Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Zuid1991 op juni 12, 2020, 17:21:59
Dat zou kunnen.
Aan de andere kant verkopen Eagles, de graafschap ook ongeveer hetzelfde aantal als vorig jaar rond deze tijd?
Ach wij zijn nog maar week bezig.

Ik kan mij ook voorstellen dat de fanatieke supporters snel verlengen, maar dat de afhakers bij de twijfelaars zitten en dat die vorig jaar ook later een scc kochten

Cambuur Groningen

Ik verwacht vandaag nog wel een update, ik gok op 2523

Viper

Het gaat hard met de seizoenkaarten bij Cambuur. De supporters kunnen hun kaart sinds een week verlengen en zaterdag waren er al 2.500 supporters die dat gedaan hadden. Ver boven verwachting, zegt directeur Ard de Graaf.

https://omrop.fr/wmbb

Zuid1991

Citaat van: Viper op juni 13, 2020, 10:01:51
Het gaat hard met de seizoenkaarten bij Cambuur. De supporters kunnen hun kaart sinds een week verlengen en zaterdag waren er al 2.500 supporters die dat gedaan hadden. Ver boven verwachting, zegt directeur Ard de Graaf.

https://omrop.fr/wmbb

Super! |:)

CambuurAmersfoort

Mooi. Nu toch een behoorlijke stijging in een paar dagen! Misschien dat sommige ook nog wachten tot over 2 weken de salarissen binnen zijn.


CambuurAmersfoort

Hopelijk vandaag of morgen weer een update van de club. Zouden we al tegen de 3000 aanzitten?!

PePe


Chielvak19

Zijn inmiddels 2511 kaarten verkocht
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

Lore

Klinkt veel, maar geen idee of het er ook echt veel zijn. Dat kunnen wij dit keer per echt achteraf bepalen

Cambuur Groningen

Citaat van: Lore op juni 15, 2020, 21:20:39
Klinkt veel, maar geen idee of het er ook echt veel zijn. Dat kunnen wij dit keer per echt achteraf bepalen
afgelopen weekend waren er al 2500 verkocht toch?

Galdiano

Citaat van: Cambuur Groningen op juni 15, 2020, 21:34:09
afgelopen weekend waren er al 2500 verkocht toch?

Nee, zaterdag zei Ard de Graaf, dat het waarschijnlijk na het weekend richting 2500 zou lopen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cambuur Groningen

Citaat van: Galdiano op juni 15, 2020, 21:37:57
Nee, zaterdag zei Ard de Graaf, dat het waarschijnlijk na het weekend richting 2500 zou lopen.
ah okay, gaat in ieder geval mooi.

Bens

De 2500 seizoenkaarten gepasseerd op naar de 3000 _O_

PePe

Hou dit vol, vooral blijven kopen,.

Galdiano

Huidge stand gewoon door laten lopen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets