Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Zuid1991

Zeuren, zeiken t hoort bij de liwwarder...
Maar wel onvoorwaardelijk achter de club blieve staan, bam over de 4000!!!
Morgen de laatste dag voor de verlengers maar daarna mooi deurgaan, op naar de 5000+!!!

Len Cantello

Nou, nou. Vorig seizoen waren we er al doorheen.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

RotterdamLeeuwarden

Ik denk dat het langjarig gemiddelde rond de 5000 zit, dan zijn de berichten zo gek nog niet.  :thumbsup
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Geelblauwstiens

Die 4000, is dat door de club gecommuniceerd ?

michello

Jep, staat in de (zoveelste) aankondiging om je seizoenkaart te verlengen die ik vanmiddag in de mail had..


Geelblauwstiens

Citaat van: michello op juni 07, 2016, 22:08:45
Jep, staat in de (zoveelste) aankondiging om je seizoenkaart te verlengen die ik vanmiddag in de mail had..

Aha, dacht al, staat niet op de site.
En ala je al verlengd hebt krijg je die mail ook niet.
Tnx

denistel

Citaat van: michello op juni 07, 2016, 22:08:45
Jep, staat in de (zoveelste) aankondiging om je seizoenkaart te verlengen die ik vanmiddag in de mail had..

morgenavond om 23.59 maar even verlengen  :_schater

michello

Wilden in eerste instantie een ander stekkie, dus dan wachten tot donderdag, maar na overleg toch besloten om huidige plek weer aan te houden. Zal straks dus +3 bijkomen  |:)

speculeter

Nog steeds geen nieuwe trainer.
Geen aansprekende nieuwe spelers.
En toch alweer zoveel seizoenskaarten verkocht.
Mooi man.

Drumfather SCC


hobbes

Laatste dag om je eigen plek te verlengen, de teller staat op 4217 volgens cambuur (zonder sponsorplaatsen)

zeewolde

En volgens mij werden vroeger de sponsorkaarten direct erbij gezet. Dus de 5500 van 3jaar geleden was denk ik inclusief de sponsorkaarten. Betekent dat je na vandaag weer op zoveel kaarten zit. Met een goede voorbereiding dus minimaal 7000 kaarten verkocht.

Collingwood

#507
Ik twijfel nog. Wil zelf graag verlengen, maar ga altijd met iemand samen en diegene wil juist niet verlengen maar zo nu en dan losse kaartjes kopen voor de leukste wedstrijden. We wonen ook niet echt in de buurt (zo'n drie kwartier reizen), dus dat speelt ook mee. Alleen gaan is niet helemaal ideaal, maar ik moet er ook niet aan denken al te veel wedstrijden te missen... Ik zal nog wel tot vanavond in dubio blijven en uiteindelijk besluiten toch te verlengen, dan maar zo nu en dan 'alleen' op de tribune!
Kalmte alleen kan u redden.

Oosttribune

Het lijkt mij vanmiddag een ideaal moment voor de club om met positief nieuws te komen:

Trainer..
Spelers..
Stadion...

Zal de verkoop nog een boost geven.

Na vandaag ruim 4500 kaarten tel daar tot begin competitie nog 1500 bij plus de sponsoren heb je toch ruim 8000 man op de tribune per wedstrijd

denistel

of je ze ook werkelijk op de tribune hebt elke keer betwijfel ik.

maar ja als je 10 los gaat ben je ook 200 kwijt.als je een sk hebt
en je kunt een keer niet dan kun je altijd nog een ander je kaart geven.