Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Bob Paisley

Is er al bekend wanneer Cambuur iets naar buiten brengt over het verlengen van de seizoenskaart ??

Geelblauwstiens

Zo blij met m'n gouden seizoenskaart.... gaat nog wel even mee denk ik:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Geelblauwstiens op mei 15, 2021, 13:58:40
Zo blij met m'n gouden seizoenskaart.... gaat nog wel even mee denk ik:)

:_schater
Henk, held, bedankt

hobbes

Citaat van: Geelblauwstiens op mei 15, 2021, 13:58:40
Zo blij met m'n gouden seizoenskaart.... gaat nog wel even mee denk ik:)

We mogen nu onze stoel ophalen toch? ;)

Scc4-ever

Citaat van: Geelblauwstiens op mei 15, 2021, 13:58:40
Zo blij met m'n gouden seizoenskaart.... gaat nog wel even mee denk ik:)
ja ik ook heel blij met mijn gouden seizoenkaart. En ja die gaat wel even mee inderdaad. Ik weet niet hoe t zit met die stoeltjes in t huidige stadion. Dat is een ander verhaal.

Scc4-ever

Citaat van: hobbes op mei 15, 2021, 14:28:36
We mogen nu onze stoel ophalen toch? ;)
mooi verweerd stoeltje :P.  Wel een stukkie historie haha

Geelblauwstiens

Zullen straks blij zijn als we er nog eentje extra uitschroeven.

weestwel

Citaat van: Bob Paisley op mei 15, 2021, 13:00:19
Is er al bekend wanneer Cambuur iets naar buiten brengt over het verlengen van de seizoenskaart ??

Je kunt gewoon verlengen tot uiterlijk woensdag 16 juni 12:00 uur. https://voetbal-sc-cambuur.iticketsro.com/

Inferno-058

#1613
Duurt wel erg lang allemaal.

Zuid1991

Citaat van: Inferno-058 op mei 20, 2021, 19:56:05
Duurt wel erg lang allemaal.
Vindt ik ook. Al tal van clubs begonnen met verkoop.

weestwel

Verkoop zal half juni wel ergens starten. Hopelijk dan ook wat meer duidelijkheid of je op een 'normale' manier een wedstrijd mag bezoeken. Als ik maar 1x per maand een wedstrijd mag gaan bezoeken en ook nog op bepaalde voorwaarden, dan sla ik nog wel een jaartje over.

Treb

Citaat van: weestwel op mei 21, 2021, 00:26:08
Verkoop zal half juni wel ergens starten. Hopelijk dan ook wat meer duidelijkheid of je op een 'normale' manier een wedstrijd mag bezoeken. Als ik maar 1x per maand een wedstrijd mag gaan bezoeken en ook nog op bepaalde voorwaarden, dan sla ik nog wel een jaartje over.

Ook al mag ik er weer een jaar niet in, als ik iets zonder probleem en zelfs lachend overmaak is is het wel mijn seizoenkaart.

Galdiano

Citaat van: weestwel op mei 21, 2021, 00:26:08
Verkoop zal half juni wel ergens starten. Hopelijk dan ook wat meer duidelijkheid of je op een 'normale' manier een wedstrijd mag bezoeken. Als ik maar 1x per maand een wedstrijd mag gaan bezoeken en ook nog op bepaalde voorwaarden, dan sla ik nog wel een jaartje over.

Niet met je SK toch? Maatregelen of niet een SK koop ik sowieso om de club te steunen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

De teller gevacineerden is met een miljoen omhoog geschoten in de afgelopen periode.
Iedereen die wil, kan tegen die tijd een prikje hebben gehad.
Er zitten nu al weer aardig wat mensen tijdens de nacompetitie.... kans is groot dat we in een vol stadion beginnen.

weestwel

Citaat van: Galdiano op mei 21, 2021, 07:28:04
Niet met je SK toch? Maatregelen of niet een SK koop ik sowieso om de club te steunen.

Als ik de club wil steunen maak ik zo wel een bedrag naar ze over. Ik schaf ook een SK aan om de wedstrijden te kunnen/mogen aanschouwen.