Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Citaat van: Tukker op april 05, 2019, 12:50:00
Zou je in termijnen mogen betalen? Er zullen vast supporters zijn die niet in één keer € 380 kunnen ophoesten.

Er wacht SC Cambuur een gouden toekomst en daar kun je alvast bij aanhaken door voor de resterende tijd in dit stadion te verlengen (2 seizoenen)*. Je krijgt dan niet alleen letterlijk een nieuwe gouden seizoenkaart, maar bij de overstap naar het nieuwe stadion is het stoeltje waar je op hebt gezeten van jou. Daarbovenop ontvang je ook nog eens 20% korting op je eerste seizoenkaartkaart in het nieuwe stadion. Betalen doe je in twee termijnen: voor mei 2019 en in april 2020.

Lore

Citaat van: Bernardo op april 05, 2019, 12:57:36
Er wacht SC Cambuur een gouden toekomst en daar kun je alvast bij aanhaken door voor de resterende tijd in dit stadion te verlengen (2 seizoenen)*. Je krijgt dan niet alleen letterlijk een nieuwe gouden seizoenkaart, maar bij de overstap naar het nieuwe stadion is het stoeltje waar je op hebt gezeten van jou. Daarbovenop ontvang je ook nog eens 20% korting op je eerste seizoenkaartkaart in het nieuwe stadion. Betalen doe je in twee termijnen: voor mei 2019 en in april 2020.

Zodat Cambuur nu Cashflow krijgt, waar pas in de toekomst een tegenprestatie tegenover staat. Kortom: de andere seizoenen in de stadion krijgt Cambuur minder geld binnen én het eerst jaar in het nieuwe stadion ook minder omdat er 20% korting wordt gegeven. Dit lijkt mij niet een heel verstandige strategie. Ik pas er voor!

Collingwood

Aangezien je het bedrag in twee termijnen (nu en precies over een jaar) betaalt is er nu toch geen extra cashflow, en volgend jaar niet per se minder (afhankelijk van eventuele prijsstijgingen)? Voordeel lijkt me juist dat je nu al verzekerd bent van bepaalde inkomsten volgend jaar april.

Verder hoef je wat mij betreft ook niet per se alleen maar in geld te denken, je trouwe supporters mag je best eens belonen door bijvoorbeeld een korting aan te bieden. Dat is ook wat waard, hoewel misschien niet direct financieel. Uiteraard moet er een goede afweging worden gemaakt of zoiets verantwoord is. En de kopende supporter moet afwegen of hij/zij van die korting gebruik wil maken.

Door persoonlijke woon/werksituatie heb ik overigens 'gewoon' voor de standaardverlenging gekozen, net als degene met wie ik altijd ga. +2 dus voor volgend seizoen.  :proost
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo

Citaat van: Lore op april 05, 2019, 13:49:20
Zodat Cambuur nu Cashflow krijgt, waar pas in de toekomst een tegenprestatie tegenover staat. Kortom: de andere seizoenen in de stadion krijgt Cambuur minder geld binnen én het eerst jaar in het nieuwe stadion ook minder omdat er 20% korting wordt gegeven. Dit lijkt mij niet een heel verstandige strategie. Ik pas er voor!

Hoezo? Je betaald nu gewoon voor 1 mei voor dit seizoen, en volgend jaar voor 1 mei betaal je voor het seizoen daarop. Dan loopt Cambuur toch niks mis, in dit huidige stadion? De enige extra korting die je krijgt is in het nieuwe stadion met 20% in het eerste seizoen.

Yellow Army

Cashflow is idd geen argument voor dit initiatief. Wat ik eerlijk gezegd opmerkelijker vind is dat men 100% zeker lijkt te zijn dat het nieuwe stadion er komt. Heb ik iets gemist in de berichtgeving of is dit ietwat Foekiaans?
Area 58

Ronnie tng

Citaat van: Bernardo op april 05, 2019, 15:15:18
Hoezo? Je betaald nu gewoon voor 1 mei voor dit seizoen, en volgend jaar voor 1 mei betaal je voor het seizoen daarop. Dan loopt Cambuur toch niks mis, in dit huidige stadion? De enige extra korting die je krijgt is in het nieuwe stadion met 20% in het eerste seizoen.

Ik moest denken aan de rode cijfers die dit jaar geschreven zijn wanneer er geen spelers verkocht waren. Tegelijkertijd wordt er geroepen dat men de selectie wil upgraden richting het nieuwe stadion.

Ik weet niet wat ik hier van moet denken...

Lore

Citaat van: Bernardo op april 05, 2019, 15:15:18
Hoezo? Je betaald nu gewoon voor 1 mei voor dit seizoen, en volgend jaar voor 1 mei betaal je voor het seizoen daarop. Dan loopt Cambuur toch niks mis, in dit huidige stadion? De enige extra korting die je krijgt is in het nieuwe stadion met 20% in het eerste seizoen.

Even snel op kantoor lezen is blijkbaar niet zo'n goed idee. Ik had dit niet goed gelezen....

Delfzijl/Cambuur

#1147
Hoe werkt dat met die gouden kaart, en waar vind ik de prijs?
Ik kom dat ding nergens tegen als ik wil verlengen.
380 lees ik op het forum dat is dus 190 per seizoen. (edit zal wel voor Noord zijn)
Ik had 2 a 4tjes van Cambuur in de bus maar daar staan helemaal geen prijzen op.
En als ik wil verlengen heb ik niet de optie voor goud maar alleen verlengen.
Als ik een andere stoel uitzoek kan ik wel goud selecteren, maar dat wil ik dus niet.
Ik betaal nu 230 op Oost.
Onduidelijk allemaal hoor Cambuur.
Trouwens zou er iemand bij Cambuur actief zijn op dit forum?

Nah eerst het wedstrijdverlag nu  |:) en das nie best :(

denistel

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op april 05, 2019, 20:04:25
Hoe werkt dat met die gouden kaart, en waar vind ik de prijs?
Ik kom dat ding nergens tegen als ik wil verlengen.
380 lees ik op het forum dat is dus 190 per seizoen. (edit zal wel voor Noord zijn)
Ik had 2 a 4tjes van Cambuur in de bus maar daar staan helemaal geen prijzen op.
En als ik wil verlengen heb ik niet de optie voor goud maar alleen verlengen.
Als ik een andere stoel uitzoek kan ik wel goud selecteren, maar dat wil ik dus niet.
Ik betaal nu 230 op Oost.
Onduidelijk allemaal hoor Cambuur.
Trouwens zou er iemand bij Cambuur actief zijn op dit forum?

Nah eerst het wedstrijdverlag nu  |:) en das nie best :(

ze lezen in ieder geval alle berechten mee.

Noordcambuur

Voor dat ik hem verleng wil ik eerst weten wat er aan nieuwe spelers bijkomen en dan zie ik wel verder.... :y

Grijskijkert

Citaat van: Noordcambuur op april 07, 2019, 11:30:08
Voor dat ik hem verleng wil ik eerst weten wat er aan nieuwe spelers bijkomen en dan zie ik wel verder.... :y
"ouwe" succes supporter...
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur


Lore

Citaat van: Noordcambuur op april 07, 2019, 11:30:08
Voor dat ik hem verleng wil ik eerst weten wat er aan nieuwe spelers bijkomen en dan zie ik wel verder.... :y

Je bent vast niet de enige, maar wel eigenlijk altijd hetzelfde. Eerst zeuren over de seizoen, daarna zeuren over de nieuwe spelers, vervolgens toch maar weer verlengen

speculeter

Denk dat als Hake was gebleven er minimaal 1000 man waren afgehaakt.
Nu met Henk en Sandor verwacht ik zelfs meer sk als dit seizoen.

justremco

Citaat van: speculeter op april 07, 2019, 18:39:25
Denk dat als Hake was gebleven er minimaal 1000 man waren afgehaakt.
Nu met Henk en Sandor verwacht ik zelfs meer sk als dit seizoen.

Zou mooi zijn! Als we een aantal prima KKD spelers aan weten te trekken moet dat zeker lukken