Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Hirsch

Vorig jaar was de verkoop weer minder t.o.v. het jaar daarvoor, vanwege het toch wel teleurstellende seizoen onder Hake..

Zuid1991

Nog 2 dagen om te verlengen.
De graafschap nu 5000 waar de verleng procedure er al week op zit. Zeer benieuwd of wij woensdag richting de 4500 of meer gaan. :scc

Bankzitter

Sommige kaarten tellen voor 1 1/2 als je dat meerekent dan komt er wel aardig wat geld binnen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bankzitter op juli 06, 2020, 14:03:24
Sommige kaarten tellen voor 1 1/2 als je dat meerekent dan komt er wel aardig wat geld binnen.

Zitten die kaarten er trouwens al bij. Dus als twee mensen anderhalve kaart kopen rekenen ze dat dan als drie, of rekenen ze dat bij de losse verkoop later.
Henk, held, bedankt

michello

Er komt vanmiddag weer een sportcast online van Omrop Fryslan met Gerald. Wellicht dat daar nog iets naar buiten komt omtrent de seizoenskaarten. Ik heb in ieder geval gevraagd of er al wat zicht is m.b.t. de kaartverkoop/contracten van de sponsoren. Benieuwd hoe dat er voor staat.

Zuid1991

#1535
Citaat van: michello op juli 06, 2020, 14:18:25
Er komt vanmiddag weer een sportcast online van Omrop Fryslan met Gerald. Wellicht dat daar nog iets naar buiten komt omtrent de seizoenskaarten. Ik heb in ieder geval gevraagd of er al wat zicht is m.b.t. de kaartverkoop/contracten van de sponsoren. Benieuwd hoe dat er voor staat.
Sportcast staat online: de verkoop gaat prima!
Nu al op het aantal van vorig jaar aan begin competitie vorig seizoen.
In de winterstop werden er 700 halve seizoenkaarten verkocht.
Dus als er nog 700 verkocht worden zitten we op hetzelfde (6000 inclusief sponsoren)
We hebben nog veel weken  |:)

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

Huizen

Citaat van: michello op juli 06, 2020, 14:18:25
Er komt vanmiddag weer een sportcast online van Omrop Fryslan met Gerald. Wellicht dat daar nog iets naar buiten komt omtrent de seizoenskaarten. Ik heb in ieder geval gevraagd of er al wat zicht is m.b.t. de kaartverkoop/contracten van de sponsoren. Benieuwd hoe dat er voor staat.

Klein beetje geërgerd aan de toon van Roelof. Verder heel fijn om zulke podcasts te beluisteren, blijf je lekker op de hoogte wat er speelt.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Diemen op juli 07, 2020, 12:38:31
Klein beetje geërgerd aan de toon van Roelof. Verder heel fijn om zulke podcasts te beluisteren, blijf je lekker op de hoogte wat er speelt.

vooral als je zo ver weg woont he  :thumbsup
Henk, held, bedankt

Zuid1991

Citaat van: Collingwood op juli 07, 2020, 12:33:48
4342 verlengd nu.
Kiek over het aantal van vorig jaar, aan begin competitie.
Met nog vele verkoop weken voor de boeg.  |:)
We gaan nu ook over het aantal van n.e.c heen.

zeewolde

Citaat van: Collingwood op juli 07, 2020, 12:33:48
4342 verlengd nu.
en hier zittendan ook nog 1,5 kaarten in?
Dan zou aantal nog hoger moeten liggen?
En hoeveel kaarten voor sponsoren?

zeewolde

Overigens kan niet wachten tot r gewoon 10000 man inkunnen die 90 minuten maffia maffia knvb kunnen scanderen 8) 8)

Geelblauwstiens

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 07, 2020, 15:49:52
vooral als je zo ver weg woont he  :thumbsup
Ook als je dichtbij woont is dat een grote ergernis. Wat een gejammer altijd als t over Cambuur gaat.

Chielvak19

Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

Zuid1991

#1544
Citaat van: Chielvak19 op juli 08, 2020, 12:41:19
4616 kaarten zijn er verlengd??
Fantastisch aantal, nu al!
Voorzichtige prognose: we gaan over het aantal van vorig jaar (6000 inclusief sponsoren) heen.  |:)