin.

Hoe meer korting hoe duurder de kaart :y

rudie

Weet iemand ook iets over staanplaatsen in het nieuwe stadion? Heb Cambuur gevraagd, maar ze komen niet verder dan 'Mede op voorspraak van de supportersadviescommissie is de intentie dat er deels staanplaatsen in het nieuwe stadion komen'.  Mijn vraag of dit op 1 plek is of meerdere krijg ik helaas geen reactie op (ik sta graag, maar liever niet tussen de groep staanders die nu op Noord staan zeg maar, pas ik niet zo tussen). Iemand van jullie meer een idee?

Grijskijkert

Citaat van: PePe op april 15, 2019, 17:07:24
Hé ja, niet aan de prijs gedacht voor het nieuwe stadion?
Cambuur mag hierin wel duidelijkheid verschaffen!!
Zo heeft deze actie geen enkele zin.
Ze gaan er vanuit dat het stadion uitverkocht raakt en er een wachtlijst ontstaat,en op deze manier koop jij je plaats dus en heb je zekerheid.
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

Tuurlijk...
15.000 seizoenskaarten verkopen.
In je dromen.

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op april 16, 2019, 09:10:34
Tuurlijk...
15.000 seizoenskaarten verkopen.
In je dromen.
Hoezo?? Kijk eens naar de geschiedenis 30 kilometer verderop,daar ging het ineens ook heel rap...
IN HENK WE TRUST!!!

PePe

Wachtlijsten!! (wees er snel bij op=op)

Lore

Citaat van: Grijskijkert op april 16, 2019, 07:47:20
Ze gaan er vanuit dat het stadion uitverkocht raakt en er een wachtlijst ontstaat,en op deze manier koop jij je plaats dus en heb je zekerheid.

Zou bizar zijn als dit gebeurd en de huidige seizoenkaarthouders krijgen geen voorrang op nieuwe supporters. Dat is nu ook altijd het geval

Cor

Citaat van: speculeter op april 15, 2019, 14:00:20
Ik ga ook gewoon één seizoen verlengen.
Leuk dat 20%korting in nieuw stadion maar hoe duur gaat daar mijn sk kosten.??

Maakt  geen reet uit wat die gaat kosten toch? Je hoeft niet een SK aan te schaffen als het je dan te duur is. Maar anders heb je 20%, mooi toch.

Collingwood

Citaat van: Lore op april 16, 2019, 20:14:24
Zou bizar zijn als dit gebeurd en de huidige seizoenkaarthouders krijgen geen voorrang op nieuwe supporters. Dat is nu ook altijd het geval

Precies, lijkt me niet dat je daar per se een gouden sk voor nodig hebt, die is puur voor de korting lijkt mij.
Kalmte alleen kan u redden.